Hakutulokset

  1. A

    Mikä on suurperhe?

    \ :D No juu, enkös juuri siksi yritä ennakoida asioita, etten joutuisi kahlehdituksi. ;) Mutta sä oot kuitenkin rohkeempi ja viisaampi loppujenlopuksi varmaan, ja selviät mistä vaan. Peace & Love! :heart: :) OOkei! :D Hyvä kun ihmisillä on erilaisia mielipiteitä! Se on demokratiaa ja...
  2. A

    prkeln kuivausrumpu, korjaaja ja pyykit

    Tsemppiä! :D
  3. A

    Mikä on suurperhe?

    \ Näin. Jokaisen on tehtävä ne omat valinnat elämässä. Me olemme lomailleet kuuden lapsen kanssa ulkomailla esim. ja lapsemme harrastavat siinä missä muutkin. Autoja meillä on kaksi, tila-auto ja tavallinen farmariauto. Asumme 230neliön omakotitalossa ja omistamme myös kesämökin...
  4. A

    Mikä on suurperhe?

    \ No kyllä se mun mielestä kertoo jonkinlaisesta järjen vähyydestäkin, jos synnyttää ja synnyttää, vailla mitään rajaa. Entä kun puoliso kuolee tai häipyy omille teilleen, varmaan on kiva jäädä tusinan tenavan YH:ksi. Täytyisi olla joskus myös kaukaaviisas ja käyttää päätä ennemmin kuin...
  5. A

    Mikä on suurperhe?

    \ Anteeksi. :ashamed: Ihan vaan maailmanlaajuisesti ajattelen tätä asiaa, ihmisiä on liikaa. Ei naisen arvo tai seksuaalisuus liity mitenkään lasten määrään, ei tosiaan. Mummollani oli 11 lasta, mutta se oli sillon ja nyt on nyt!! Ennen ei oltu niin valistuneita kuin nykyään. Mun mielestä...
  6. A

    Mikä on suurperhe?

    \ No se nyt on minun mielipide, älä hikeenny hyvä ihminen! B) Onhan ihmisiä jo yli tarpeen, mun mielestä on hyvä, ettei jokainen nainen rupea sentään sarjatulittamaan lapsia. Mitä vähemmän suurperheitä, sen parempi. "Rikkaus" mai ääääs. :D En tokikaan hikeenny, mutta en vieläkään...
  7. A

    Mikä on suurperhe?

    \ Miksi ajattelet, että onneksi ei ole paljon suurilapsisiaperheitä? Onko suurissa perheissä mielestäsi jotain vikaa!? :kieh: En todellakaan miellä 3-lapsista perhettä suurperheeksi ja sen normin on taatusti keskinyt joku yksilapsinen tutkija pääkaupunkiseudulta... :D Suuret perheet ovat...
  8. A

    Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

    kyllä hääpari saisi nyt hiukan katsoa peiliin!
  9. A

    Kuinka typerä "uskallat" olla?

    Hauskuutan joskus meidän murkkuja esittämällä esim. "balettia", kysyen pääsisinköhän pähkinänsärkijän rooliin vielä? Tai laulan oopperaa tai esitän räppiä. Kyllä on sitten hauskaa ja halpaa huvia. Lapsiakin naurattaa, mieskun ei koskaan kykene moiseen iloitteluun. Onkos ketään yhtä tyhmää? B)
  10. A

    Kirppis Itä-Pakilassa 11.5 klo 9.30-12

    Kirpputori Helsingin Itä-Pakilassa asukaspuisto Etupellossa (Etupellontie 8) perjantaina 11.5 klo 9.30-12
  11. A

    kasvaako folli vielä pregnylin piston jälkeen?

    Siinä se tuli :) Eli kasvattaako ja kypsyttääkö pregnyl follin loppuun, vai tyrehtyykö kasvu ja vain irtoaminen tapahtuu? :ashamed:
  12. A

    Milloin sektio?

    Ihan mielenkiinnolla kysyn missä sinulle tehdään pelkosectio? Olen itsekin samassa tilanteessa onko jossain sairaalassa helpompi kynnys tehdä sectio kun olen kuullut että kaikki sairaalat eivät hevillä tee. Kerro lisää mitä pelkopolilla käydään läpi? :ashamed:
  13. A

    Aktin kesto

    Ite tykkään enemmän vähän pikaisemmasta kun mulla ei todellakaan ole mitään orgasminsaamis ongelmaa. Vaikka seksielämä onkin monipuolista niin kyllä sellainen puolentunnin jyystäminen kyllästyttää vaikka miten vaihtais asentoa. Mun mies ei vaan meinaa tajuta että sen ei tarvii kestää ikuisuuksia...
  14. A

    maahanmuuttajia?

    hups, tulipa monta kertaa! kone temppuilee...
  15. A

    maahanmuuttajia?

    voisin mielelläni vastailla kysymyksiisi... lähetä postia osoitteeseen: amanda.belushi@hotmail.com
  16. A

    maahanmuuttajia?

    voisin mielelläni vastailla kysymyksiisi... lähetä postia osoitteeseen: amanda.belushi@hotmail.com
  17. A

    maahanmuuttajia?

    voisin mielelläni vastailla kysymyksiisi... lähetä postia osoitteeseen: amanda.belushi@hotmail.com
  18. A

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 29 mies 29 poika 6kk ja toinen tulossa. Yhes ollaan oltu 5.5v
  19. A

    kakkaanko salissa???????

    Joku kätilöopiskelija oli oksentanut, kun synnyttäjä oli pierassu ripulit lattialle. Paikalla voi olla kokemattomia henkilöitä, joita tilanne kuvottaa, mutta äitihän siinä on tärkein. Inhottavaa vaan olla sitten se pierupotilas, kun joutuu kuitenkin osastolla olemaan päiväkausia.
  20. A

    AVA-klinikat(turku?)

    Moi! Olen hoidossa Turussa avalla. Olet ilmeisesti soittanut jo ajan sinne, siinä mulla ainakin pisin odotteluaika olikin (soitosta aika 2 vkon päähän). Todella nopeasti pääsee hoitoihin ja hyvin oman aikataulun mukaan. Mulle tehty yksi inseminaatio ja ivf. Ivf-hoidosta pp13 menossa, huomenna...

Yhteistyössä