Hakutulokset

  1. P

    Toiveissa vauva 2021

    Onko Puuhattu sulla kauppareissun ostoslistalla ollut raskaustestit? Kannattaisi ehkä... Joskushan ei tarvitse tulla edes niitä yksiä menkkoja jos olette tosi onnekkaita ja heti on tärpännyt.
  2. P

    Toiveissa vauva 2021

    Hymiöitä ei tullut. Kuvitelkaa siis niitä sopiviin väleihin :-D
  3. P

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä välillä taustalla teidän juttuja jännäilen. Nytkin kun uni pakeni liian aikaisin muualle. Itsellä nyt tuloillaan neljäs lapsi, la on maaliskuulle. Tuota aspiriiniasiaa ajattelin kommentoida. Itsellä ei siis siitä varsinaista kokemusta, ainoastaan omat vanhemmat syö niitä sydämen...
  4. P

    Huhtikuiset 2021

    Taidan hypähtää tuonne maaliskuisten puolelle kun ultra osoitti päiväksi 28.3. Oikein hyvää odotusta kaikille tännekin! Mahdollisestihan ja jopa todennäköisesti huhtikuulle kuitenkin synnytys, koska edellinenkin syntyi vasta rv 41.
  5. P

    Maaliskuiset 2021

    Moikka. Ultra takana ja la vaihtui huhtikuun kuudennesta maaliskuun 28. päivään. Sinänsä vähän outoa koska ovulaationkin mukaan olisi pitänyt olla joko 3. Tai 4.4. No, oli miten oli, mitat vastasi pienellä maaliskuista tapausta :-) Jospa laitan yksityisviestiä, ja ehkä vielä pääsen mukaan...
  6. P

    Huhtikuiset 2021

    Salmiakkia on ikävä. Mulla verenpaine jotain 105/55 joten oon aina muutenkin silloin tällöin "lääkkeeksi" sitä ottanut. Alkuraskaudessa söin vähäsen vahingossa kun en muistanut, aiemmissa se ei ollut kokonaan kielletty. Neuvolassa kyllä lohduttavat ettei ne pienet määrät haittaa, on vaan...
  7. P

    Huhtikuiset 2021

    Mulla aina aamupäivät oli helpompia ja lounaan jälkeen paheni. Koetin siis tehdä töitä aamupainotteisesti ja ottaa rennommin iltapäivällä. Mun työssä kun aika paljon pystyn vaikuttamaan. Mutta siis OLI!!! Nyt on pari päivää ollut selkeästi parempia iltoja ja eilen join jopa kylässä ollessa...
  8. P

    Huhtikuiset 2021

    No tuo on kyllä kurjempi uni Mutta alitajuntahan myös pelkoja käsittelee jos ei oireita niin asiaa mietit niin päivällä kuin yöllä. Mulla ei aiemmissa kahdessa raskaudessa oireita ollut oikein mitään, vatsa vain kasvoi.. siksi itselle nyt jopa outoa kun on ollut etovaa oloa ja alavatsan vihlaisuja.
  9. P

    Huhtikuiset 2021

    Nipt ei olekaan minulle ollenkaan tuttu. Täytyy googlata mikä on. Näin viimeyönä liian selkeää unta että sain kaksoset. Nimetkin muistan mitkä niillä oli. Ei siis ollut synnytysuni vaan ensin unessa näin kun ultrattiin ja sitten hyppy ajassa siihen, että ne oli ihan minivauvoina mun sylissä...
  10. P

    Huhtikuiset 2021

    Mä olen ollut ihan ymmälläni pahan olon kanssa. Sitä ei ole aiemmin ollut. Toivottavasti kohta jo helpottaakin. Ensi viikolle pitäisi varata aika verikokeeseen. Housut välillä jo ahdistaa ja pitää ylintä nappia availla. Jännää.. Sain luistettua muuten sokerirasituksesta. Normaali painoindeksi...
  11. P

    Toiveissa vauva 2021

    Moi. Ajattelin tännekin kirjoittaa kun niin paljon teidän juttuja lueskelin kevään ja kesän aikana. Monia aina oireet kiinnostaa niin summailen vähän plussakiertoa ja ehkä itsellekin muistiin. Niitä "talletteluja" oli -6 ja -1. Oletettuna ovispäivänä mulle tyypillisesti noin puolen tunnin ajan...
  12. P

    Huhtikuiset 2021

    Heipähei! Ehkäpä hyppään mukaan, sillä niin paljon luin jo kuumeilijoita ja nyt tätä huhtikuisten ryhmää olen kyttäillyt. Lasketusta ajasta ei täyttä varmuutta, jotain 2-7.4 välillä. Tarkentuu sitten ultrassa varmaan. Eilen oli eka neuvola. Mulla edellisistäkin sattunut vähän sellaisia tätejä...

Yhteistyössä