Hakutulokset

  1. N

    Häiriköivä lapsiperhe

    Muutettiin n. Puoli vuotta sitten kivaan kolmioon. Aika nopeasti tosiaan huomasin, että lapsen päiväunet yms aivan mahdottomia, koska yläkerran lapset vetää rallia tuntikausia huutaen joka päivä. Isännöitsijä on kädetön, vaikka melu on siis niin lujaa, ettei televisiota kuule. Asiasta olen...
  2. N

    Yläkerran lapset metelöi öisin

    Kuulemma, ja valituksessa pitäisi olla toisenkin naapurin allekirjoitus. Sepä se onkin, kun niillä seinänaapuri joku mummo, ja toista seinänaapuria en ole edes tavoittanut, eikä valitus kuulemma ole pätevä ilman toista naapuria.. Aivan uskomatonta jos näin on.
  3. N

    Yläkerran lapset metelöi öisin

    Kerrostalo, kivalla paikalla ja mukava asunto, asun 2 vuotiaan kanssa tässä. Yläkerrassa asuu ilmeisesti romani nainen 2 lapsen kanssa, jotka ovat n.7 ja 3 vuotiaat. Se möykkä. Ymmärrän, että lapsista lähtee ääntä, mutta valehtelematta melkein joka yö lapset juoksevat asunnossa vielä jopa 01...
  4. N

    Tapaamis kulujen jakaminen

    Yksinhuoltaja siis olen kun ei olla edes avoliitossa oltu. Nyt jo koko ajan kaikesta väännetty kättä. Hoidan kaikki lapsen menot ja kuskaamiset arkenakin yksin itse, että on jotenkin kohtuutonta vaatia minua noihin osallistumaan, kun itse saisi elareista kevennystäkin matkojen takia. Sopimusta...
  5. N

    Tapaamis kulujen jakaminen

    Ei saa toimeentulotukihakemuksessa noita, siis minä lähivanhempana en saa. Isä saisi elareista vähentää matkakuluja, tai sitten saisi tt tuesta. Lähivanhempana en saa.
  6. N

    Tapaamis kulujen jakaminen

    Olen yksinhuoltaja, etäisä asuu n. 200km päässä, ja olisi tarkoitus lapsen siellä olla joka toinen viikonloppu. Lapsi alle 2 vuotias. Olen itse opiskelija, eikä minulla ole todellakaan varaa kuljettaa junalla lasta eestaas, isä vaatii minua viemään/hakemaan lapsen. Isä töissä. Tienaa suht...
  7. N

    Pelko etävanhemman käytöksestä

    Erottiin jo raskausaikana, etäisä ei ollut edes synnytyksessä mukana. Ekan kerran kävi, kun vauva oli 3kk. Nyt vauva 7kk, ja etäisä käynyt 6 kertaa. Viime kerralla hän halusi pitsaa, huusi ostaessani 'vääränlaista' juustoa kaupassa, ja pitsan syötyään meni makuuhuoneeseen nukkumaan yli 3...
  8. N

    Raskaana, mies uhkailee

    Ihan suomalainen mies on kyseessä. Yritin ottaa puheeksi, kuinka voisi osallistua, mutta totesi että tekee asian minulle vaikeaksi. Sanoo ettei voi edes osallistua niin pitkän matkan päästä, vaikka olen vaihtoehtoisesti sanonut, että kysyisi edes vointiani. Sanoin etten ole tapaamisia...
  9. N

    Raskaana, mies uhkailee

    Eli, rv 25. Mies asuu toisella paikkakunnalla, n. 5h ajomatkan päässä. Emme ole asuneet yhdessä tms. Koko raskausaikana ei ole ollut kiinnostunut voinnistani, ei ole tullut neuvolaan, eikä ole osallistunut hankintoihin. Seksiviestejä laittelee. Että sellainen helmi siis. No, ymmärrettävästä...
  10. N

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Itsellä niin, että olin satavarma, että alkaa vuosisadan menkat. Vaan ei. Ja kun ei, testasin jo kp28/28 ja nega. Aamusta. Oli vähän outo pissin haju ja outoa ylivilkkautta. No, oottelin ja aattelin että testaan nyt vielä kun posket punotti ja hikoilin kuin sika, kp 34/28 tein uuden, joka...

Yhteistyössä