Hakutulokset

  1. K

    Toiveissa vauva 2021

    Sama! Mulla tänään dpo 9 ja pissin tänään tikkuun, kun raskauskeijun paketti tuli. No eihän siinä vielä mitään näkynyt.
  2. K

    Toiveissa vauva 2021

    Tsemppiä teille, toivotaan, että nyt on teidän vuoro! ❤️ Mulla tänään kp 21, dpo ehkä 6. Menkkamaista juilintaa välillä alavatsalla, kestää ehkä sekunnin ja kaks ja sit ei taas mitään. Autossa istuessa tärinäkipua oikealla puolella alavatsassa. Tein tylsyyksissöni äskettäin ovistestin, kun...
  3. K

    Toiveissa vauva 2021

    Tsemppiä haamuilijoille ja piinailijoille! Täällä myös piinailut menossa. Keskenmenosta nyt kohta 3 viikkoa aikaa, oviksen bongasin kp 13 ja käytettiin ovis hyvin hyödyksi. Keskenmeno ei sotkenut kiertoa ihme kyllä, näin ei tapahtunut kyllä aiemmassa keskenmenossakaan, kun esikoista aloin...
  4. K

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä mukana yksi uusi kuumeilija. Olin jo tuolla huhtikuisten 2021 ryhmässä, kun bebe päätti ilmoittaa tulostaan heti ensi yrittämällä. Se kuitenkin päätyi keskenmenoon 7. viikolla, eli reilu kaks viikkoa sitten. Nyt kp 13 sain ovistestiin plussan ja päivät on hyvin hyödynnetty :whistle...

Yhteistyössä