Hakutulokset

  1. M

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Moikka kaikille! Onnea kaikille pienistä ihmeistä❤ Mä voisin nyt kanssa liittyä porukkaan, täällä tänään 6+4 ja kävin varhaisultrassa jossa kaikki näytti hyvältä❤ Tää ois meidän perheen 7 lapsi jo😁 5 lapsista on jo kouluikäisiä ja yksi on jo täysi-ikäinen ja pienin ois kaksi kun tämä vauva...
  2. M

    Helmikuiset 2021

    Tulin tuolta tammikuisista huutelemaan että Bulevardilla saa olla puoliso mukana, oltiin just ma nt-ultrassa:) ja nt-ultra tehtiin vatsan päältä:)
  3. M

    Tammikuiset 2021

    Mä kärsin myös hirveestä unettomuudesta, illalla saatan olla väsynyt mut jos meen ajoissa nukkumaan herään aina tyyliin klo 3.30 ja sit pitää mennä 7 aamuvuoroon Mä nukun tällä hetkellä vuorokaudessa tyyliin 5-6h ja sit oon koko ajan väsynyt.. kurjaa tää unettomuus ja mä oon aatellut että jos...
  4. M

    Tammikuiset 2021

    Mä kävin viikolla 5+2 koska halusin varmistaa onko raskaus oikeassa paikassa. Silloin näkyi vain ruskuaispussi joka oli oikeassa paikassa. Nyt 6+5 meen uudestaan ultraan ja toivon että siellä näkyisi myös syke jo:)
  5. M

    Tammikuiset 2021

    Moikka! Mä voisin myös liittyä mukaan! Tällä hetkellä viikkoja 4+2 ja laskettu aika ois 16.1. Jännittää kovasti, mulla on ollut kaksi kohdunulkoista ja pelottaa jos taas on sellainen :( Meillä on jo viisi lasta ja tämä olisi meidän iltatähti:) Facebook ryhmä kiinnostaisi myös :)
  6. M

    Haaveena vauva 2020

    Tänään kp1.. mut voi toistaiseksi poistaa listalta kun on niin epävarmaa miten meidän tilanne etenee:cry: Tuntuu kauheen typerältä surra kun on jo monta lasta saanut ja toiset kaipaa ensimmäistä lasta:unsure: mä toivottelen teille kaikille kovasti plussa tuulia ja voimia yrittämiseen! Palailen...
  7. M

    Haaveena vauva 2020

    Mä oon niin varma että huomenna alkaa menkat.. tein nega testin dpo 12 ja nyt tuntuu että kaikki oireet kadonneet paitsi se kurja pahoinvointi joka vaivaa aina ovulaation jälkeen..on jotenkin aina yhtä rankkaa joutua uuteen kiertoon varsinkin nyt kun mies sanoi eilen ettei olekkaan varma...
  8. M

    Haaveena vauva 2020

    Paljon sulla oli se hcg? Sori en oo varma kirjotitko sen jossain jo:) enkä siis missään nimessä tarkoittanut pelotella kun kerroin mitä mulle kävi halusin vaan kertoa oman kokemuksen:)
  9. M

    Haaveena vauva 2020

    Mulla löytyi edellinen KU munatorvesta vasta 5+6, kävin ultrassa 4+2 lähtien monen monta kertaa koska oli kipuja mutta ennen tuota 5+6 ultraa ei kukaan löytänyt mitään varmaa..
  10. M

    Haaveena vauva 2020

    Mä tein tänään aamulla yliopiston apteekin oman testin, siihen tuli haalea viiva en vaan tiedä milloin se siihen tuli kun mä unohdin sen testin kun meninkin takasin nukkumaan:D onko kellään muulla kokemusta näistä testeistä, tuleeko niihin helposti viiva testiajan jälkeen?? Voin laittaa kuvaa...
  11. M

    Haaveena vauva 2020

    Mulla eka KU tuli kun mulla oli kierukka 05/17 ja oli melkonen show että saatiin se hoidettua, leikkausta ei onneks tarvin ja toinen tuli nyt 03/19 ja se onneks kuivu itsekseen pois ja oli melko ”helppo” fyysisesti kun vuoto ja kaikki kesti vaan n.3vk..mutta henkinen puoli olikin sitten eri...
  12. M

    Haaveena vauva 2020

    @Kiemura pahoittelut menkoista:( @Helmiina1978 täällä kanssa testi nega joten kohti uutta kiertoa mennään:( hirveä tunne kun on itse aivan varma että on raskaana ja sitten ei olekkaan, mä alan epäillä mun mielen terveyttä:LOL: Tää on tosi kurja tää mun ovulaation jälkeinen pahoinvointi.. on...
  13. M

    Haaveena vauva 2020

    Mä oon kyllä nyt ihan varma että kuukautiset alkaa viimeistään sunnuntaina liian aikaisin mutta on kyllä oireet siihen viittaa:( meillä ei oo enää ku 3 kiertoa aikaa yrittää tämän jälkeen.. mulla on syyskuussa tulossa yks leikkaus millä korjataan edellisen leikkauksen virheitä. Leikkausta voi...
  14. M

    Haaveena vauva 2020

    Kerkesitkö sä pitkälle ennen kuin sun KU huomattiin? Mulla on takana kaksi KU:ta eka 05/17 se hoidettiin niillä pistoksilla ja nyt tää toka 03/19 ja se hävis itekseen, hassua kyllä mulla on ollut ihan säännöllinen kierto molempien jälkeen tasan 28 päivää ja aina alkaa aamulla..tää ovulaation...
  15. M

    Haaveena vauva 2020

    @Helmiina1978 joo jännätään yhdessä! Meil onkin melkein samat dpo:t:) sunkin oireet kuulostaa lupaavilta! Mulla on sellanen kumma tunne et nyt on tärpännyt, tulee kova pudotus ja itku jos menkat alkaa ens viikolla..
  16. M

    Haaveena vauva 2020

    Mä käyn täällä lukemassa paljon teidän juttuja mut oon niin huono kirjoittamaan mitään:unsure: yritän nyt aktivoitua:) @Haavejuttu pahoittelut aamun negasta toivottavasti ovis ois ollut aiemmin kun viime viikonloppuna! @Amore- onnittelut plussasta:) Mä oon ihan yllättynyt siitä miten...
  17. M

    Haaveena vauva 2020

    Mulle vois varmaan huomiselle laittaa dpo5. Mä niin kovasti jännäsin täällä @Wintersun sun puolesta.. mä toivon et huominen aamun testi ois positiivinen ja jos ei ole ni laita palautetta tonne testin valmistajalle!!
  18. M

    Haaveena vauva 2020

    Mä ymmärrän sua oikein hyvin ja sun tuntemuksia! Mä oon myös oppinut luottamaan omiin fiiliksiihin ja oonkin aina jotenkin tiennyt että oon raskaana..oon myös tiennyt kun kaikki ei mee hyvin. viimeeksi kun oli se KU sanoin miehelle heti kun tein positiivisen testin et me ei tulla saamaan tätä...
  19. M

    Haaveena vauva 2020

    En oo pitkään kirjotellut täällä kun oon kipuillut omien pelkojeni kanssa:( oon kyllä ahkerasti lukenut mutta keskustelu on jäänyt vähemmälle.. mua pelottaa vauvan tekeminen hirveesti ja siksi edellisen ovulaation aikana pihtasin:( lapsia mulla on jo entuudestaan mutta pelottaa oonko valmis...
  20. M

    Haaveena vauva 2020

    Mulla myös hyviä kokemuksia kierukan poistosta ensimmäisen pois ottamine ei sattunut lainkaan! Ja toinen oli tullut jo itekseen puoliksi ulos :D toivotaan että sun kierto palaa mahdollisimman pian normaaliksi:)

Yhteistyössä