Hakutulokset

  1. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Pahoitteluni ja kovasti voimia, Vielä kerran ❤️!
  2. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kiitos paljon!! ❤️ Onpa hyvä, miten vähillä oireilla oot selvinnyt! Pitelen peukkuja ja ilmoittele miten teillä käy. Oon nyt yrittänyt etsiä tietoa tuosta ja sen myötä oma mieli jo alkanut valmistautua inseminaatioihin. Yhtään en tiedä miten mies suhtautuu, sille kaikki lääketieteelliset...
  3. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Toivottavasti tulee, pidän peukkuja!! Kovasti voimia piinailuihin. Kiitos myös tosi paljon vastauksesta. Toivottavasti ei haittaa, jos vähän kyselen lisää? Tuliko sulla kovia oireita lääkityksistä? Entä sanottiinko teille heti, että raskautta on luomuna turha odottaa? Meillä on nyt yk 10. Ensin...
  4. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei, kiitos omasta puolestani. Mun kohdalta voi ottaa pois nuo, mitä "apuna". Turhaa ovat siellä tilaa viemässä. ☺️ Ensin isot, isot onnittelut kaikille plussanneille! ❤️ Noita uutisia on aina niin mukavan lämpöistä lukea. Kiinnostuksella seuraan myös muiden etenemistä, vaikka olenkin ollut...
  5. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Tarkoittaa, jos viiva selkeä, eli nyt viimeistään kannattaa ns. tallettelut aloittaa, jos vain mahdollista. Oma lääkärini, lapsettomuuteen perehtynyt, sanoi, että jo ennen tuota testin todentamaa LH-huippuakin olisi hyvä olla jo aloittanut. Tsemppiä! ☺️
  6. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heh, täälläkin huippu tänään. Vihdoin. Mulla, kun useammin nyt tullut kp10-12 välillä, nyt kp15. Voihan ne normaalistikin vaihdella, on mulla kerran ollut vasta kp18kin. Toi tosiaan aina neuvoo jatkamaan testausta huipun jälkeen, en tiedä ihan varmasti ees miks. Kyllähän jotkut oviksen...
  7. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hyvä, että näkyy! Voi näyttää montakin päivää tai sitten vain yhden. Riippuu kierrosta. Kannattaa niitä simppoja tyhjennellä ennen ovisaikaa, että silloin on sitten hyvälaatuisia käytettävissä. Luin tällä viikolla jostain sellaisenkin, että siemennesteen laatu paranee muutenkin, jos seksiä on...
  8. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    On juuri se ja oon tainnut kolmesti ainakin mitata vääriin aikoihin. Kolme päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää voi ainakin alkaa testata. Kerran mittasin myös varmuuden vuoksi alkukierrosta outojen oireiden takia ja sekin onnistui, vaikka olikin turhaa. Noi tallettelut välillä...
  9. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    @Hulbertiina, pomppaa täälläkin ja mokoman mainoksen takia jäänyt lukematta ja vastaamatta useana päivänä, kun ei vain ole onnistunut. @Mirumarumoru, mulla samat nyt käytössä kuin sulla. Vasta tällä viikolla ostin ja aloitin kyllä. @Helmiina1978 tekisin niin. Testejä menee muuten tosiaan...
  10. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei mulla on tuo sama! ☺️ Oon keväästä asti käyttänyt ja tehnyt muutamia kuukausia niin, että en niin monia testejä käytä, koska pidemmän päälle aika kallista.. Yleensä jätän kp6 ja kp7 väliin ja kone ilmoittaa vain, että testi unohtui. Mä, kun mittaan myös aina aamulämmöt ja muistaakseni...
  11. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Kiitos @Mirumarumoru! ☺️ On tämä labratulosten odottaminen aika kidutusta. Tänään tuli kaikki muut paitsi amh. Osaako joku sanoa onko follikulaarivaiheen LH 3,3 ja FSH 7, 1 minkälaiset arvot? Varastoraudat mulla melkein tyhjät, pitää lisätä rautaa entisestään. Sentään kilppariarvot parantuneet...
  12. K

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei kaikille! Löysin ketjun torstaina ja ajattelin liittyä joukkoonne. Olen uusi tällaisilla palstoilla, mutta tässä menneinä kuukausina lueskellut kyllä. Olen 41- vuotias ja yritämme ensimmäistä yhteistä lasta mieheni kanssa. Esikoinen minulla vuodelta 2005, kuten miehelläkin ja hällä myös...

Yhteistyössä