Hakutulokset

1. Z

Tammikuiset 2021

Minä poistun ryhmästä. Päivää ennen nt-ultraa alkoi erittäin runsas vuoto ja ultrauksessa ei enää näkynyt enää sikiötä. Nyt tipassa ja toivottaan että tyhjentyy lääkkeillä. Tseppiä kaikille odotuksee <3 toivottavasti meitä onnistaa ensikerralla.
  2. Z

Tammikuiset 2021

Mullakin on torstaina aamulla ja jännittää kyllä hirveesti. Keskiviikkona ei varmaa tuu uni
  3. Z

Tammikuiset 2021

Itekkin tilasin dropperin ja kuulin äänet viimeviikolla rv 10 tauhoitti kyllä mieltä vaikka asennoiduin siihen ettei sieltä todennäköisesti mitään vielä kuulu.
  4. Z

Tammikuiset 2021

Olin soittamassa etten ole vielä tän viikon sairastelun jälkeen tulossa huonon olon takia mutta en saanu suuta auki kun sanoi et on laskenu 1+1 että saako onnitella. Tosiaan helpottavaa kun ei tartte keksiä selityksiä :D itelläki menee hedelmät. Yritin makaroonia eilen keittää mut kun avasin sen...
  5. Z

Tammikuiset 2021

Onko muilla pahaakin pahoinvointia viikon olen nyt jputunut töistä olemaan pois kun olo aivan hirveä pomokin jo arvasi että raskaana olen. Oksentelua ei onneksi ole mutta krapulainen olo 24/7 ja kaikki hajut kuvottaa. Ruokavalioon on nyt kuulunut mehujäät ja jääkaappikylmät mandariinit...
  6. Z

Tammikuiset 2021

Hei minullakin oli paripäivää sitten pyyhittäessä veristä vuotoa mutta nyt ei ole ollut pariin päivään täälläkin vähän hermona mutta lueskelin asiasta et vähäinen vuoto alussa on melko yleistä vaikka se pelästyttää kyllä kamalasti. Tsemppiä ❣️
  7. Z

Tammikuiset 2021

Väsymys on niin vahvasti ollut läsnä tällä viikolla ja töissä ruvettu ihmettelemään ku en oikeen syö mitään kun etoo niin paljon varsinkin kaikki liha kun yleensä itellä tuntuu olevan koko ajan nälkä ja jääkaapilla jatkuvasti nyt etoo lähes kaikki :D
  8. Z

Tammikuiset 2021

Nyt viikot 5+4 ja vähän tullut rusehtavan punaista vuotoa pyyhittäessä :( kipuja ei ole. Luin jostain että ilmeisesti melko yleistä nämä alkuraskauden vuodot. Mutta huolettaa hirveästi.
  9. Z

Tammikuiset 2021

Voisin hypätä myös mukaan plussasin tuossa vappuna. Viikon olivat jo menkat myöhässä mutta testin tekeminen jännitti kun niitä negatiivisia testejä ja niistä tulleita pettymyksiä on mahtunut mukaan yritystä takana 1,5vuotta ja yksi km. Nyt olen vissiin viikolla 5+1 ja se km mörkö kolkuttelee...
  10. Z

Raskaaksi 2021 - Haaveena vauva

Hei! Täällä kans toiveena että 2021 olisi vauva sylissä. Meillä yritystä takana 1,5 v yksi varhainen keskenmeno.

Yhteistyössä