Hakutulokset

  1. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Minulla oli edellinen raskaus myös insuliini hoitoinen joten lääkäri sanoi että se tulee insuliini väistämättä tähänkin. Viimeksi sain 32rv insuliinin että eiköhän se samaan rv nytkin tule.
  2. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Viime viikon keskiviikkona oli rakenneultra ja tyypillä kaikki hyvin, mitään poikkeavaa ei löytynyt vaikka aikaisimmissa ultrissa peloteltiin ties millä, no meille tuleekin täysin terve poika 317g oli sillon painoa :) Selvät pelit ja vehkeet tyyppi heitti ruutuun :D Radikin minulle napsahti...
  3. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Meinasin unohtaa kertoa.. Meille tulee tyttö vauva ♡♡ Saatiin liuta ihania 4D ultrakuvia vauvasta ❤ Dille ja tyttö 16+6
  4. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Mä meen huomenna yksityiseen kurkkaamaan näkyskö vauvan sukupuoli sillon 16+0rv jaksaa sitten odottaa rakenneultraan ;) Vauva liikkuu päivittäin tietää että on kaikki hyvin pienellä ♡ Huomenna tuun kertoo ultra kuulumisia :) Dille ja sintti 15+6
  5. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Enpä olekkaan tänne pitkään aikaan kirjoitellut, nt ultra meni hyvin vauvalta löytyi jotain epämääräistä ja kävin sitten lisä ultrassa KYSillä ja munuaisen luota löytyi laajentunut munuaisten allas ja vähän vauvan vatsa turvoksissa, mikä voisi viitata Down vauvaan mutta nenäluu näkyi hyvin joten...
  6. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Mä oon ihan ollu facen puolella vaan niin ei oo tullu tänne enää kirjoiteltua. 6.7 oli neuvola siellä yllättäen ultrasivat ja pieni oli tosi paljon kasvanut sitten varhaisultran❤ Mä oon ostanut itselleni uuden auton ja vauvalle vaunut ja vaatteita saatu tosi paljon ja nyt en tiedä haluanko...
  7. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Kävin perjantaina varhaisultrassa, kohdussa oli kaksi raskauspussia, mutta yhdessä vaan sikiö jonka sydän sykki vinhasti ❤ Varasin uuden ajan ultraan ja se sitten 9+2 Eli 10.7. Varmistaakseni onko toiseen pussiin tullu mitään ja onhan toisella babyllä kaikki hyvin.❤❤ Dille & sintti 7+3
  8. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Viime yönä heräsin kauheeseen kuvotukseen.. Oon ihan super väsynyt ja en millään jaksais mitään muuta kun nukkua :/ Viikko vielä niin pääsen ultraan ❤ Dille & sintti 6+0
  9. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Mä tein viimesen digin ja sain raskaana 3+ tänää siis 5+4rv nyt voin lopettaa testailun ja rauhoittua. 12pvän päästä ultra. ❤ On mullakin oireina vaan törkee super väsymys, pissattaa koko ajan, mahaa nipistelee, tissit kipeät. Välillä närästää välillä oksettaa.. Dille & sintti 5+4
  10. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Yhdessä raskaudessa kävin 5+5 tai 5+6 ja sillon näkyi sykekin.. mutta edellisessä kävin 6+1 ja ei näkynyt sykettä piti varata uusia aika 7+ ja sillon jo näkyi. Mietin itsekkin millon olisi hyvä mennä ja päädyin 7+2 sillon näkyy varmasti syke. Jännityksellä saa odottaa. Eilen tein digin ja sanoi...
  11. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Mulla varhaisultra 26.6 ja eka neuvola varattu 6.7 meen yksityiselle ultraan ja se maksanee n.200e. Mielellään maksan sen :) dille & sintti 4+5
  12. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Voimia sinulle tosi paljon:(
  13. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Joo mä vielä testasin kun noita testiä on ja en voi uskoo että vihdoinkin meille tulee vauva:love::love: Tässä uusin testi https://aijaa.com/w9ZC1j
  14. Dille82

    Helmikuiset 2021

    10.2./dille82/10lapsi/kys
  15. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Wappiryhmää tulen myös mielellään mukaan jos sellasen teette
  16. Dille82

    Helmikuiset 2021

    Hei. Täällä odotetaan helmikuista la 10.2 tämä on perheemme 10 lapsi, meillä 6 poikaa ja 3 tyttöä. Varasin jo varhaisultraan ajan 7+2rv 3viikon päähän. Face ryhmään haluan ehdottomasti mukaan jos sellasen teette Soittelin tänään neuvolaan mutta täti siellä vasta 8.6 paikalla niin soittelen...
  17. Dille82

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    https://aijaa.com/Nsv08C Onko kellään kokemusta sofin puikko testistä?

Yhteistyössä