Hakutulokset

  1. R

    Perjantain ruokaketju.

    Arvatkaa, mitä on tulossa.
  2. R

    Iha ite tein- ruokakuvaketju.

    Varhaiskaalista pataa. Ohraryynejä ja porkkanaakin jauhelihan seurana.
  3. R

    Suositelkaa ilmapuhdistinta. Pientä ja hiljaista.

    Etenkin hiljaisuus ois tärkeä kun haluan sen makuuhuoneeseen Plussaa tietty myös siitä, jos uudet suodattimet saa helposti ja kohtuuhinnalla.
  4. R

    Voi auttakaa joku! Toimiiko tää alennuslinkki? Samantien voisi alkaa ketju aiheesta mitä uutta hankitte kesäksi.

    Mä aion tilata tuolta uuden luottomekon (Se Ros-versio siis) ja ostoslistalla on myös uudet sandallit tyyliä Ecco tai vastaava, semset joilla voi rypeä rantakivikoissa ja metsäpoluilla. Muutoin ei taida olla tarvetta hankkia mitään. Jotankin oon oppinut että vähemmällä pärjää kun ostaa juur...
  5. R

    Hei onko kellään saunatelttaa? Tai muuten vaan kokemuksia saunateltasta?

    Semnen voi olla kiva. Mutta mikä noista myynnissä olevista?
  6. R

    Ketjujen KETJU 2024 (K24)

    <3
  7. R

    KetjujenKETJU 2024 (K24)

    Hoblaa!
  8. R

    Silakkapihvit oikein kunnolla oikoen. Helppoa ja tosi hyvää!

    Muokkaan kuvan paikalleen iha just...
  9. R

    Elämän pieniä mysteereitä.

    Miten mädäntynyt peruna voikin haista niin pahalle? Se kuitenkin on vain peruna!
  10. R

    Sinappiketju! Mikä on paras kinkulle? Ja kertomuksia lapsista suhteessa sinappiin saa myös laitella.

    Meillä kun noita muksuja on yhteensä runsaasti niin on tullut nähtyä ilmettä ja toista. Suurin osa on maistellut sinappia epäilevän varovasti mutta joukkoon toki mahtui sekin, joka heti suureen ääneen kiljui että hän ainakin tykkää, laita PALJON ja sit kunnon haukkaus kinkkuleipää, ja...
  11. R

    Kuka muistaa Marsala-viinin?

    Siis sen parhaan mitä ei enää edes myydä. Törmäsin mielestäni paljolti vastaavaan makuun -toki makeutta puuttuu runsaasti- kun mies toi mulle putelin Wise Wolf Cabernet Sauvignonia. Suosittelen!
  12. R

    Jos kaikki olisi mahdollista niin missä (siis jo olemassaolevassa rakennnuksessa) haluaisitte asua?

    Just nyt mä muuttaisin Turun kasvitieteelliseen puutarhan tai Helsingin Talvipuutarhaan. Ois ihana siemailla aamukahvia siellä tropiikissa :P
  13. R

    Miettikää mun kanssa tuoksuja. Miksi naisten versioissa on freesioita ja roosaa ja miesten santelipuuta ja mäntyä?

    Niinku mikä juttu? Miten tuoksut voi lajitella noin? Ja sit kun kuitenkin naistenkin tuoksuihin laitetaan myskiä joka on urospuolisen hirven tuotosta. Jos mun mies ehtii itse pestä vaatteensa ni se lorauttaa aina tekemääni hutiostosta, jotain kukille käryävää pesuainett kunnon lorauksen...
  14. R

    Voiko joku auttaa? Toimiiko tää tyhmä ale-linkki muilla?

    Ku pitäisi saada 20 euroa shoppailurahaa mut p.askat, "näyttää siltä ettet voi käyttää koodia tällä hetkellä" Ja miksen muka? Ärsytys! Tahdon uuden villapaidan! http://rwrd.io/p69fzjl?c
  15. R

    Jelppikää! Kirja kuudesluokkalaiselle tytölle. Suomalainen pitää olla.

    Jotain jännitystä ja ehkä hieman ikäänsopivaa rakkauttakin voisi olla.
  16. R

    Ja kun palmuöljystä päästiin, niin Saarioinen lätkäisi pinaattikeittoon...

    ...kovetettua rypsiöljyä. Mitä v.ittua? Miks laittaa keittoon yliöätään margariinia? Ei voi öljyä ihan pullosta lorauttaa? Tietty joo, kovetettu säilyy ja on siis halvempaa. Ja syömättä jäi.
  17. R

    Uusi kuvaketju. Muokatkaa niin paljon kuin haluatte, niin ettei teitä tunnista, mutta laittakaa kuva itsestänne.

    Kuvassa meikä just ny. Työpäivän päälle, meikittä, paidan jo vaihdoin. Nijuu ja toki roosansävyiseksi muokkasin. Ja (muuokkaus) muokkasin hieman lisää. Nyt ei tunnistaisi mun mutsikaan. Rohkeasti vaan! https://aijaa.com/Zv23ei
  18. R

    Mikähän ötökkä puri/pisti mua eilen?

    En nähnyt sitä, mutta veikkaan huomionkeltaisen paidan houkutelleen. Se tuikkasi/puri käsivarteen, kipu oli vastaavan kirveltävää ja kihelmöivää kuin kusiaisenpureman, mutta se myös oikeasti teki kipeää. Ekaksi siihen kohosi vaalea ihottumapatinkaltainen kohouma ja ympärillä punotti. Tunnissa...
  19. R

    Mikähän lintu?

    Kokonaan vaaleanharmaa. Muodoltaan västäräkin ja varpusen puolestavälistä. Tai siis lyhyempi, pulleampi västäräkki, västäräkin nokka. Ja heilutteli pyrstöään västäräkkimäisesti. En oo ikinä ennen nähnyt moista!

Yhteistyössä