Hakutulokset

1. P

Yksityinen ultra Tampereella?

siis kela korvauksen jälkeen
  2. P

Yksityinen ultra Tampereella?

keskustorilla kynegologikeskus on hyvä paikka. Siellä kannattaa kyllä kysyä eri lääkäreiden hintoja. Oon käyny siä yhdellä miehellä hinta oli 68e ja sit yhdellä naisella hinta oli 98e.
  3. P

kakkumaalit????

Oon kuullut että on olemassa syötäviä kakkumaaleja. Niillä vois maalata kakkukuorrutuksen päälle jonkun kuvion. Tietääkö joku mistä näitä saa ja onko niitä kovin hankala käyttää? Minkälaisen kuorrutuksen päällä maali pysyy, marsipaani, kerma vai mikä? Kiitos jo etukäteen, pojan synttärit...
  4. P

muka masennus, hah!

Masentuneet tarvitsevat lääkityksen lisäksi myös terapiaa. Pelkkä nappien popsiminen ei ketään paranna. Tunnen monia, joilla on tosiaan tämä "masennus", valittavat kun keväällä masentaa, syksyllä masentaa, kellä milloinkin. Asian eteen ei kuitenkaan tehdä mitään muuta kuin haetaan saikkua ja...
  5. P

Kuinka usein käytte viihteellä?

Mä nyt vastaan vaikkakin oon yli kakskymppinen äiti. Munkin ulkona käynti on hyvin satunnaista. Kuten joku jo totesikin välillä käyvänsä useammin ja välillä sitten harvemmin on mulla miltei sama juttu. Nyt tosin on ollut vuoden paussi kun olen ollut raskaana ja synnyttänyt. Ennestään oli meillä...
  6. P

hyvä vai huono saavutus?

Mulla myös kummatkin synnytykset menneet niin ettei repeämiä tullut. Ensimäisen ponistusvaihe kesti 3 min ja toisen minuutin. Kummatkin lapset olivat 3300 kg. Jos väsymystä ei lasketa toipuminen on ollut nopeaa.Olen huomannut saman ilmiön ja siksi välillä tuntuu ettei edes kehtaa keroa miten...

Yhteistyössä