Hakutulokset

  1. M

    Elokuiset 2024

    Meillä on kans ollu aiemmista lapsista tätä kautta ryhmiä. Suurinosa on jo hiljentynyt ja ei niissä enää kukaan juttele. Nuorimman ryhmään kirjoittelen kahden muun kanssa enää. Aluksi oli 20, hiljaiset poistettiin.
  2. M

    Elokuiset 2024

    Yritin, en onnistunut 😅 Viitsitkö lisää mut kans? 1.8 / 33v / 5
  3. M

    Elokuiset 2024

    Varhaisultran jälkeisenä päivänä alkoi heti huonot olot 😅 kesti muutaman päivän ja nyt on ollu hyvä, paitsi jos ruokaväli on liian pitkä tietty. Väsymys on yhä läsnä, mut ihan kuin tänää olis ollu astetta parempi jo 🤔 Sain varattua nt ultran tammikuun puoleenväliin 😱 vajaa 3vkoa olis...
  4. M

    Elokuiset 2024

    Kävin maanantaina vu, ku ajattelin et mini ei oo matkassa ku olot ollu hyviä. No tiistaina alko huonot olot ja siitä jatkunu. Naureskelin ultraajalle et eiköhän ne huonot olot ala huomenna ku täällä kävin sen takia, no niin alkoikin 😅 Arki on aika rankkaa välillä, ku lenssua päällä ja väsyttää...
  5. M

    Elokuiset 2024

    Varasin extemporee ajan ultralle tänää. Edellisissä raskauksissa oon voinu aina huonosti alkuun hetken ja nyt on pysynyt olot hyvinä. Olin aika varma et mini ei oo matkassa siis taaskaan. Yllättävän lievät oireet, jos ei väsymystä lasketa, sekin saattaa olla tän flunssan ja lasten sairastelusta...
  6. M

    Elokuiset 2024

    Se on tosi ihana etu ja arvostan kans sitä, ku tietää et kaikkialla ei näin ole. Silti mietin et menisikö jo ens vko ultraan yksityiselle, ku pahat olot pysynyt poissa. Sais ennen joulua varmuuden vai antaa vaan olla ja joulun jälkeen sit ottaa uutiset vastaan. Yks tuulimuna pari vuotta sit...
  7. M

    Elokuiset 2024

    Heippa, liityn kans varovasti tänne mukaan. La ei varmistunut vielä, joko 31.7 tai 1.8 uskoisin. Oireet on vaihtelevia, palelu ja krampit on mukana, mut paha olo ei oo tullu, mikä kaikissa edellisissä on ollut. Pelkään että taas on tuulimuna tms. Joulun välipäivinä neuvola, jossa kurkataan...
  8. M

    Heinäkuiset 2024

    RV 6+4 oletettavasti ja oireina jatkuu väsymys ja villit unet myös. Ja mun perus vaiva raskaana, en kestä saunassa yhtään kuumuutta naamalle, istun kylmä pyyhe naamalla sitten saunassa tai suihkussa sama. Keho palelee, mut naama ei kestä kuumuutta yhtään 😄 FB ryhmä olisi helpompi kyllä, liityn...
  9. M

    Heinäkuiset 2024

    Kyllä ainakin vielä hailakka plussa vahvistui, eli raskaana ollaan 😍 en tiedä tosin vielä et ollaanko heinäkuun lopussa vai elokuun alussa. Mutta hän olisikin meidän viides, ni ehkä ei yli mennää ainakaan 🤭 Tänää oli ekan kerran huono olo ja tää väsymys on aamusta iltaan jatkuvaa 😵‍💫...
  10. M

    Heinäkuiset 2024

    Tuun myös varovasti mukaan. Oireista oon päätellyt tovin et vois olla raskaana (nenäverenvuoto, vatsakrampit, palelu) ja nyt oon saanu hailakan plussan. Menkkojen olisi pitänyt tänää alkaa ja nyt odottelen että vahvistuuko plussa vai miten tässä käy.
  11. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Nyt on kyllä täysin oireeton olo ollu jo pidempään. Äsken mielestäni haistoin päärynäsiiderin ja tuntuu että sen haluaisin nyt 🤭 en edes hirveästi tykkää ei raskaana siitä. Meillä kans on 3.1 ultra. Tänään on tosiaan 12+3. Ultraa en oo odottanut hirveästi ku joulu vienyt ajatukset pois, mut...
  12. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Lasketaan vissiin rintojen kipu yleiseksi ja neuvola aina kysyy tätä ekana. Mut lohduttavaa että muillakaan ei tätä ole. Mul on vähä huonovointisuutta, mut en tiedä laskenko sitä nyt oireeksi. En tosiaan tiedä tarkkoja päiviä joilla meen, mut minimissä uskon et oon 6+2 nyt.
  13. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Ja meillä tulis ikäeroa kans 2v 2kk. Isoin ikäero joka meille tulis, jos kaikki menee hyvin.
  14. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Oon kans pienen FB ryhmän kannalla. En juuri noihin isoihin tykkää kirjoitella. Testailtu on täällä kans jokatoinen päivä. Nyt on viivat vahvat. Tuulimunassa ei koskaan vahvistunut, ni vähän lohduttaa nyt. 2vko päästä olis neuvola jossa kurkataan ultralla, sitä ennen en viittis maksaa ultrassa...
  15. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Ei kyllä oireen oiretta ole. Eiku kaks kertaa on kohtu krampannu. Siihen se sit jää 😅 mut en luota enää oireisiin. Oireita oli tuulimunassa kans sinne 9+ viikoille, jolloin ne loppui aika seinään sit. Täytynee soittaa neuvolaan huomenna ja kysyä et pääsiskö sitä kautta varhaisultraan 🤔 Viime...
  16. M

    Heinäkuiset 2022 💕

    Täällä kans eilen plussattu ja tänään clearbluen testi näytti 2-3. Viime kuussa todettiin tuulimuna raskaus ja nyt jännittää miten käy. Vähän epätodellinen olo! La ei tiedossa, kun ei pysty laskemaan.
  17. M

    Toukokuiset 2020

    Heippa! Seuraillut olen tätä foorumia. Ja plussannut kans ja la 6.5 meillä pieni olisi kolmas

Yhteistyössä