Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voi harmi, on varmaa ollu kiinnittymisyritys ku on noin vahvaa punasta näyttäny. Oisin voinu olla aika varma et kyllä plussa pärähti. Toivottavasti pian tärppää! :love:
  2. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä apteekin testin on aika luotettavia. Itelläki odottelee tuolla kaapissa :)
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onpa punanen viiva, mitä jos käyt apteekista hakee clearbluen ? Toi näyttää tosi positiiviselta kuitenkin
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onpa punanen roskishaamu
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä nään hailakan toisen viivan. Uus testi huome tai ylihuomen
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/M91kiI Tiedän, huono testi ja tänää teen pc merkillä illemmalla & aamulla mutta mutta, väriäkin on. Ei mitää tietoa varsinaisesta ovulaatio päivästä+ edelliset menkat oli todella oudot ja kesti vaa 4 päivää.. voiko se ns aikaistaa ovulaatiopäivää jos oli noin lyhyet? Menkkoje...
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko viiva tummunut yhtään ?
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea plussasta !
  9. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toi punertaa joten haamu ! :love:
  10. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä ei yrittämällä yritetä. Ehkäsylaastarin oon jättäny pois viimekuussa & kumia käytetään sillon tällön. Vähä ristiriitasena oon ollu et haluanko ihan vielä kun mulla on kohta 10kk poika. Pari päivää sit ei käytetty ja ovulaatio pitäs olla ihan tänään tai huomenna. Viimekuussa mulla oli kunno...
  11. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Toivottavasti tärppää ja pysyy matkassa !
  12. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei ! Minäkin uusi täällä ! sulla oireet kyllä viittaisi vahvasti raskauteen ja toivon että sulla olisi tärpännyt. Oireet voi alkaa hyvinki joillaki aikasin, toisilla ei taas juurikaan välttämättä tule mitään.

Yhteistyössä