Hakutulokset

  1. M

    Lokakuiset 2020

    Lapin sairaanhoitopiiri ainakin julkaissut tänään tiedotteen ettei äitipolille seulontaultraan saa tulla muita kuin äiti. :(
  2. M

    Lokakuiset 2020

    Kiitos vastauksista! Tosi pitkään pitää epätietoisuudessa elää kyllä :(
  3. M

    Lokakuiset 2020

    Joo ihan ymmärrettävää,itsekin haluaisin mahdollisimman nopeaa asian alta pois. Mutta vuoto kuitenkin jossain vaiheessa pitäisi alkaa luonnollisestikin.. tsemppiä ja jos yritätte vielä niin onnea yritykseen :)
  4. M

    Lokakuiset 2020

    Harmi kuulla Mimmi92 :( voimia sinne! Tämä asia itseäkin juuri pelottaa kun joutuu kunnallista ultraa odottaan että mitä jos sitä elää sinne tyyliin rv 12 asti uskossa että kaikki on hyvin ja sitten paljastuukin keskeytyneeksi keskenmenoksi.. kauhiatahan se ois missä vaiheessa vain kuulla...
  5. M

    Lokakuiset 2020

    Mie olen oottanut reilun viikon pääsyä ryhmään jo, Ananas90 aikoi lisäillä kun pääsee koneen äärelle.. mutta eipä tässä paniikkia asian suhteen ole :D
  6. M

    Lokakuiset 2020

    Vauu! Täällä vasta 7+5, varhaisultraan en pääse :( täytyy jännätä ekaan kunnalliseen ultraan saakka. Onkos muille tullu mielihaluja? Mie voisin syödä sitrushedelmiä?!?! Koko ajan :D Ja tänään työillan aikana saanu laukkoa pissalla varmaan sen 10 kertaa..
  7. M

    Lokakuiset 2020

    Toivottavasti ei mitään vakavaa :( itellä ollut tänään aika kovaa sellasta menkkamaista jomotusta alavatsalla, toivottavasti vain kohdun kasvukipuja :(
  8. M

    Lokakuiset 2020

    Tuskin ne salaattijuustokuutiot kauhian pahasta on, riippui käsittääkseni siitä onko tehty pastoröidystä maidosta vai ei ja käsitin että suomessa suurin osa ois pastoröity..? kypsennettyä kalaaki saa syödä, hauki tais olla ainoa nounou :) Itse söin eilen sellasia löysiä paistettuja munia, sitte...
  9. M

    Lokakuiset 2020

    Mua kans itkettää helpommin, kaverin äiti kuoli ja otin sen töissä niin raskaasti että piti lähteä kesken päivän pois töistä kun vaan itkin. Puntarilla en ole käyny mutta turvottaa ihan älytön ja tänään tuli joku jäätävä sappikohtaus ruuan päälle, makasin tunnin sikiöasennossa ja ylävatsa...
  10. M

    Lokakuiset 2020

    Rovaniemellä terveystalolla maksat ultran 116€, siihrn tulee päälle erikoislääkärin hinnaston mukainen vastaanottomaksu päälle 100€ ja siihen toimistomaksu, viimeviikolla soitin ja kysyin juuriki varhaisultran hintaa,kauhistelin hintaa ja varmistivat vielä soittamslla mulle takas että todellakin...
  11. M

    Lokakuiset 2020

    Ajatella että niin paljon halvempi siellä, kyllä mulla suututtaa että täälä pittäis nii paljon maksaa :(
  12. M

    Lokakuiset 2020

    Mua kiinnostaa tuo varhaisultran hinta muualla suomessa ku täälä pohjosessa oli nii älykallis että vaikka kuinka sinne oisin halunnu niin en pysty päälle 250€ taikomaan mistään tähän hätään :(
  13. M

    Lokakuiset 2020

    Joo mun kaveri jolla lapsia itellä jo ennestään kauhisteli et noin myöhäänkö vasta että misä vaiheessa otetaan verikokeet jne. Vasta maaliskuun 16pvä on siis itsellä eka neuvola aika,se on 10 raskausviikko.. Kaikki tiedot piti etukäteen syöttää johonki sovellukseen. Aika epävarma olo jäi itselle.
  14. M

    Lokakuiset 2020

    Soitin 5+ jotain ja sanoivat että oon tosi aikaisessa. Täälläpäin kuulema eka neuvola vasta 10+ viikolla..
  15. M

    Lokakuiset 2020

    Nenäsumutteista juteltiin just töissä ystävän kanssa, sanoi että oli raskausaikana kielletty ettei saa käyttää mutta oli silti käyttänyt kun nenä tukossa öisin, ei siitä ollut mitään haittaa ilmeisesti ollut lopulta. Suositus on vissiin ettei oikein mitään lääkeaineita sais 1/3 aikana nauttia...
  16. M

    Lokakuiset 2020

    Minisun mama itellä käytössä, siinä oli kaikki mahollinen ja mahoton :D
  17. M

    Lokakuiset 2020

    Parhaalle ystävälle kerroin heti testin tehtyäni, ja toisellekin lapselliselle ystövälle hyvin pian, hän toimii vapaahtoisena doulana noin niinkuin muutenkin ja osaa rauhoitella minua kun panikoin :D äidille kerroin viime maanantaina kun tuputti kiinalaisessa sushia :D pomolle oli pakko kertoa...
  18. M

    Lokakuiset 2020

    Eipä itselläkään mitään väsymystä kummempaa, rinnat myös arat ja turpeat. Eilen hieman huonoa oloa mut eipä oikeastaan muuta, tänään 6+0. Varhaisultraan oisin kovin halunnut mutta täällä se oli niin kallista lystiä että ei auta kuin odottaa se ensimmäinen kunnallinen ultra. Työterveyslääkärin...
  19. M

    Lokakuiset 2020

    Aivan! Mie tosiaan yritin täälä pohjosessa kysellä alkuraskauden ultraa ja 220-250€ hinnat, niin palkon kuin haluaisinki siellä sen pienen sykkeen nähdä niin ei vain ole varaa laittaa tollaista summaa :(
  20. M

    Lokakuiset 2020

    Hei ihan uteliaisuudesta et millä paikkakunnalla kävit ultrassa ja paljon kustansi? Onnea kun kaikki oli hyvin :)

Yhteistyössä