Hakutulokset

  1. S

    eskarista

    mitä mieltä te olette eskarista? siis haluatteko lapsenne ehdottomasti eskariin vai riittääkö kotona oleminen tai vaikka seurakunnan kerho. mä just mietin tätä asiaa esikoisen kohdalla,kotona hoidan lapsia ja ajattelin laittaa esikoisen kuljetusongelmien takia seurakunnan eskariin. siis tuleeko...
  2. S

    kiitos jos joku jaksaa vastata

    millaiset menkat teillä ollut kaavinnan jälkeen? onko tullut yhdet menkat ja sen jälkeen ei tullut? rinnoista tihkunut nestettä,kun puristaa? onko ollut ovulaatiota?
  3. S

    Miten maidontuotanto loppuu??

    Elikkäs mulla meneillään tuo imetyksen lopetus... Ja aika tuskaisaa on. Rinnat tulikuumat, täynnä pahkuroita, kosketusarat..ja särkee niin vietävästi. Yritin hieroa kuumassa suihkussa, mutta ei apua. Lypsänyt olen vain 20 milliä per rinta, muutaman kerran päivässä. Nyt vain tuntuu etten kestä...
  4. S

    Heipat!

    Sain tänää ensimmäiset Cerazette pillerit. Nyt ongelmana on niiden aloittaminen... Luin kommentteja tältä palstalta ja melkein kaikilla on ollut vuotoja enemmä tai vähemmän. Mun lääkäri ei juurikaan ottanut asiaa puheeksi. Käsitin, että tiputtelua on SILLOIN TÄLLÖIN. Miten olette pärjänneet...
  5. S

    Maidottomia ruokaohjeita pinoon

    Eli siinä se tulikin. Mitä ruokaa teette te, joilla on maidoton dieetti =)
  6. S

    Inssi meni sivu suun..

    No nyt sitten meni eka inssi ihan pertsiilleen, tein positiivisen ovulaatiotestin lauantaina, kp 10!!! \|O Tosin tein testin aamupissasta aconilla, miksköhän sitä ei suositella tehtäväks aamulla? No, apteekin oma näytti kuitenkin ihan samaa vastausta. Ja olihan nuo oireetkin sen mukaset että...
  7. S

    Miten onnistuu inssi..

    .. jos mies on reissussa just sillon kun minun pitäis mennä inssiin?? :wave: Senhän pitäis käydä "hoitamassa hommat" samana päivänä kun inseminaatio tehdään, vai miten se menee??? :/ :/ Apuva! Minun pieni mieli taas täällä miettii liikoja.. hmm.. kandeiskohan soittaa lääkärille..? :)
  8. S

    Ovistesteistä -taas

    Heissan! On varmaan jauhettu tästä aikasemminkin, mutta kysynpä kuitenkin kun en jaksa selata vanhoja. Eli onko ei viivaa ollenkaan ja himmeä viiva ovistestissä yhtä negatiivisia tuloksia. Vai kertooko himmeä viiva että ovis lähestyy?? Oon nyt testannu ke asti ja eilen sain vasta oikeastaan...
  9. S

    Siittiöistä

    Eli tänään soittelin tosiaan sinne lääkärille ja sieltä tuli tieto että miehellä on vain 3% normaalimuotoisia siittiöitä kun normaalisti niitä on kuulemma 5-10%. Kaikki muu näytti olevan kunnossa. Jonkin verran oli vasta-aineita. Nekin kuulemma normaalin rajoissa. Eli diagnoosina on lievästi...
  10. S

    Jälleen Teroista

    Onkos kellään kokemusta sellasesta Tero-kuurin aikana että olis koko kierron ajan ollu tissit kamalan kipeet? Viime menkat oli jälleen vuosisadan kamalimmat, sai taas kaks tuntia ulvoa vessassa ennen ku kolmen buranan jälkeen alko helpottamaan. Ja rinnat oli kyllä ennen menkkoja jo aika hellät...
  11. S

    Saitteko miehenne helposti...

    .. lähtemään mukaan tutkimuksiin? Eli siis oliko mies heti valmiina antamaan näytteensä analysoitavaksi? Mun miestä taitaa hieman pelottaa kun ei suostu vielä lähtemään tutkittavaksi. Yritystä alkaa olla takana jo yli vuosi. Sen mielestä ei kuitenkaan olla vielä kovin kauan yritetty.. \|O

Yhteistyössä