Hakutulokset

  1. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Oi zempit ultraan menijöille, ompa jännää <3. MIRELLA92 vastasin aiemmin että ennen on tullut tieto paria viikkoa ennen aikaa, no mulle kilahti eilen puhelimee viesti, että sähköisessä palvelussa on viesti ja siellä oli äitipolin aika kuukauden päähän. Tulikin TODELLA nopeasti tällä erää...
  2. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Meillä on aiemmista tullut kirjeenä viikko pari ennen aikaa, mutta nyt en oo varma tuleeko kirjettä. Mulla on käytössä postin sähköinen omaposti, niin saattaa tulla muuten sinnekin. Ja sähköisen asioinnin palveluun tulee varmasti ainakin. Täällä kans ihan kamala väsymys ja mikään unen määrä ei...
  3. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    HENNAJOHANNA tarviskohan näin kolmannen kunniaks vihdoin itekin testaa noita rannekkeita, tää yrjötys on ihan kamalaa...
  4. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    tänään käyty ekassa lääkärissä ja pieni sydän siellä sykki, viikot vastasi omaa veikkaustani eli 6+6 <3. Voisin uskaltaa nyt hypätä faceryhmään. @haaveilija24 laitan sulle viestiä.
  5. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    HAPPYHIPPO tervetuloa jengiin ja hei kaikki zemppi sinne, ite en oksentele mutta tää jatkuva oksetuskin kyllä ottaa koville ni saatika jos koko ajan ygäilis. Kiitos mimmit vertaistuesta, tuntuu paremmalle et tätä on muillakin ilmassa, et mieliala ei välttämättä oo se ilo ylimmillään tässä...
  6. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Onko muilla yhtään sellasta turhautumista ilmassa, että kun ei oo oikeestaan missään kohtaa normaali olo? Koko ajan joko turvottaa tai yrjöttää ja nukun aika huonosti, niin vähän on sellasta ahdistusta ilmassa. Sit siitäkin tulee huono omatunto, et nyt ei sais ahdistua kun oon raskaana ja se on...
  7. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Mahtavaa! En muista yhtään ollaanko aiemmista saatu.
  8. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Kivan pikkuinen ryhmä. Mielellään sitä juu mukaan ponkaisee jos ultrassa saadaan sykkivä sydän näkyviin keskiviikkona :). Ootteko kukaan saanu lääkärin ultrasta sitä kuvaa mukaan? Vaikka eipä sillä, aika nopeastihan se niskapoimu-ultrakin sieltä sitten tulee mistä ainakin saa kuvat. Mietin vaan...
  9. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Oon ymmärtänyt että suhtautuminen on nihkeä juuri siksi, että se työllistää heitä niin paljon, kun äidit haluaa ylimääräisille käynneille, kun ei saakaan itse sykkeitä kuulumaan. Mulla on molemmista ollut istukka suoraan edessä, niin voin kuvitella miten haastavaa se kykkeen esiin saaminen...
  10. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Mulla just tällä viikolla sano että viikolla 16 olevassa neuvolassa aletaan kuuntelemaan sikiön sykkeitä ja ottamaan sf mittaa. Että sitä ennen ei kuunnella. En muistanu että se on noin myöhään. Toki kun tässä jo kolmatta oottaa ni neuvolat taitaa olla harvemmassa kun ensikertalaisella...
  11. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    PIKKUTIKKUI onnea ihanista ultrakuulumisista. Mua jännittää han hirveesti, että saako ens viikon neuvolalääkäri sykkeet esille kun sillon on mun laskujen mukaan 7+0. Eikö sen silloin pitäisi jo näkyä jos on näkyäkseen? MIMMI133 onnea plussasta ja tervetuloa mukaan. Varhaisultran voi...
  12. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Siis todellakin! Ja tyhmää. Musta tää on hyvä sääntö tähän että koska voi kysyä onko joku raskaana: https://i.pinimg.com/originals/fe/62/26/fe6226dd1eb380c0a7df4ea7ea232b22.jpg
  13. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    MIRELLA92 samaistun tosi paljon sun fiiliksiin, että ei tää nyt todella taas ole mitään ruusuilla tanssimista. Esikoisesta oli ihanaa se alun jännitys kun etomiset oli hyvin maltillisia, mutta tokasta ja nyt tästä tää ellotus ällötys on kyllä jo hyvin vahvasti läsnä ja väsymys on ihan karmea. Ei...
  14. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    ROZAA siis mullakin on maha koko ajan ihan pallo :D kääk. Kiva kulkea kaavuissa. Ja kun tää nyt todellakin on vasta turvotusta ni vähän huvittaa. TIU3 voin onpa kurjaa, että ihmiset ei osaa onnitella, todella täykeää ja huonoa käytöstä :(. Toivottavasti jotku nyt sentään tajuaa onnitella.
  15. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Tervetuloa joukkoon ja paljon onnea plussasta noin pitkän ajan jälkeen! Onpa mieletön tarina. Tarrasukkia matkaan siis sinnekin <3. Mä kävin tänään neuvolassa ja vaikka jopa vakuuttelin, että omien laskujen ja ovisbongausten mukaan ollaan vasta viikolla 5+6 niin hän varas mulle lääkärin viikon...
  16. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    NANNAB olen niin pahoillani sun puolesta <3 tuhannesti voimia sinne, onpa kerrassaan surullisia uutisia :(.
  17. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Mulla kanssa paha olo ja vessassa ravaaminen on tällä hetkellä ainoot ja olotki menee tosi aalloissa. Tänään neuvola ja hitsi kun jännittää. Tiedän et kun on toi neljän tunnin pidätys, ni siinähän iskee pissahätä just tasan ekan vartin jälkeen. Argh. Mäkin otin ton Preglife:n käyttöön kun joku...
  18. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Mulla on ripeät lenkit hidastuneet kun vatsa alkaa heti kiristää, kiva jos tää oikeesti alkaa nyt jo. Edellisissä raskauksissa saanu hikilenkkeillä puoleevälii asti ilman vihlontaa ja kiristystä. Mammajoogaan haluisin talvella, olin esikoisesta sellaisessa ja se teki kyllä niin hyvää selälle...
  19. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    Mulla myös 5+4 ilmeisesti ja tänään öllöttänyt oikeen huolella. Tiistaina neuvola ja huomaan että päässä pyörii tyhmiä ajatuksia että mitä jos siellä sanotaankin, että en mä mitään raskaana ole. Hehe. Ihan hassua.
  20. Puolu

    Maaliskuiset 2021

    MIMMI92 ihania uutisia <3! ROYALMF tervetuloa ryhmään :)!!

Yhteistyössä