Hakutulokset

  1. V

    Hui kauhistus, vaaka näytti 128kg!

    Mitä sä tulet mun ketjuun kertomaan päivän syömisesi?
  2. V

    Hui kauhistus, vaaka näytti 128kg!

    Sä et tee noilla tiedoilla yhtään mitään.
  3. V

    Hui kauhistus, vaaka näytti 128kg!

    Älä tee oletuksia musta. Mä tiedän mitä pitäisi tehdä, mutta ei ole motivaatiota. Sen kun olisit lukenut aloituksesta ennen viisastelujasi.
  4. V

    Hui kauhistus, vaaka näytti 128kg!

    No en todellakaan aloita mitään tuollaista jopa vaarallista pelleilyä.
  5. V

    Hui kauhistus, vaaka näytti 128kg!

    En ala tähän kirjoittamaan mitään syömisiäni. Tiedän kyllä mitä teen väärin ruokavalion suhteen enkä siihen tarvitse teidän apua. Tiedän miten pitäisi syödä. Motivaatio puuttuu.
  6. V

    Hui kauhistus, vaaka näytti 128kg!

    Kai se on vain pakko yrittää sen hulavanteen kanssa vaikka toivottomalta vaikuttaa. :D
  7. V

    Hui kauhistus, vaaka näytti 128kg!

    Kyllä tiedän, että rauhallisesti pitää aloittaa ja ruokavalio on se tärkein. Liikuntaa pitää kuitenkin lisätä pakostakin jossakin vaiheessa, että kunto kohenee. Teen fyyisesti raskasta työtä joten kunnon kohotus siinäkin mielessä hyvä asia.
  8. V

    Hui kauhistus, vaaka näytti 128kg!

    Mulla on puhelimessa sovellus jossa askelmittari. Olen jo kuukausia sitten hankkinut painollisen hulavanteen, mutta innostus lopahti kun en saanut sitä pysymään ylhäällä. En osaa enää pyörittää sitä.
  9. V

    Hui kauhistus, vaaka näytti 128kg!

    Olen ajatellut painavani 123kg, mutta paino on noussut lisää! Ei h emmetti! Nyt on oikeasti pakko tehdä asialle jotakin! Pituutta 169cm eli kyse todella pahasta ylipainosta. Miten ihmeessä mä saan itseäni niskasta kiinni ja pudotettua painoa. Kun asialle olisi pitänyt tehdä jotakin jo aikoja...
  10. V

    Mistä majoitus

    Myös hotels.comin kautta saa varattua huoneen ilman luottokorttia ja voi maksaa paikan päällä. Riippuu toki hotellista onnistuuko ilman luottokorttia, mutta kuten jo aiemmin mainitsin niin Sokoshotelsista saa huoneen ilman luottokorttia.
  11. V

    Mistä majoitus

    Meillä ei ole koskaan ollut tarvetta vuokrata autoa, mutta jos olisi niin sitten käytettäisiin miehen luottokorttia. Hotellihuoneet olen aina mä varannut ja ulkomailtakin on onnistunut ilman luottokorttia. En ole kokenut luottokorttia tarpeelliseksi ja miehen oma riittää, mutta eipä sitäkään...
  12. V

    Mistä majoitus

    Jep, juuri kirjoitin samaa tuolla ylempänä. Myös hotels.comin kautta löytyy useita hotelleja jotka voi maksaa vasta paikan päällä eikä tarvitse olla luottokorttia.

Yhteistyössä