Hakutulokset

  1. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Moikka! Ei oo tosiaan tullut kirjoiteltua 🤭 Meidän pieni tyttönen päätti saapua maailmaan 22.12. rv 36+4 ❤️ Ihan lievät supistukset ja vaaleanpunainen vuoto alkoi viikko sit ti-ke yönä, keskiviikkoaamuna menin raskauspäivystykseen ja vuoto paljastui lapsivedeksi. Siitä jäin raskaanaolevien...
  2. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Täällä oli tänään kovasti odotettu NT-ultra ja kaikki oli hyvin, riskiluvut alhaiset ja muutenkin kaikki näytti siltä mitä näillä viikoilla pitäisikin ❤️ Kauhee pomppiminen ja potkiminen ja touhuaminen oli minillä käynnissä 🤭
  3. 3

    Helmikuiset 2023

    Pakko tulla taas huutelee 🙈🤭 Mutta siis ite kävin laittamassa raidat alkuraskaudessa, tais olla joku rv8. Kun olin jo varannut ennen kun tiesin raskaudesta. Kysyin vähän kampaajan mielipidettä (vaikka tottakai itse tekee päätöksen) ja sanoi, ettei raidoissa pitäis olla mitään, kun ei ne tosiaan...
  4. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Meillä on Britax Smile 2 ollut nyt esikoisella rattaina ja oon kyl tykännyt tosi paljon ☺️ Aiotaan nekin säilyttää, mutta nyt pitäis tuplat ostaa, kun esikoinen tammikuun lopulla vasta 1 v 10 kk. Oon miettinyt, et ostan käytettynä Mountain Buggy Duetit ☺️ Täällä huomenaamulla NT-ultra. Vitsi...
  5. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Eikä, oon tosi pahoillani 😭 Voimia jatkoon ❤️ Vitsi alkaa jännittää oma ultra, tuntuu et oireet taas lieventynyt eikä tunnu jotenkin alavatsalla enää kohtu samanlailla🥺 Vaikka tiiän, et oireet vaihtelee, mut paniikki silti. Ei auta ku oottaa. Ei nyt ainakaan vuotoja oo ollut, et toivon parasta🙏🏼
  6. 3

    Helmikuiset 2023

    @VeijariLaama tammikuisista tuun huhuilemaan omalla kokemuksella viikkonäytöllisistä. Tää kylläkin esikoisen odotuksesta ja aiemminkin oon tästä kirjoittanut eri ketjuihin, mutta jospa helpottais huoleen ❤️ Eli esikoista ootin ja aattelin tehdä viikkonäytöllisen, kun viikkoja olis ollut arvion...
  7. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Sama fiilis dopplerin käytön kaa 🙈 On vatsalla reilusti ylimääräistä ja kuitenkin niin aikaiset viikot, että luulen et saisin vaan paniikin aikaan, jos ei löytyiskään 🥺
  8. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Mua on kans närästänyt välillä! Tätä ei ollu viimeks ollenkaan! Me ollaan kerrottu molempien vanhemmille, miehen sisaruksille ja parhaille ystäville (ehkä joku 10) ☺️ ai vitsi et oottaa jo Nt-ultraa ja tietty vähän jännittää et onhan kaikki hyvin 🥺🙏🏼❤️
  9. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Mulla ei oikeen ikinä se pahoinvointi ees tullut kunnolla päälle😅 Kiva tietty näin, kunhan vaan edelleen kaikki on hyvin❤️ Vähän etova ja huono olo tulee kyllä, jos nälkä tulee. Väsymys ei oo väistynyt minnekään, ehkä vähän helpottanut pahimmasta, mut kyl silti unet maistuis.😴 Turvotusta on ja...
  10. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Tuun korjaamaan, kun luin kanta.fi, mutta siis en joudu alkuraskaudessa rasitukseen, mutta sit sillon keskivaiheilla joo. Painon takia varmaan ja ihan hyvä näin 🙏
  11. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Siis tää on todella jännä miten paljon nää vaihtelee! Täällä ei ees kysytä isovanhempien sairauksia, mullakin papalla tuli vanhemmiten 2. tyypin diabetes, mut sillä ei oo kuulemma merkitystä. Ja mulla on siis ylipainoakin ihan reilusti, mutta kun ei esikoisesta ollut radia, niin nyt en...
  12. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Täällä ihan sama! Oli kans eka neuvola, otettiin samat jutut (+ pissa stixaus) ja kaikki ok. Laitto lähetteen labroihin ja ultraan ja ite varasin sit ajat ☺️ Verikokeet ens viikolla (rv 9+4) ja NT-ultra 5.7. ja sillon rv 12+2 ❤️ Seuraava neuvola sit rv 14+3 eli 20.7. ☺️ On kyl niin kiva...
  13. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Tänään käyty varhaisultrassa ja siellä se pieni oli ja sydän sykki ❤️ Mitoiltaan vastasi 7+5 eli päivää isompi kuin menkoista laskettu ☺ Sydänäänet saatiin kuulla ja siinä meinas itku tulla😭❤ Kyllä se vaan kovasti konkretisoi ja auttoi siihen, ettei enää oo niin epäuskoinen olo🙏
  14. 3

    Tyttö vai poika?

    Esikoisesta näyttää väärin, ton mukaan tyttö, mutta poika on❤️ Saa nähdä miten tästä seuraavasta, tyttöä ennustais taas 🤭
  15. 3

    Haaveena vauva 2023

    Mulla oli esikoisesta sellaista ihme tuikkailua, nippailua ja jomotusta nivusissa ja munasarjoissa ja ehkä vähän myös alavatsalla/kohdun seudulla. Ihan erilaista kuin menkkakivut. Ja silloin oli joku dpo 7-8. Tästä mahdollisesta tammikuisesta (ens viikolla varhaisultra, edelleen jotenkin...
  16. 3

    Haaveena vauva 2023

    @Hopeanopea pakko kans taustalta huudella, että en kyllä itsekään ois plussaan uskonut ja tosiaan en kyllä mitenkään maagisesti tiennyt tai tuntenut 🤭😅
  17. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Eikä😭 Niin paljon voimia ja tsemppiä jatkoon❤
  18. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Ehdottomasti mukaan vaan 😍 ja @Lumihiutale_ :lle viestiä, niin pääset Face-ryhmäänkin ☺️
  19. 3

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Täällä kans 5+4, ei oireita edelleenkään eikä yhtään raskaanaoleva olo:oops: Eiköhän siellä pitäis noilla viikoilla syke näkyä🙏 Täällä olis 2,5 vko odotettava vielä varhaisultraan.😬
  20. 3

    Haaveena vauva 2023

    Mulla tuli Pregcheckillä (herkkyys 25) paljon selkeämpi viiva, kun apteekin ultralla (herkkyys 10) ☺

Yhteistyössä