Hakutulokset

  1. J

    Surullinen tarina sinkkuudesta

    Sanoisin että laske rimaa miehen ulkonäön ja ulkoisen viehättävyyden suhteen ja etsi miestä joka muuten tasapainoinen, mukava ja viisas. Kyllä maailma täynnä miehiä on.
  2. J

    .

    .
  3. J

    Raskauden yrittäminen ja elämäntavat

    Kyllä siinä hieman terveellisemmäksi saa omia elämäntapojaankin ruuvattua, vitamiineja ja muutenkin monipuolinen ruokavalio, pientä liikuntaa ja ei älytöntä alkoholin läträystä. Täytyy kysästä onko ukkonne ruvennut mihinkään toimiin?
  4. J

    Lapsettomuudesta kertominen

    Mielestäni kannattaa ilman muuta kertoa. Etkä ole ainoa asian kanssa. Asiat järjestyvät aina paremmin puhuttua, enemmin tai myöhemmin ja taakka mitä sinä koet kantavasi, ei varmasti olekaan niin iso "muiden silmässä" kuin kuvittelet sen olevan. Tsemppiä!
  5. J

    -

    -
  6. J

    Haluan lapsia, mies ei

    Kyllä se niin on että jos toinen ei lapsia halua ja itse haluaa niin silloin parasta on ottaa ero. Turha aikaa tuhlata. Lapset ovat niin iso osa elämää ja niitä saa ilman vaituista miestäkin :D
  7. J

    Voiko mies olla uskollinen yhdelle elämänsä naiselle?

    Eiköhän se puolin ja toisin niin menee että jos oikeasti rakastaa ja välittää niin ei petä, mutta jos ei..
  8. J

    Lahjasoluilla plussanneiden odotusryhmä

    On puoliso ja niin siis yksi vain :)
  9. J

    Peliriippuvuus

    Itse uskon että ainoastaan totaalistoppi auttaa, eli ei edes pienintä lottoa, kenoa. Ongelma on monta kertaa myös se että on liian tylsää ja tottunut näin käyttämään vapaa aikansa "jännemmin". Eli yksi osa palanen voisi olla jokin uusi harrastus, esim lenkkeily. Huono ajatus ei ole myöskään se...
  10. J

    Lahjasoluilla plussanneiden odotusryhmä

    Lahjasiittiöllä, 2019 vauvat:)
  11. J

    .

    Mulla tärppäsi!!:):) Olemme mieheni kanssa iloisia ja myös mieheni aidosti vaikka tässä tapauksessa olikin luovutus siittiöt. Nyt vain toivotaan että kaikki menee hyvin, mukava lukea muidenkin jännityst täällä. Tsemppiä kaikille :) !:love:
  12. J

    Kuinka monennella yk:lla tulitte raskaaksi?

    Itsellä esikoinen yk 4, sitä ei pysty sanomaan koska onni käy, eikös n.15% mahdollisuus ole per yrityskertao_O
  13. J

    .

    Täälläkin nyt alettu toivomaan 019 vauvaa! Mukava huomata miten kannustavaa ja positiivista keskustelua täällä on! :)

Yhteistyössä