Hakutulokset

  1. K

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Salattu pienehkö faceryhmä kiinnostaa kans👍🏼 Täällä pahoinvointi on pahenemaan päin, väsymys tuo vielä oman lisänsä🤢😵
  2. K

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Ihanaa, että onnistuu noin!😍
  3. K

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Mielenkiintosta😳 Näköjään nää käytännöt vaihtelee.. Mulla olisi jo vk10 menossa ekan neuvolan aikoihin. Mutta ekassa raskaudessa oli kyllä eka neuvola muutaman viikon aiemmin kuin nyt.
  4. K

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Joo mäkään en kyllä mitään satasia viitsisi maksaa.. me varattiin perheartelle ja siellä on vielä ihan kohtuullinen hinta.
  5. K

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Mulla on sovelluksista pelkkä preglife. Soitin perjantaina neuvolaan ja sieltä laskettiin pari päivää myöhempi laskettu aika, mut katsotaan mihin lopulta asettuu. Millon teillä on eka neuvola? Meillä vasta 4.4. Varattiin nyt varhaisultra jokusen viikon päähän 😊
  6. K

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Täällä taas mietityttää melko voimakkaat oireet, en muista et ekassa raskaudessa ois ollu juuri mitään oireita näin alussa.. 😅 pahoinvointikin alkoi paljon myöhemmin. Tässä raskaudessa huono olo on ollut alusta asti ja tänään ekaa kertaa alko muutamat hajut oksettamaan.. Mut kai tää kuuluu tähän...
  7. K

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Mulla ollu alusta asti oireina hirveä palelu iltaisin, arat rinnat, huono olo vähän kokoajan ja outo maku suussa sekä pahimpama järkyttävä ärtymys.. normaalisti viikko ennen ku menkat tulee oon ärtynyt, mut nyt tää onki vaan jatkunut ja oon niin kiukkunen kokoajan😤😂😅 Neuvolaan en oo viel...
  8. K

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Täällä myös mietitään vielä, mennäänkö varhaisultraan vai ei.. Esikoista odottaessa käytiin, koska oltiin lähdössä häämatkalle ja haluttiin varmistaa, että kaikki on kuten pitääkin. Perheartelle mekin mentäis jos siihen päädytään..
  9. K

    Marraskuiset 2023 ❤️

    Täällä laskettu aika 3.11. 💕
  10. K

    Marraskuiset 2019

    Olen satunnaisesti jo lueskellut tätä keskustelua, mutta nyt voisin itsekin liittyä mukaan, kun odotus tuntuu niin yksinäiseltä. LA 9.11. Viikkoja nyt 13+4. :)

Yhteistyössä