Hakutulokset

  1. nyuu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea @Manteli86 ! Ihana juttu! Ja tsemppiä @kuumoduli piinapäviin!
  2. nyuu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka pitkästä aikaa! Täälläpä on uusia ja vähän menee aikaa "kiriä" tätä keskustelua kiinni. Heitän pikaesittelyn tähän kun @kirsillevauva taitaa olla ainoa jonka kanssa kirjoiteltiin samaan aikaan täällä! Olen siis 25v yhden lahjamunasolulapsen äiti. Neljän vuoden yrittämisen ja 3x ivf:n...
  3. nyuu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @kuumoduli voi kökkö miten huono saalis! Mikä klinikka teillä on? Ovumialla kävi meille niin et alkioita saatiin vain yksi, kun soluilla oli joku pakastusvirhe. Raskaus meni kesken varhaisilla viikoilla, joten uusi hoito oli meille ilmainen! Eli hyvin korvasivat vaikka sydämeen tulikin taas särö...
  4. nyuu

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Karhurouvanen tulin tänne vaan et pääsin kyyläämään joko teillä on synnytty! Onnea ihan hurjasti! Ja Espoossa hlökunta on kyl parasta! Kiva et koronasta huolimatta synnytyskokemus oli hyvä!
  5. nyuu

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Hyvää äitienpäivää näin jälkijunassa multakin kaikille ihanille siellä <3 Ei tosiaan itsekään vuosi sitten ois uskonut et tällainen onni meille suodaan ja saadaan viettää äitienpäivää oma nyytti matkassa! Meille ei kuulu tätä koronaelämää kummempaa. Ollaan kotona, vauva on helppo ja suloinen...
  6. nyuu

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mä makasin pidempiäkin aikoja selällään ihan loppuun asti :)
  7. nyuu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ajattelin tulla kirjoittamaan tänne (Simpukka-viikon kunniaksi ;) ) vähän tuntoja kun on lahjasoluvauvan äitinä saanut nyt olla muutaman kuukauden. Ehkä joku hoitoja pohtiva googlettaa ja löytää tän keskustelun, ja näistä mietteistä ois apua. Ja ehkä tää on tämmönen kirjoitus joka pitää minun...
  8. nyuu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    meillä meni aikalailla tasan 6kk. Mutta tää korona on varmasti nyt iskenyt kapuloita rattaisiin ja luovuttajien suhteen käynyt katoa!
  9. nyuu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Niin jännittävää @Rusakkonen <3 nyt tarrasukkia että teidän pienen pikkuveli tai -sisko on nyt matkalla teille :)
  10. nyuu

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Aislinn83 huh teilläkin imukuppi kuvioissa! Ootko toipunu synnytyksestä? Mulle ei tullu repeämää mut eppari joo, ja epparihaavan tikit repesi ja vuodan vieläkin! Vaikka kolme viikkoa mennyt. Alapää näyttää muuten normaalille mut se haava sisäpuolelta on aika... rajun näköinen. Ja meillä menee...
  11. nyuu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Papupilvi Onpas teilläkin nyt kökkö tuuri ollut! Mut mä kans liputan et jatkakaa jos vaan mitenkään pää/kukkaro kestää! Meilläkin eka lahjasoluhoito meni ihan pieleen kun 13 solusta tuhoutui 10 klinikan mokan vuoksi, ja saatiin vaan yksi alkio kaikista noista soluista, ja sekin johti...
  12. nyuu

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Moikka! Mä tulen tänne kans pikkaisen kirjoittelemaan, kun nyt mäkin poksahdin ja saatiin meidän prinsessa tälle puolelle maailmaa :) Huomenna tulis kolme viikkoa täyteen hänellä! Meillä on menny tosi hyvin tää alku. Vähän tuossa alkuviikosta pelkäsin että nytkö meilläkin sit alkaa...
  13. nyuu

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Aislinn83 ihanaa!! Onnea <3 heti kun jaksat ni kiva lukea miten meni synnytys siellä :)
  14. nyuu

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Sukkis juu ois sullekin eheyttävää kokemusta toivonut! :( miten, käytiinkö teillä synnytystä sit läpi sairaalassa ollenkaan? Saitko jälkikäteen mitään tukea? Multa kysyttiin joo mutta eipä se keskustelu kauheen pitkä ollut, varsinkaan kun mulla ei ollut mitään negatiivista sairaalalle.
  15. nyuu

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Vähän on kestänyt, on ollut niin ihanaa tässä vauvakuplassa ja sitten kännykkä vaihtui, niin on muutenkin ollut somessa pyöriminen aika vähäistä. Läppäriäkääm en oo saanut käynnistettyä koko aikana. :’) nyt ajattelin että voisin yrittää kirjoittaa synnytyksestä tänne jotain, kun mies makoilee...
  16. nyuu

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Moikka! Katotaan saanko fiksua tekstiä aikaiseksi. Täällä vauva ja mies nukkuu niin mulla on aikaa kirjoitella! Eli meidän pieni prinsessa syntyi 1.3. viikoilla 40+2 <3 Sairaalaan lähdettiin karkauspäivänä, kun supistuksia oli tullut sen 8h säännöllisesti. Menin siinä vielä tuhdin...
  17. nyuu

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täälläkin ollaan vielä kasassa. La tänään. Kipeitä supistuksia tullut kaksi päivää, mutta viimeyönä loppui kuin seinään! Klo 00-08 välillä tulikin enää vain neljä supistusta, mutta nekin kyllä sitäkin kipeämpiä ja tuskaisempia. Sairaalaan jouduttiin tiistaina, kun raskausmyrkytysoireita alkoi...
  18. nyuu

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onpas tää pölhö tää uus alusta ja mulla ainakin kännykällä tökkii enemmän kuin aikaisempi! Tyhmää! Täällä alkaa rv40. Olo on tukala, ja lievää raskausmyrkytystä pukkaa :( naikkarilla käytiin maanantaina ja se käynti oli ihan omituinen, lääkärin mielestä stressaan vaan ja ihan oma syy että...
  19. nyuu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Rusakkonen olipa koskettavat ja kauniinkuuloiset hautajaiset! Itken täällä junassa :cry: <3 oot ollut todella paljon ajatuksissa että miten jakselet ja mitä teille kuuluu. Kivaa kun jaksat käydä meille kirjoittelemassa.
  20. nyuu

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea @Sukkis pienestä :love:

Yhteistyössä