Hakutulokset

  1. E

    Lokakuiset 2021

    Laitoin yksitysviestiä sulle :)
  2. E

    Lokakuiset 2021

    Pakko kysyä onko kenelläkään raskausoireena ripuli..? Minulla on nyt pari-kolme päivää ollut ihan jäätävät vatsakrampit ja ripuli 5 min siitä kun syön
  3. E

    Lokakuiset 2021

    Eikä. Olen pahoillani. Voimia ♥️♥️♥️
  4. E

    Lokakuiset 2021

    Viimeksi viivat vahvistui oikein hienosti ja digissä viikot kasvoi myös, lähinnä mietin sitä että olisiko ovis ollutkin oletettua aikaisemmin @mimos4 mietin samaa, että kysyisin neuvolasta pääsiskö varhaisultraan keskenmenon pelon takia.. :) Jos ei, menen yksityisen kautta.
  5. E

    Lokakuiset 2021

    Jännittää aiiiiivan tosi paljon liittyä tähän koska viimeksi kävi huonosti. Keskeytynyt keskenmeno siis heinäkuussa 2020, nyt yllättäen plussa. Oireina on oikeastaan vain rintojen kipu ja nälkä. Nälkä oli läsnä viime raskaudessa myös :D Tänään päätin että "teenpäs testin ettei menkat tunnu sit...
  6. E

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos ♥️ Näinhän se täytyy tehdä, hetki kerralla. Samalla tavalla in keskenmenostakin selvinnyt, hetki kerralla :) Yllätin miehen kans kun tuli töistä kotiin. Laitoin pieneen laatikkoon sen ostama body joka oli tarkoitettu edelliselle, ostin i ♥️ dad sukat ja raskaustestin. Eilen meinasin...
  7. E

    Toiveissa vauva 2021

    Joo, siltä näyttää!! :X3::X3: Tuntuu kyllä että kaikki tähdet loksahti kohdalleen, että nyt sen piti tulla jos tulee. ♥ Olen käynyt psykologilla syksyllä puhumassa keskenmenon tunteista, ja silloin keskustelimmekin että viimeistään sitten kun tulen uudestaan raskaaksi menen takaisin, koska on...
  8. E

    Toiveissa vauva 2021

    Oon ollut nyt jonkun aikaa pois täältä ja on tehnyt ihan hyvää. Mielessähän sää itse vauvarumpa on koko ajan silti :D Mulla on ollut ihan helvetin paska viikko ja olen itkenyt enemmän kuin pitkään aikaa, koska meidän keskenmenneen vauvan laskettu aika olisi ollut ensi viikolla. Olen ollut...
  9. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Ymmärrän täysin senkin, jos ei halua säilyttää kuvia ja että ne lisää sitä surua. Itse taas olisin halunnut muistoksi pitää siitä pienestä elämästä. Mutta seuraava ultra on toivon mukaan iloisempi ja otetaan sitten niistä kuvat mukaan ♥️ Onhan tämä varmasti tosi raskasta myös miehelle, kun on...
  10. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Tähän ryhmään ei toivois uusia jäseniä, koska silloin on se pahin tapahtunut :( ♥ Tervetuloa kuitenkin, täältä vertaistukea saat. Henkinen kipu on omasta mielestäni pahin. Iso halaus ja voimia surutyöhön ♥ Mä kävin ihan osastolla lääkkeellisessä tyhjennyksessä ja siellä tarkistettiin ultralla...
  11. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Olen niin pahoillani ♥️ Olen utelias ja minua on jääny vaivaamaan yksi asia omasta keskenmenosta. Oletteko saaneet/pyytäneet muistoksi ultrakuvan jos keskenmeno on selvinnyt ultrassa? Mua harmittaa ihan älyttömästi kun en tajunnut äitiyspolilla pyytää sitä kun oli surusta aivan sekaisin. Eikä...
  12. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Ei vahvistunu, loppiaisena alkoi taas killer-menkat :'( Oli pienimuotoinen romahdus kun olen koko ajan toivonu että raskautuisin ennen keskeytyneen laskettu aika joka on helmikuun puolessa välissä. Nyt on siis tämä kierto enää jäljellä ennen sitä.. Pelottaa ihan hulluna miten käy. Kävin tällä...
  13. E

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos kovasti vastauksesta @BeHappy-17 ja @Persikka123 :) Niinkuin sanoitkin, niin uskon että omaakin oloa helpottais kun vain tietäis että asia etenee ja saadaan apua jos on tarve siihen ♥️ Se oman lapsen kaipuu on niin kova, niin kuin varmaan meillä kaikilla. Tuntuu että on niin paljon...
  14. E

    Toiveissa vauva 2021

    Joo, aattelin sitä kans että kerron että henkinen puoli ei jaksa enää pitkään jossen saa tietää onko kropassa kaikki niinku pitää raskautumisen kannalta. Soittelen sinne huomenna ku menkat taitaa nyt olla alkamassa :( Meillä ei ei o tutkittu vielä mitään. Ne vilkas munasarjoja muutama pv...
  15. E

    Toiveissa vauva 2021

    Flon mukaan huomenna pitäisi alkaa :/ Viimeks testasin päivää ennen ku menkkojen piti alkaa, ja silloin oli jo selkeä plussa :)
  16. E

    Toiveissa vauva 2021

    Hei kaikki ihanat naiset! Oon pitänyt nyt parin kuukauden tauon täältä ja pakko nyt myöntää ettei ole voimia lukea läpi sen ajalta kaikkia viestejä, joten sanon yleisesti että pahoittelut ja tsemppiä kaikille joilla ei ole tärpännyt tai jos jollakin mennyt kesken, sekä onnittelut plussanneille ♥...
  17. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Hei pitkästä aikaa. Mites muilla alkanut uusi vuosi? Mua ahdistaa aivan hemmetisti kun keskenmenneen LA tulee vastaan helmikuussa :'( Olin tosi toiveikas tästä kierrosta ja tissit oli kipeet ja nippailua on ollut jne, tänä aamuna kp 31 nega :( Omien laskelmien/tuntemuksien mukaan menossa olis...
  18. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Olen niin kamalan pahoillani, elämä on niin epäreilua!!! :'( ♥️
  19. E

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä alkoi menkat, eli tää kierto oli 37 pv, pisin tähän mennessä.. Luulen, että pidän tän kierron taukoa palstalta ja minut voikin poistaa kiertolistalta. Pysyn kuitenkin vielä "yleisellä" listalla mukana. Pakko koittaa saada vähän ajatukset muualle. Yli vuosi yritystä nyt takana ja...
  20. E

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Kiitos paljon vastauksesta! ♥️ Jospa itsekin soittaisi ja kyselis vähän miten kannattaa edetä.. Ehkä vähän vähentäisi stressiä kun edes tietäisi että jossei tärppää pian niin pääsee tutkituttaa onko kaikki hyvin :) Täällä kp37 menossa eikä menkat oo vieläkään alkanut. Pisin kierto tähän...

Yhteistyössä