Hakutulokset

  1. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Meille syntyi perjantaina 5.2. aamuyöllä klo 5.42 pieni prinsessa. Hän tuli maailmaan kiireellisellä sectiolla sen jälkeen kun hyvin alkaneen käynnistyksen jälkeen synnytyksessä tuli vähän mutkia matkaan. Hän ei laskeutunut lainkaan vaikka supistuksia oli hyvin ja kohtukin aukeni. Selvisi että...
  2. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Onnea!! Ja ihanaa että synnytys on mennyt hyvin.
  3. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Olin kirjoittavinani tänne eilen kuulumiset mutta hävisivät oudosti. Täällä on 39+2 raskausviikko ja eilen käväistiin polilla. Sf mitta on yläkäyrän päällä, saatiin käynnistysaika torstaiksi. Eli viimeistään silloin sitten, ja uskon että ei aiemmin tapahdukaan mitään, aiemmatkin syntyneet...
  4. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Nyt vähän jännittää. Tänään siis viikkoja 31+6 ja äsken oli neuvola. Lapsi kasvaa yläkäyrän päällä, tuli kontrolliaika 2 viikon päähän ja todennäköisesti silloin sitten lähete äitiyspoliklinikalle.
  5. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Eilen just mietin ihan samaa. Tosin ekan ja tokan kanssa oli fyysistä työtä paljon enemmän, nyt oon saanut tehdä siistiä istumatyötä. Mutta on ollut vähemmän vaivoja. Tai sitten sitä pientä epämukavuuttakin sietää paremmin nyt kun on vähän vanhempi
  6. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heippa! Kyllä mulla ne vielä on, jos edelleen haluat. Anteeksi, että vastaus on kestänyt, en ole käynyt tällä palstalla pitkään aikaan.. Laittele vaikka yv:tä jos haluat ne. Seurailen nyt aktiivisemmin palstaa.
  7. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Tuli muuten mieleen, että mulla on tossa kaapissa nyt tyhjänpanttina 40 kpl ovulaatiotestitikkuja ja 10 kpl raskaustestejä. Ostin keväällä jonkun megapaketin Raskauskeijusta ja nyt ovat siis tarpeettomia. Merkki on One Step ja päiväys näissä menee 9/21 ja 11/21. Jos joku haluaa, voin lähettää...
  8. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Tämän viestin tarkoitushan oli provosoida, eikö niin? Itsekin olen kärsinyt vanhemmistani. Äitini sai minut 18 vuotiaana ja hänellä on ollut koko elämäni ajan vaikea alkoholiongelma. Samoin isä, joka ei tullut koulun joulujuhliin katsomaan vaikka esiinnyin näytelmissä, koska hän oli humalassa.
  9. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heippa! Täällä mennään nyt raskausviikkoa 25+4. Vointi on hyvä ja liikkeet tuntuu jo hyvin. Isommat tytötkin (14 ja 16 v) käy tunnustelemassa mahaa ja potkuja kiinnostuneina. Tuosta iästä ja ihmisten asenteista. Itse en ole vielä kertaakaan kohdannut neuvolan henkilökunnan tai muiden...
  10. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Meilläkin oli tänään rakenneultra. Mitat oli kohdillaan ja tyttöä odotetaan.
  11. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Se olin minä joka sanoin kertovani vasta rakenneultran jälkeen. Kun on muutenkin pömppömaha ja käyttää löysiä paitoja, ei ole mitään ongelmaa pitää asiaa salassa.
  12. S

    Helmikuiset 2021

    Itse sain radi diagnoosin ja mielestäni neuvolasta oikein hyvän ohjauksen. Lauantaina kävin sokerirasituksessa ja jo maanantaina soitettiin tulosta ja heti sain ylimääräisen neuvola-ajan. Mittauksia teen nyt joka toinen viikko neljänä aamuna paasto ja 1 h aamupalasta, joka toinen viikko ennen ja...
  13. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Juu jokainenhan kertoo toki milloin itse tuntuu parhaalta, mua harmittaa se, että ympäristö niin hanakasti painostaa asioihin, jotka katson olevan meidän itse päätettäviä kuten tämä millon nyt halutaan kertoa.
  14. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mua on alkanut ärsyttämään se, että kokoajan ympärillä kysellään, että millon aiotaan kertoa meidän teineille raskaudesta. Nyt on rv 17+4 ja ollaan päätetty kertoa sitten kun on käyty rakenneultrassa. Mä en ymmärrä mikä kiire tässä pitäisi nyt olla, voihan rakenneultrassakin vielä paljastua...
  15. S

    Helmikuiset 2021

    Meillä laskettu aika muuttui muuten ekassa uä:ssä, onkin 4.2. Lauantaina oli sokerirasitus koe. Tänään tuli raskausdiabetes diagnoosi :oops:
  16. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei! En ole hetkeen käynyt päivittämässä, näköjään kaikenlaista on taas sattunut. Pahoittelut teille, joille on sattunut menetyksiä:( Itsellä on nyt meneillään rv 16+4. Tänään tuli sokerirasituskokeen tulokset ja raskausdiabetes diagnoosi. Tuli vähän yllättäen vaikka arvelinkin että ei tässä nyt...
  17. S

    Mirena-kierukan poiston jälkeen raskaus

    Mulla oli Mirena vajaa 4 vuotta. Poistatin sen huhtikuussa, yhdet menkat tuli ja toukokuussa raskaustesti positiivinen. Huomenna viikkoja tasan 16. Ja olen 40 v
  18. S

    Helmikuiset 2021

    Meillä tänään eka uä ja tarkentui nyt niin että tänään on 13+0 ja la 4.2.2021. Elävä tyyppi näkyi jalkoja ja käsiä liikuttelevan, niskapoimu 1,3mm eli normaali.
  19. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei! Saanko kysyä missäpäin nippt testi tulee automaattisesti iän puolesta? Mulle ei puhuttu sellaisesta mitään. (Ja Helsingissä siis meidän seulat) .
  20. S

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei! Kiitos kysymästä. Ultrassa näkyi yksi elävä tyyppi, oli kädet, jalat, pää, selkäranka, vatsa jne. Niskapoimu 1,3 mm eli kuulemma normaali. Nyt odotetaan riskiprosenttia tai mikä se nyt on mikä tästä yhdistelmäseulonnasta nyt sitten tulee:) Eli ihan hyvä fiilis tällä hetkellä. Toivon...

Yhteistyössä