Hakutulokset

1. N

Joulukuiset

Voi ei! Jospa huono olo jäisi ekalle kolmannekselle (mikä myös todennäköistä!) ja elämä voittaa sitten taas ja pystyy vähän nauttimaan enemmän raskaudesta.❤️ (Ja meillä siis kummallakin ylihuomenna ylijännä päivä!) Hirmusesti tsemppiä!💪🤢😎✌️💪
  2. N

Joulukuiset

@Happywife tsemppiä kovasti! Piinaava tilanne kyllä tuommoinen. Toivotaan parasta❤️❤️ @mmarimoi_ nojoo kyllä ne oireet jonkinlaista mielenrauhaa antaa, vaikka ei nekään aina tae ole mistään😅 Yllättävän rauhallinen fiilis on vielä, mutta tiedän myös sitten putoavani korkealta jos nikseen tulee...
  3. N

Joulukuiset

Viikonlopun reissu meni oikeen kivasti, enkä kokenut yhtään olevani väsynyt tai raihnainen.😄 Tänään ei ole oikeastaan minkäänlaista oiretta/tuntemusta. Ei ylitsepääsemätöntä väsymystäkään. Ylihuomenna vihdoin ja viimein varhaisultra.😅 Onko muilla alkanut väsymys helpottamaan tai onkohan tää vaan...
  4. N

Joulukuiset

Täällä kans väsymys vaivaa päällimmäisenä! Oon aivan zombi ollut, ja nukun aina kun on mahollisuus.😴 Miten me selvitään tästä??🤣🤣 Mulla on vielä reissuviikonloppu edessä, ja vähän ahdistaa miten selviän siitä. Pahoinvointia ei juurikaan ole, mutta semmoinen olo vähän kun olisi istunut koko...
  5. N

Joulukuiset

Onko se klexanea vai mitä pistät? Hurjaa jokatapauksessa itselle pistellä, mullakin sektion jälkeen oli "piikkikuuri" ja oli se joka kerta yhtä inhottavaa vaikka toki vähän helpotti muutaman kerran jälkeen😅 tsemppiä ja hyvä että lähtenyt hyvin hommat käyntiin!
  6. N

Joulukuiset

Jos joku miettii miltä ovistesti näyttää rv 8🤣 Noita nyt kun kaapissa lojuu niin oon pari kertaa tehnyt huvin vuoksi. Tää pamahti HETI ja samantien oli yhtä tumma myös🤣
  7. N

Joulukuiset

Oon ennenki sanonu mut tällä pitäis olla semmonen "❤️" reaktio! Tää alku varsinkin on kyllä piinaavaa, epätietoisuus ihan kaikesta; onko siellä ketään, miten tässä käy, apua iik..😅 Todennäköisesti kuitenkin kaikki on hyvin, ja se on se suurin todennäköisyys tässä vaiheessa!😅❤️ Ja ultran odottelu...
  8. N

Joulukuiset

Itse olen kotona vielä esikoisen kanssa, joten saan kyllä aamuisin varsinkin hieman armoa kun laitan aamupalan jälkeen piirretyt päälle.😅 Mutta kyllä vähän kauhistuttaa, jos oikeen tukalat ajat on edessä että miten jaksaa. Lisäks nukkuisin vuorokaudet jos saisin.😴 @Lunni_ en osaa sinänsä tuohon...
  9. N

Joulukuiset

Voi ei, onpa kurjaa! Toivotaan että helpottaa pian. Onneks tää kaikki on väliaikaista, mutta eipä se ehkä noissa pahimmissa hetkissä ja päivissä paljoa lohduta..😐
  10. N

Joulukuiset

Nojoo samaa tosin jännittää itekkin tässä,vaikka oireet ilmaantuikin rytinällä!😅🤢 ei näköjään mikään auta.😎 Mut hirmusesti tsemppiä huomiselle ja toivotaan että kaikki on hienosti siellä masussa!❤️🥰

Yhteistyössä