Hakutulokset

  1. N

    Joulukuiset

    Oon antanut muutamalle linkit joilla pitäis pystyä kutsumaan ryhmään, mutta en tiedä vielä toimiiko se. Yksi mahis varmaan tosiaan on sitten että täytyy alkaa fb kavereiks ja sitten pystyn kutsumaan ryhmään jos ei linkki toimi! Muoks. Linkkisysteemi toimii.😎😊
  2. N

    Joulukuiset

    Loin nyt yksityisen ryhmän faceen. Tein siitä niin yksityisen ettei se löydy haulla ellet ole ryhmän jäsen joten sinne täytyy saada kytsu. Halukkaat ryhmääntulijat voi siis laittaa mulle täällä yksärillä viestiä niin laitan teille linkin jonka kautta pääsette liittymään ryhmään!😊❄ (Julkaisua...
  3. N

    Joulukuiset

    Täälläkään ei supistuksia ole ollut, mutta nyt olen huomannut, että jos olen ollut paljon jalkeilla päivän aikana niin häpyluu alkaa olemaan arka ja muutenkin paikat navan alapuolella😅 Välillä kyllä tuntuu, että olisin jo pidemmällä. Tänään mahakin pullottanut niin, että aivan kauhistuttaa...
  4. N

    Joulukuiset

    😍👌 Ihanaa ja ihmeellistä ja jännittävää aikaa😍🥰
  5. N

    Joulukuiset

    Oletko ensisynnyttäjä?😊 Sillon varmaan se eka rasitus tulee noihin aikoihin just. Mutta jos takana aikasempia raskauksia joissa todettu raskaudiabetes niin tällöin testataankin varmaan aikasemmin nuo.😊 Itsellä siis ei ole ensimmäisessä raskaudessa ollut tuota diabetesta ja tässäkin raskaudessa...
  6. N

    Joulukuiset

    Voisin itekkin tulla pieneen salaiseen fb ryhmään, jos sellainen olisi tulossa.🤗 Täälläkin maha kyllä näkyy jo aika hyvin, sainkin tänään kuulla "vitsin" että olenko syönyt vähän pullaa (ihmiseltä joka siis tiesi kyllä raskaudesta).🙄🤰 Ekassa raskaudessa olisi ehkä naurattanut, mutta nyt kun...
  7. N

    Joulukuiset

    Siis mihin tää aika menee!? Kuukauden päästä jo rakenneultra!? Kivaa kyllä (toivon mukaan) nähdä vihdoin kumpi on tulossa vaikka ei sillä tietysti väliä ole kumpi siellä on🥰 Kuitenkin itselle tuo tieto semmonen yksi konkretisoiva asia. Onkos teillä jo omia arvauksia/tuntemuksia siitä kumpi...
  8. N

    Joulukuiset

    Täällä ihan satunnaisia liikkeitä oon tuntenut, mutta tosi vähän ja hentoa vielä eikä mitenkään säännöllistäkään.😊 Ja vatsaa ei täälläkään enää oikein peitellä, ainakaan jos yhtään on ihonmyötäistä päällä niin aivan selkeä. Alkanut napakin "pullahtamaan" mahan mukana jo.😅😍 Harmi kun en voi...
  9. N

    Joulukuiset

    Ootko facebookissa? Siellähän myös suurempi Joulukuiset-ryhmä, josta myös voisi löytyä odottajia hieman lähempää! En itse ole kyseisessä ryhmässä, mutta tuli mieleen.😊 On kyllä rikkaus, jos on ihmisiä lähellä vauva- ja lapsiarjessa.❤️ Toivottavasti sieltä lähistöltäkin lopulta löytyisi...
  10. N

    Joulukuiset

    Neuvolakäynneistä. Mulle mun neuvolatäti sanoi että toisessa raskaudessa on vähemmän neuvolakäyntejä, ellei sitten ole tarve käydä useammin😊 Mulla oli se eka neuvola joskus rv9 ja toka oli just alkuviikosta rv 15+1. Seuraava sitten rakenneultran jälkeen. Kaikki oli hyvin maanantaina neuvolassa...
  11. N

    Joulukuiset

    Hyvää juhannusta kaikille!🥰
  12. N

    Joulukuiset

    En ole tehnyt hankintoja, mutta meillä myös isosisarelta paljon jäänyt kaikenlaista talteen joten lähes kaikki löytyykin valmiina. Tietysti sitten riippuen kumpi tulee niin varmasti vähän jotain vaatetta tulee hommattua🙊 Myöskin vaunut haluan ostaa uudet edelliset kun on jo aika elämää nähneet.😁
  13. N

    Joulukuiset

    Tavallista oon käyttänyt myös😊
  14. N

    Joulukuiset

    Jep...sitä jännitin jo etukäteen kun haavelin vielä raskaudesta, että mitenhän selviän rintojeni kanssa jos tästä kasvavat.😄 Esikoisen raskauden/imetyksen jälkeen tuli kaksi kuppikokoa pysyväksi lisää, katotaan kuinka käy nyt😅 Tsempit sinne kans asian tiimoilta🍉🍉😄
  15. N

    Joulukuiset

    Tänne ei kuulu oikeestaan mitään uutta. Vointi ok ja kesää vietetään esikoisen kanssa vielä kotona kunnes syksyllä alkaa uudet kuviot.🤗 Vatsa tuntuu pyöristyvän hyvää vauhtia, mutta rinnat kasvaa sitäkin kovempaa vauhtia, joten masu ei erotu niiden alta🤣😅 Tarviin kohta jonkun apuvälineen että...
  16. N

    Joulukuiset

    @*Tähtipölyä* onpa ollut tökerö kätilö siellä. Mullekkin kyllä sanoivat kun kyselin rusehtavasta vuodosta, että jos muuttuu kirkkaaksi niin täytyy soittaa uudelleen. Tai vaikkei mitään olisi voinutkaan tuolloin tehdä kun soitit niin voi silti kohdata ihmisen empaattisesti ja AMMATTITAITOISESTI...
  17. N

    Joulukuiset

    Voi ei! Ja kyllä pitäs olla tommosia tilanteita varten joku mukava istuin/paikka jossa odottaa.😐
  18. N

    Joulukuiset

    Hyi en kyllä odota tuota sokerirasitusta ollenkaan🤢 vaikka edellinen menikin suht hyvin, mutta se koko prosessi litkuineen, ja odotteluineen on niin ankeaa. Viimeksi oli sentään nojatuoli jossa sai istua, mutta nyt huomasin labrassa käydessäni että ne on poissa. En kestä jos joutuu jollain...
  19. N

    Joulukuiset

    Me tavallaan kerrottu esikoiselle kyllä, on niin pieni ettei kuitenkaan ihan ymmärrä.😊 On näytetty että "äidillä vauva mahassa". On sitten käynyt myös välillä isänsä vatsaa taputtelemassa ja höpisemässä vauvasta 😆🤰
  20. N

    Joulukuiset

    Täällä kyllä helpottanut, toivottavasti alkaa muillakin pikkuhiljaa joilla ei vielä helpotusta näy🤞 Toki väsynyt oon enemmän ja nukahdan silmänräpäyksessä kun mahollisuus, mutta se aivosumu ja koomaolo on helpottanut kyllä. Vitsit nää viikot on kyllä mennyt nopeaa, ei meinaa pysyä perässä...

Yhteistyössä