Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Moikka, täältä varovainen hyppäys mukaan. Eilen tein raskaustestin ja selkeät kaksi viivat pärähti ruutuun ❤️ Laskettu sijoittuu heinäkuun loppupuolelle. Yritän jo heti alusta olla kovin paljoa kiinnittymättä laskettuun aikaan. Esikoinen syntyi 41+2 ja päivät lasketun jälkeen oli liian pitkiä 🤪😁...
  2. M

    Haaveena vauva 2023

    Hei, hetken aikaa keskustelua taustalla seurannut. Täällä myös toiveena vauva vuodelle -23 👶❤ Itse kävin juuri Terveystalolla AMH-mittauksessa kierron lyhentymisen vuoksi (myös muita kokeita otettiin) Kallis on kyllä testi. Maksoi noin 150 euroa ja tämä oli lääkärin lähetteellä. Vielä en tule...
  3. M

    Syyskuiset 2020

    Laitoin viestiä. Lisää kun ehdit ☺️☺️
  4. M

    Syyskuiset 2020

    Nt-ultrassa käytiin torstaina ja pienellä vaikutti olevan kaikki hyvin. Hetki saatiin niskaturvotuksen mittaamista odotella, kun hän oli kovin uninen eikä meinannut lähteä liikkeelle Taysiin ultraan sai toistaiseksi tulla tukihenkilö. Mä voisin kanssa nyt uskaltautua fb-ryhmään ☺️ Listaan voi...
  5. M

    Syyskuiset 2020

    Täällä toinen, joka on plussaamisestaan asti seuraillut, mutta vasta nyt uskaltaudun mukaan. Laskettu aika 27.9. Taisi olla jollain muullakin? ☺️ Ensimmäinen tulossa ja kovin on ollut jännittävää aikaa tämä alku. Mua kiinnostaa kanssa face-ryhmä, mutta sinne taidan uskaltautua nt-ultran jälkeen...

Yhteistyössä