Hakutulokset

1. M

Lokakuiset 2019

Mäkin lisäsin!
  2. M

Lokakuiset 2019

Ja onko fb-ryhmää? Tykkään käyttää sitä enemmän kuin tätä.. miten pääsee mukaan?
  3. M

Lokakuiset 2019

Hellou, vihdoin plussa tuli testiin vaikka viikko sitten piti menkat alkaa. Laskettu olisi 15.10. Joulukuussa plussasin, mutta se meni kesken, joten nyt peukut pystyssä että tää jatkuu. 15.10/meisje81/37v/4. Lapsi
  4. M

Syyskuiset 2019

Mä toivottelen kaikille hyvät jatkot ja tsempit. Kyllä meijän syyskuinen muuttui muistoksi elämänlankaan. Sillä fiiliksellä eteenpäin että ainakin on mahdollisuus raskautua ja ehkä meille tulee se pahnan viimeinen vielä joku päivä. Tavallaan ei yllättyny yhtään, tää tunne oli ihan sama ku...
  5. M

Syyskuiset 2019

Miettisin viä lomia... jäät siitä aika pien äitiyslomalle ja itse oon kokenu et tulee saikkuja ja muita herkemmin ni säästäny kesälomat äitiysloman jatkoksi. Saa vähän pidempään ns parempaa tiliä, kuin hoitovapaa
  6. M

Syyskuiset 2019

Huonosti. En meinaa saada unta...
  7. M

Syyskuiset 2019

Mä en tajua nyt itseeni miks ei voi uskoa ettei ne menkat ala. Jotenkin nii epätodellinen fiilis seuraa joka päivä...
  8. M

Syyskuiset 2019

Mäki voisin haluta! En uskalla viä liittyä isoon.
  9. M

Syyskuiset 2019

Meisje81 /minä 37, mies 34/neljäs lapsi/la 10.9/rv 4+5 Mukaan faceryhmääntuun mielellään! Puhelimella tää keskustelu tökkii välillä pahasti, salainen ja suljettu mielellään. Onko kukaan liittyny vielä fb vauva 2019 ryhmään? Mä en viä uskalla, joku tuttu tulee kuitennii vastaan... Muutenkin...
  10. M

Syyskuiset 2019

Todella epäuskonen olo vielä...ei oikein mee jakeluun. Oon 38v, lapset 38kk, 2v6kk ja 7kk...
  11. M

Syyskuiset 2019

Varovaisesti mukaan, laskettu olisi 10.9. Takana 3 keskenmenoa ja 3 lasta, joten 50-50 fiiliksillä vielä...

Yhteistyössä