Hakutulokset

  1. H

    Helmikuiset 2020

    Heippa kaikille ! Nyt uskalsin itsekkin liittyä mukaan kun ekassa ultrassa käyty, viikkoja olisi 12+5 ja kaikki oli hyvin:love: Ehkä tässä uskaltaa alkaa pikkuhiljaa totutella ajatukseen, että vauva olisi tosiaan tulossa !:barefoot::love: La meillä on 22.2.2020 :)
  2. H

    Haaveena vauva 2020

    Heippa ! Mulla nipisteli kohdunsuuta melkein heti ovulaation jälkeen useana päivänä ja toisinaan edelleen. Mä en tiedä oliko se raskaus oire, mutta kyllä plussasin reilun viikon päästä oviksesta:love:(y)
  3. H

    Haaveena vauva 2020

    Heippa ! Itse kirjoitin päiväkirjaa koko kierron ajan kaikista tuntemuksista yms alkaen siis ihan kp1. Halusin, että jatkossa on jotain mitä vertailla ja jos tärppi käy voin katsoa millaisia tuntemuksia ollut. DPO 2-4 ollut "nännit arat,vatsa sisältä kireä, kramppeja, reilusti limoja, erikoinen...
  4. H

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Itse tikuttelin joka päivä menkkojen loppumisesta saakka juurikin kierukan poiston vuoksi, kun kierrosta ei ollut mitään hajua. Laitoin tuohon liitteeksi kuvan. Kun ajattelin oviksen lähenevän tikutin kaksi kertaa päivässä. Täysin tasavahvoja viivoja en saanut, mutta ilmeisen riittävät...
  5. H

    Haaveena vauva 2020

    Pakko tänne tulla kirjoittamaan...Olis kai se uskottava, että raskaana ollaan !:love: En uskonut vaikka testasin kolmella eri testillä, ja nyt vielä sitten tänään ostin digin, että usko alkaisi tulla :LOL: Noh voihan tässä vielä tapahtua mitä vaan, mutta toivottavasti kaikki menisi hyvin :love:
  6. H

    Haaveena vauva 2020

    Heippa ! Täytyy tänne päivitellä, äsken reilun tunnin pidätyksestä malttamattomana työvuoron jälkeen kahdella eri testillä :love:
  7. H

    Haaveena vauva 2020

    Moikka! Pakko vähän purkautua.. Mulla olis nyt Dpo9 jos laskin oikein. Tulin maanantaina kipeäksi hirvittävään flunssaan. Jouduin hakemaan ihan sairaslomaa kun nousi kuume ja kurkku todella kipeä. Tissit ovat järkyttävän kipeät, pakko pitää urheiluliivejä koko ajan. Väsyttää ja palelee ja on...
  8. H

    Haaveena vauva 2020

    Niin minustakin ja ainakin hyvin selvä ero eiliseen testiin ! Ovat näitä rfsu:n kaupoista saatavia (n)o_O
  9. H

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Vähän omia juttuja.. Tänään on Kp 19. Lähellä alkais olla vai mitä mieltä olette ? Tänään ainakin tarkoitus jemmailla, samoin ehkä huomenna ja perjantaina !:) Sitten mies onkin reissussa sunnuntaihin, joten toivotaan, että riittää !:love: Tsemppiä kaikille !:love:
  10. H

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja paljon plussatuulia !:love: Itse olen tikuttanut ovista nyt koko kierron, tänään kp16. Viime kierto oli 41vrk. Nyt alkaisi näyttää siltä, että lähenee ainakin tikuista päätellen:)(y) Hauska nyt nähdä tunnistanko mahdollisia oireita. Talleteltu on...
  11. H

    Haaveena vauva 2020

    Onnea plussanneille :love: Itsellä ainakin "haamut ja viivanpaikat " olivat sitten nega. Lauantaina alkoi vuoto yhtäkkiä, aivan ilman tavallisia ennusmerkkejä 40vrk edellisestä..eli oliskohan nyt sitten kp 7. Ei tuntunut yhtään normaalilta..ei ollenkaan kipuja mitä yleensä ollut kyllä...
  12. H

    Haaveena vauva 2020

    :):) Mulla saman merkin liukatesteillä aamulla tälläiset hailurat, muuta ei kaapissa ollut, mutta täytynee hakea kuitenkin:) vaikken vielä kyllä innostu näiden testien tuloksista..
  13. H

    Haaveena vauva 2020

    Juu samoin vähän samat ajatukset, ettei tuohon uskalla luottaa..vaikka meillä mahdollisuus kyllä olemassa :) täytyy hakea uutta testiä :)
  14. H

    Haaveena vauva 2020

    Heippa, näkeekö kukaan muu mitään ? Oli pakko testata kun menkkoja ei vieläkään...iltapissasta 1h pidätyksellä tämä testi..
  15. H

    Haaveena vauva 2020

    Heippa ! Onnea plussanneille!:love: Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille, toivotaan plussia tälle kierrolle:love: Pakko tulla vähän turisemaan omiakin juttuja kun ei oikein kellekään voi höpötellä (n) Odottelen yhä menkkoja...ei näy eikä kuulu:unsure: tyhjennysvuodosta nyt 34...
  16. H

    Haaveena vauva 2020

    Näkyyköhän kuva No en kuitenkaan usko, että olisi näin onnellisesti käynyt kun ei "viivat" ole lähteneet tässä vahvistumaan..
  17. H

    Haaveena vauva 2020

    Onko sulla kokemusta noista viivanpaikoista ja haamuista, jääkö ne testiin kuivuttuaan ihan selvinä näkymään ? Mulla on ollut kierukan poiston jälkeen jos jonkinmoista "oiretta" ja "vaivaa ", mutta tietysti ei ihme kun kroppa varmaan aivan sekaisin. Poistosta alkaa olla nyt kolme viikkoa ja...
  18. H

    Haaveena vauva 2020

    Heipparallaa ! Paljon onnea plussanneille ja peukkuja piinailijoille:love: Olen lueskellut ketjua, mutten ole saanut aikaiseksi itse kirjoitella vähään aikaan kun en oikein tiedä missä menen tai menenkö ollenkaan, oman kiertoni kanssa siis..(n) Kierukan jälkeiset tyhjennysvuodot oli ja meni...
  19. H

    Haaveena vauva 2020

    Itsekkin testaan aivan ekaa kertaa samoilla testeillä, kierukka tosiaan vasta poistettu eikä mitään hahmotusta kierroista. Haluan tietää tunnistanko itse vai en. Tyhjennysvuoto kesti poiston jälkeen vain kolme päivää ja siitä asti olen testaillut. Eilen ja tänään olen jo saanut näkyviin haaleat...
  20. H

    Haaveena vauva 2020

    Minulla ei menkkoja ensimmäisen 4-6kk erilaisen tipputtelun jälkeen ollut käytännössä ollenkaan, muuta kuin pieni tiputtelu alkoi taas n 3kk ennen kuin päätin, että kapistus saa lähteä, kierukka oli minulla n 3 vuotta. Tänään olinkin sitten ihmeessä, mitä hittoa housuihin tungen, että saan tän...

Yhteistyössä