Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2019

    Äippäpolilla alkuraskauden ultrassa käyty ja pieni sykkivä sydän siellä näkyi. :love: Vastasi täysin viikkkoja, eli tänään 6+6. Toivottavasti nyt menee hyvin ja tuo pieni pysyisi matkassa. Lääkäri oli tosi mukava, vanha gynekologi, joka oli leppoisa ja asiansa osaava. Klexane aloitetaan...
  2. M

    Marraskuiset 2019

    Hei! Minäkin kirjoitan nyt tänne, vaikka hyvin vielä varovaisella mielellä olen. Oon 37-vuotias kolmen lapsen äiti. Uuden puolison kans on yritetty lasta puolitoista vuotta ja takana yksi kemiallinen ja yksi keskenmeno. Siksi ei uskalla ajatella vielä oikein mitään. La olis 2.11., eli nyt 6+1...
  3. M

    Kesäkuiset 2019

    Kävin aamulla terkan luona ja se ultrasi. Syke edelleen näkyi hyvin. Konsultointiin aluesairaalan gynekologia, joka määräsi Lugesteronit nyt ekan kolmanneksen ajalle tueksi. Vuotoa ei tänään oo tullut. Toivottavasti ei tulisikaan enää! On vieläki aika jännittynyt olo. Muutaman päivän sisään...
  4. M

    Kesäkuiset 2019

    Heippa! Minä kävin eilen neuvolassa, kun on hermostuttanut niin paljon, että onko tuolla ketään. Viikot eilen 7+2. Terkka ultrasi mahan päältä ja vähän epäselvää se oli, mut syke sieltä löytyi. Tänään sitten tipahdin pilvistä, kun töissä holahti hailakkaa verta. Alamahatuntemuksia on, mutta...
  5. M

    Kesäkuiset 2019

    Täällä myös yksi tosi vaikea raskaana olija! Mies eilen totesi, että oon ollu ihan eri ihminen parin viikon ajan. Minkäs teet, kun kaikki tunteet tulee niin isosti! :love: Yritän kyllä parantaa tapani ja koittaa sanoa etukäteen, että nyt tuntuu tältä. Mut vaikeaa tämä on! Ja just nuo kaikki...
  6. M

    Kesäkuiset 2019

    Minua pelottaa myös oireiden vähyys. Kolmessa edellisessä onnistuneessa raskaudessa on selkeästi ollut pahoinvointia. Tässä ei juurikaan. Yhdessä raskaudessa, joka päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon, ei ollut MITÄÄN oireita missään vaiheessa. Sitä tarkkailee itseään koko ajan. Mulla kolme...
  7. M

    Kesäkuiset 2019

    Mulla on myös tullut keskimmäistä oottaessa raskausaikana verta alusta loppuun useaan otteeseen. Kuitenkin kaikki meni hyvin. Toivotaan parasta! ❤️
  8. M

    Kesäkuiset 2019

    Minulla alkaa pelko ja ahdistus kasvaa. :( Menin eilen tekemään testin. Puolen tunnin pissasta tosin. Tuli viiva ja ihan selkeä, mut ei se alkanut tummumaan kontrolliviivan vahvuiseksi. Ja eilen oli dpo 20. Oireina on vaan turvonneet rinnat ja mahan nippailu. Luulen muistelevani, että aiemmissa...
  9. M

    Kesäkuiset 2019

    Mä mietin tuon testin tekemistä kans, mut en uskaltanu just tuon takia. Ahistaa muutenkin, niin sit ahistais potenssiin 20. Tekis mieli vieläki testata, mut ei oo oikeen järkeä. Kesällä kemiallisessa mulla näytti raskaustestit plussaa vielä viikko vuodon loppumisen jälkeen. Vasta verikoe...
  10. M

    Kesäkuiset 2019

    Mulla on sama! Ei hirveästi vielä tee pahaa, muttei kyllä hotsita syödä mitään, vaikka nälkä kurnii mahassa. (n)
  11. M

    Kesäkuiset 2019

    Uskaltaiskohan sitä olla raskaana? Tuo on eilen tehty, dpo17. Miten levollisella/hermostuneella mielialalla te ootte? Musta tuntuu tämä ajan hidas kuluminen ihan sietämättömältä, kun pelottaa niin rutosti. Nyt uskallan ajatella, ettei ainakaan enää kemiallinen oo, mut tämä epävarmuus on niin...
  12. M

    Kesäkuiset 2019

    Mulla on niin aikaista vielä kans, että oireet ja oireettomuus vaihtelee paljon. Mut näitä on ainakin ollu: -alamahakipu -rintojen kihelmöinti/arkuus -lievää pahoinvoinnin tunnetta -palelua (en tiiä, onko raskaudesta. Palelen herkästi muutenkin) -väsymys Toivottavasti oireet selkiintyy tästä...
  13. M

    Kesäkuiset 2019

    Oon niin samassa jamassa. Heinäkuun alussa oli kemiallinen. Yli vuosi on yritetty. Edellisestä liitosta mulla siis kolme lasta. Toisen ja kolmannen lapsen välissä kaksi keskenmenoa ja yksi kemiallinen. Olo on hirveän epävarma. Oon testannu nyt perjantaista lähtien joka päivä. Viiva on paljon...
  14. M

    Kesäkuiset 2019

    Minäkin jätän oman merkkini tähän. Viikonloppuna plussa. Historiassa monta keskenmenoa, nyt vuosi yritystä ja kesällä kemiallinen. Nyt sit viimein se odotettu plussa. Kun pysyis mukana! Manasse/neljäs/17.6./Oas tai Oys

Yhteistyössä