Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2021

    Täällä yksi! Omien laskujen mukaan LA olisi myös 3.11. Oon seuraillut viivan vahvistumista ja hyvin on nyt vajaan viikon verran nousseet hormonitasot. Onko tämä sun ensimmäinen? Mulla on entuudestaan 13kk tyttö.
  2. M

    Tammikuiset 2020

    Mulla on oireina rintojen arkuus, väsymys, jatkuva jano ja tuntemuksia mahassa. Nää tuntemukset on vähän kuin alkaisi menkkakivut mutta ei kuitenkaan ala, vähän on huolestuttanut mutta ilmeisen yleistä kuitenkin..? Hetkittäistä pahoinvointia on myös ollut. Saa nähdä mitä kaikkea tässä vielä on...
  3. M

    Tammikuiset 2020

    Toivottavasti onnistuin tuon kuvan kanssa! Eli ei noista viivoista huomaa juuri minkäänlaista tummumista olettaen että ne hormonit tuplaantuu aina parin päivän välein(kuvassa keskellä joitain testejä tehty 2x päivässä). Testi on selvästi positiivinen, mutta olin jo aivan varautunut että pian...
  4. M

    Tammikuiset 2020

    Täällä myös yksi ilmoittautuu! :) Omien laskujen mukaan LA olisi 1.1. jos vaan kaikki menee hyvin. Tein monta halpistestiä muutaman päivän sisään ja olin aivan hermoromahduksen partaalla kun en saanut viivoja kunnolla tummumaan. Lopulta tein digitestin ja viikot täsmäsivät omiin laskuihin.
  5. M

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Tässä vielä mun tiedot: Ikä 26 Toiveissa ensimmäinen lapsi Yritys aloitettu 2/2019 Haalea plussa 4/2019
  6. M

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Kiitos <3 Täytyy vaan malttaa odotella pari päivää jotta voisi tehdä uuden testin. Onko sulla (ja kaikilla muillakin) käytössä mitään sovellusta? Mä oon käyttänyt Flow-nimistä sovellusta alunperin niiden vuotohäiriöiden takia, ja myöhemmin, jotta saisin selvyyden kierrosta pillereiden...
  7. M

    Vauva 2020?<3 (Suljettu ryhmä)

    Moikka! Onko tämä ryhmä kuumeilijoille vai myös odottajille? En nyt ole varma edes että kumpaan kategoriaan kuulun Mulla on aloittajan kanssa samankaltainen tausta, eli ollut vuotohäiriöitä joihin määrätty pillerit. Lopetin pillerit helmikuussa (tulee jos on tullakseen periaatteella), ja tänään...

Yhteistyössä