Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2020

Onnea kaikille plussanneille:love: Kävin myös kattomassa tän vuoden äitiyspakkauksen ja se oli kyllä kieltämättä täynnä ihania vaatteita:) Mä sain tänään puhelun lääkäriltä ja hcg on vihdoinkin laskenut alle 5 eli KU on nyt ohi. Saatiin lupa yrittää uudestaan heti:) nyt mulla ei vaan oo tietoa...
  2. M

Haaveena vauva 2020

Meillä yritys aloitettu 12/18, tai ollaan oltu niin että tulee jos on tullakseen. Mut nyt tän kohdunulkoisen jälkeen musta on tullut ihan pakkomielteinen tän vauva asian kanssa:eek:
  3. M

Haaveena vauva 2020

Moikka! Mäkin voisin tänne ilmottautua mukaan:) Tällä hetkellä juuri selviydyn kohdunulkoisesta, tänään vielä hcg 170 eli varmaan vielä pari kk menee ennen kuin kierto normalisoituu ja päästään yrittämään uudelleen:unsure: tää oli jo toinen kohdunulkoinen kahden vuoden sisällä.. sovittiin...
  4. M

Lokakuiset 2019

@~Madre~ mahtavia uutisia:love: @hemppa_ toivotaan että kaikki kuitenkin olisi masussa hyvin! Mulla edelleen kovia vatsa kipuja ja tuntuu että pahenee vaan:cry: vuotoa ei ole ja raskausoireetkin ovat olemassa vielä.. mä jo oon miettinyt et jos tää onkin mennyt vaan kesken ja mä kuvittelen...
  5. M

Lokakuiset 2019

@~Madre~ mulla painottuu enemmän oikealle puolellemua pelottaa kans ihan hirveesti.. mulla on takana jo yksi kohdun ulkoinen raskaus ja pelottaa et taas ois sama.. ilmoittele jos meet lääkäriin mitä sulle sanottiin! Tsemppiä! Varmasti kaikki on hyvin:) @Emilia1987 tsemppiä! Vaadit päästä...
  6. M

Lokakuiset 2019

@Niiann mun vanhimmat pojat on syntyneet 1,5vuoden ikäerolla, olihan se omalla tavalla rankkaa mutta jostain sitä vaan löysi voimia☺️Ja sitten kun lapset kasvaa on niistä paljon seuraa toisilleen, meidän pojat on tähän asti ollut parhaimmat kaverit mutta nyt kun teini-ikä painaa päälle on myös...
  7. M

Lokakuiset 2019

Heippa! Täällä yksi uusi plussailija!! Yllätys plussa tuli mutta onnellisia ollaan❤️ Laskettuaika on 30.10. Mulla on eka ulta 13.3 koska mulla oli vuonna 2017 kohdunulkoinen raskaus ja nyt pitää tarkistaa että vauva on päätynyt oikeaan paikkaan! Toivotaan että kaikki näyttää hyvältä. Mä en...
  8. M

Lokakuiset 2019

Yhteistyössä