Hakutulokset

1. M

Lokakuiset 2020

Kävin tänään ostaan L koon perus leggareita kun farkut ja muut housut ehkä hieman ikävästi jo kiristi masusta ja en siis muutenkaan farkuista välitä. Oikeaa ruokaa ei tee mieli mutta herkkuja voisin syödä koko ajan. Finnejä on alkanut nyt vkolla 6 tuleen ihan älyttömästi tai nyt siis 5+5 eli...
  2. M

Lokakuiset 2020

Soitin eilen ensimmäisen neuvola-ajan. Nyt siis 5+5, sanoivat että olen tosi ajoissa liikkeellä Täällä siis rv 10 vasta eka neuvola. Lisäksi soittelin aikaa varhaisultraan niin eivät tee ennen rv 7. Ja hintaa 250€
  3. M

Lokakuiset 2020

Mulla on nyt 5+2 ja ajattelin ensi viikola soittaa neuvolaan :) itselläkin eka raskaus mutta halusin odottaa hetken, positiivisen testin tein siis viime viikon pe eka kerran.. Eilen kävin ostamassa raskausvitamiineja, kyllä tää alkaa todelliselta tuntumaan pikkuhiljaa. Eilen mies soitti...
  4. M

Lokakuiset 2020

Mie olen kans miettinyt missä vaiheessa pomolle kerron, teen 3-vuorotyötä joten aion pyytää ettei öitä enää olisi 12vkon jälkeen.. ollaan pomon kans siis ystäviä ihan vapaa-ajallakin mutta hän on tällainen urakeskeinen ihminen joka tulee kauhistumaan tästä asiasta.
  5. M

Lokakuiset 2020

Lisään vielä että en kadu raskautta mutta kun eka lapsi kyseessä niin minua vaan valtaa joku pakokauhu ja epätietoisuus. Mun mielestä raskaus ja synnytys on yks pelottavimmista asioista mitä elämässä voi olla.
  6. M

Lokakuiset 2020

Oletteko te muut vielä kertoneet perheillenne, siis miehelle tietenkin mutta meinasin tänään äidin luona käydessä kertoa ja siellä en sitten millää löytänytkään sanoja ja tuli sellainen olo että eihän tätä vielä voi kertoa jos ei mitään tulekkaan. Jotenkin nolotti sitten lopulta koko intoilu...
  7. M

Lokakuiset 2020

Mulla sama että kaikki on niin kovin uutta ja outoa kun eka tulossa.. vertaistuki on tosi jees. Ite kuulostelen oloa ihan koko ajan. Tänään alavatsaa jomotellu ihan kunnolla semmoista menkkamaista kipua ja pelottaa koko ajan että tulee kesken :(
  8. M

Lokakuiset 2020

Tänään sain testiin ne "leffaviivat" dpo 23. Tänään aamulla koin ehkä hieman etovaa oloa, rinnat on kipeät muuta ei edelleenkään. Eilen kuntosalilla pyöräilin 10km ja treenasin jalkoja ja alaselkä tuli aivan tajuttoman kipeäksi. Tiedän että salilla saisi tehdä ihan normaalisti ja silti hieman...
  9. M

Lokakuiset 2020

Sanoinki miehelle et varaudu juomaan kahden edestä :D Toki voisi muka alholitontakin lipitellä mutta niissä on erilainen tölkki. Hmm.
  10. M

Lokakuiset 2020

Itsekin juon tooosi harvoin nykyään, mutta tämmöne spesiaali et täyttää pyöreitä nii kai ne oottaa että jois :D mutta en halua tuolloin kaikille vielä kertoa joten pakko keksiä joku alibi tällekin. Aattelin sanoa et on antibioottikuuri jonka aikana ei saa juoda tms. Olen kyllä äärimmäisen surkea...
  11. M

Lokakuiset 2020

Minä ostin kerralla sellasen 8päkin testejä :D mulle on kaikki aivan epäselvää että milloin sinne neuvolasn edes kuuluu olla yhteydessä. Ajattelin odottaa ensi viikkoon kun vielä jotenkin pelottaa koko ajan. Kiva kun mulla on synttärit tulossa ja tiedän perheen järkänneen mulle kemut niin...
  12. M

Lokakuiset 2020

Mulla just sama et tuntuu ettei oireita ole rintojen arkuuskin lähes häipynyt. Nännit vain herkemmät kuin ennen. Muuten ei mitään?! No väsymystä ehkä tavallista enemmän ollut mutta se voi johtua mistä vaan. Tänään 4+5 .
  13. M

Lokakuiset 2020

Kyllähän sielä viiva näkyy :) onnea! Itsekin tein testin vielä yöhuorossa johon piirtyi selkeä viiva. Silti mulla on vaan tunne ettei kaikki ole ok. Nyt rv 4+4 ja jotenki oireita ei oikein ole ja eka raskaus niin on ihan pihalla..
  14. M

Lokakuiset 2020

Mietin vaan mun siskoa joka oksensi jokaisen kolmen lapsen kohdalla koko alkuraskauden tosi voimakkaasti :D onneksi mulla on pahoinvointilääkkeet muutenkin käytössä. Sitä en tiedä onko turvallisia käyttää. Samoin pitäisi selvitellä unilääkkeiden turvallisuus, plussan jälkeen en ole uskaltanut...
  15. M

Lokakuiset 2020

Joo minäkään en aivan vielä uskalla ilmoittautua listoille asti, koko ajan kamala pelko persiissä. En oikein osaa ottaa miehenkään kanssa asioita puheeksi, oli iloinen uutisesta kun kerroin mutta siihen se sitten jäi asiasta keskustelu vielä. Tai sanoin itsekin että varhaista vielä miettiä...
  16. M

Lokakuiset 2020

Mikäli laskin oikein niin mullakin pitäisi kaiken järjen (28päivän kierrolla) nyt olla dpo 17 ja dpo 15päivänä eli 7.2 oli aika selkeä tuo oma viiva, mietinki että kun en ehtiny olla ilman ehkäsyä kuin yhden kierron että onko ovulaatio voinut olla aiemmin kuin pitäisi tai kun ei yhtään tiedä...
  17. M

Lokakuiset 2020

Hei täällä yksi untuvikko näissä asioissa,arastellen liityn joukkoon.. tein ohessa olevan testin eilen, laskurin mukaan nyt 4+1. Aiempia raskauksia ei takana ,olen kohta 30. "oikeasta" kierrosta ei mitään tietoa, jätin ehkäisyn siis nyt tammikuussa ja nyt näyttää että ensimmäisellä kierrolla jo...

Yhteistyössä