Hakutulokset

1. nyuu

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Mä oon jotenkin superstressantunut nyt tuosta @Rusakkonen uutisesta... mulla on näitä pelkoja ollut ihan hurjasti, ja kohtukuolema on se mitä tässä nyt pelätään. Kävin viime torstaina neuvolan terapiassa juttelemassa tästä pelosta, että kun nyt ollaan jo niillä viikoilla että ainoa mikä voi...
  2. nyuu

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@Rusakkonen oon oikeasti niin sydän palasina teidän puolesta... tuo on ihan hirveää ja ei kenenkään tuota pitäisi joutua käymään läpi :( sydämeen sattuu. Voimia teille tähän koitokseen. Ihana että saatte viettää aikaa poikanne kanssa, pitää hyvänä ja silitellä <3 @Silmu75 vuotoja oli kyllä...
  3. nyuu

Ei ole sanoja @Rusakkonen ... ihan hirveän menetyksen olette joutuneet kohtaamaan. Tällaista ei toivoisi kenellekään. Voimia koko perheelle ja voimia synnytykseen. Ja isot osanotot :cry:
  4. nyuu

Todellakin uskaltaa! Toi on tosiaan ihan supervahva <3 onnea onnea vaan! Mulla tosiaan oli sitä vuotoo, kirsillä oli vuotoo ja kelläs kaikilla muillakin sitä oli? :’) että tosiaan se taitaa olla vaan ihan välttämätön paha et sellasta tulee matkan varrella
  5. nyuu

Ja kuule on vielä ihan vahva plussa!! Onnea ihana!:love:
  6. nyuu

@Aislinn83 hyvä että tuli hyviä uutisia! <3 @shelterme ja onnitukset hyvistä uutisista sinnekin! Mut aika kamalalle kuulosti toi sun ja sun esikoisen kohteluo_O mä oisin ainakin ihan superloukkaantunut ja vihainen jos tollein kohdeltais. Hyvä et saat nyt apua noiden pelkojen käsittelyyn ja...
  7. nyuu

@Silmu75 joko oot testaillut? :) mikä siellä on meininki?
  8. nyuu

@kirsillevauva no mulla nyt ei oo ihan tolleen, mut vessassa isolla asialla käydessä pari kertaa lorahti kirkasta nestettä emättimestä, et tiesin/tunsin et ei ollu pissaa. Mut sit selvis et kun mulla näitä hiivatulehduksia ollut niin valkovuotoo se vaan oli. Mut tietty tää tuli vaan pari kertaa...
  9. nyuu

@Sukkis me otettiin. Ihan vaan koska jos syntyy keskosena/tulee joku isompi sairaus, niin on sit taloudellista turvaa edes hiukan. Mä kans haluisin luottaa julkiseen ja joissain asioissa se onkin toiminut ihan moitteettomasti, mut sit taas välillä tuntuu et yksityiselle pääseminen on ihan must...
  10. nyuu

Mulle neuvottiin kans et kp1 on se päivä kun kunnon vuoto on alkanu ennen klo 12 aamupäivällä :) Tsemmpiä sinne! Ja @Silmu75 ihan mahtavaa, hyvä limis siellä! Kohta teilläkin siirto häämöttää!

Yhteistyössä