Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2021

    Taitaa suurin osa olla jo siellä. Toivottavasti kaikki uutiset on vaan hyviä Odottaminen on niin raastavaa
  2. M

    Maaliskuiset 2021

  3. M

    Maaliskuiset 2021

    Ultrassa käyty ja kaikki hyvin pienellä la 17.3 eli nyt jo 13+1 menossa Haluaisin kanssa liittyä Facebook ryhmään, mutta en osaa laittaa sen täällä yksityisviesti @haaveilija24
  4. M

    Maaliskuiset 2021

    Onneksi löytyy edes joku samoista oireista kärsinyt. Toki en toivo tätä selkäkipua kellekään. Hieman hirvittää miten pärjään raskausajan töissä, jos näin varhaisessa vaiheessa jo tulee kovia kipuja Olen tulkinnut nämä ristiselän liitoskivuiksi. Voimia tyttönen90 odottamiseen. Hankalalta...
  5. M

    Maaliskuiset 2021

    Mä en oo kärsinyt pahoinvoinnista enää ollenkaan. Loppui rv9 tienoilla . Palasin töihin nyt kesälomien jälkeen. Onko täällä muilla seisomatyötä? On nimittäin nyt tullut jäätävää ristiselän särkyä kun ensimmäiset 5h alkaa olla takana seisomista. Mietin vaan että onko raskauteen liittyvää kipua...
  6. M

    Maaliskuiset 2021

    Tänään oli eka neuvola (9+1), ihanaa kun tää raskaus alkaa pikkuhiljaa konkretisoitumaan. Pyynnöstäni yritettiin kuunnella sydänääniä, mutta vielä ei niitä löydetty, dämit. Vielä joutuu siis ainakin muutaman viikon odottamaan, että päästään näkemään pikkanen. Laskettuaika olis alustavasti siis 21.3
  7. M

    Maaliskuiset 2021

    Meillä täällä sama homma ton lämpötilan suhteen. Hetken saa vain hellyyttä kun ei kuumuuden takia voi olla lähellä pidempään itsellä alkaa nyt RV 7. Koitin tänään varata aikaa neuvolaan, mutta myöhästyin soittoajasta. Uusi yritys ensi viikolle
  8. M

    Maaliskuiset 2021

    Mulla on kanssa ollut ongelmaa ton nukkumisen kanssa. Väsyttää, mutta ei tuu uni. Herään myös joka aamu tarkalleen klo 6 ja 930 joka aamu (vapailla)
  9. M

    Maaliskuiset 2021

    Täällä päin oireet pysyneet tasaisena. Vatsaa juilii, nännit on superarat ja nälkä iskee tasaiseen tahtiin. Lievää pahoinvointia pitkin päivää. Niin kauan kun näitä oireita tuntuu, oon rauhallisin mielin ja näen jo meidät perheenä ensi vuoden puolella toivoa on niin vaikea pitää kurissa. 5+1 ❤️
  10. M

    Maaliskuiset 2021

    Nyt minäkin uskallaudun tänne kirjoittamaan. Tein positiivisen testin viime sunnuntaina kun menkkoja ei kuulunut, nyt siis 4+4 ja LA noin 19.3. En ole vielä varannut aikaa mihinkään, koska kaikki aikaisemmat raskaudet on päättynyt keskenmenoon. Rauhassaan siis mennään, mutta nyt olo on...

Yhteistyössä