Hakutulokset

  1. N

    Toukokuiset 2019

    Mie olin viime to ultrassa ja oli silloin 6+5..laitan kuvan mukaan, syke näkyi. Toivotaan. Et siulla olisikin vaikka hedelmöittynyt myöhemmin ja ma näkyisi jotain ❤️ https://aijaa.com/CYJMpZ
  2. N

    Toukokuiset 2019

    Hei anteeksi kun miulla ollu huonoa oloa ja unohtuu käydä täällä ja sähköpostissa ni porukka pääsee fb ryhmään nyt vähän viiveellä.. Oisko joku muu kiinnostunut lisäämään uusia jäseniä? Voisin antaa siellä yp oikeudet
  3. N

    Toukokuiset 2019

    Tämä! En mäkään muuten olisi noin paljon tehnyt.. Alkuun en uskonut todeksi ja sit halusin seurailla että vahvistuuko
  4. N

    Toukokuiset 2019

    Joo tein tänään vielä yhden itsekin ja sain sen 3+ :) Tässä viel kuva avattuna myös.. Aattelin itekki nyt jättää testailut ja malttaa to ultraan :D https://aijaa.com/p7lzVN
  5. N

    Toukokuiset 2019

    Hei! Mie oon kanssa availlu niitä enkä yhtää tajua miten niitä tulkitaan kun kaksi liuskaa ja toisessa on yksi viiva ja toisessa on kaksi.. Mie teen huomen aamuna ja pitäs melkein jo näyttää sen 3+.. Viime viikon su näytti 2-3 vaik sillon jo ajattelin et näyttäis enemmän. Tässä kuva miun siitä...
  6. N

    Toukokuiset 2019

    Eikai semmonen aika lievä hartian kipu meinaa tulevaa km tai ulkoista? Mä tosin oon jumissa aina niska hartiaseuduilta mut tänään vähän lievästi pistänyt vasemmalta puolen.. Voisko olla ummetuksella ja/tai ilmavaivoilla olla osansa asiaan kans.. Kaikki huolestuttaa :(
  7. N

    Toukokuiset 2019

    Laittakaa minulle täällä viestiä taikka sähköpostia ni pääsette mukaan fb ryhmään :) annukka190689@msn.com
  8. N

    Toukokuiset 2019

    Olisko kukaan halukas sitä ryhmää tekemään Facebookissa? :) kyllä mie ainakin mukaan voisin tulla vaikka toki vielä epävarmaa kaikki.. Sinne kyllä vois varmaan vuodattaa myös jos käy ikävästi (n) mie voin toki kokeilla mut en ole varma osaanko tehdä sit lisätä jonkin vaikka ypksi sinne..
  9. N

    Toukokuiset 2019

    Me nykyisen miehen kanssa ollaan yritetty yli 2vuotta.. Meinattiin ekan km jälkeen jo lähteä hoitoihin kun en ovuloi koska pcos.. Letrot ja terot käytössä oli useempia kuukausia.. Sit asiat jäi tauolle ja tadaa nyt plussasin ja tuli tosiaan puun takaa.. Ei uskalla olla onnellinen kun pelkää vaan...
  10. N

    Toukokuiset 2019

    Pakko kysyä.. Onks muilla kiukkuisuutta? Mie oon miehelle kiukkunen 24/7 ja tuntuu aikas kurjalta :unsure:
  11. N

    Toukokuiset 2019

    Pääsin siis verikokeella varmistamaan kyllä raskauden, mutta lukemia ne ottaa vaan jos epäilee kohdun ulkoista ja jos menee kesken että laskee.. Toivotaan että meillä kaikilla kyytiläiset pysyy mukana ❤️
  12. N

    Toukokuiset 2019

    Sullahan on just vahvistunut sillee oikeaoppisesti ❤️ Mulla saman vahvusilta näyttää usemman päivän ennenku ehkä hivenen vahvempi
  13. N

    Toukokuiset 2019

    Mikä on apteekin ultra testi? Apteekin oman olen yhden tehnyt myös eilen ja huomenna toisen varmaan kun siinä paketissa oli 2.tommosesta en ole kuullut tai apteekissa nähnyt :eek: Ja joo siskolla 4 muksua eikä muistaakseen kenestäkään vahvaa viivaa tullut et pitäs koittaa rauhoittua mut...
  14. N

    Toukokuiset 2019

    Joo ostin semmoisen valmiiksi ja ajattelin tehdä sunnuntaina, koska sain tuloksen 1-2 viime sunnuntaina oon kyllä lukenut paljon ettei kaikilla tuon vahvempaa tuu ollenkaan vaik kaikki hyvin, mutta silti on kova huoli.. Yritän lohduttautua sillä että ei ole haalistunut, se olisi vissiin vasta...
  15. N

    Toukokuiset 2019

    Vahvistuuko tää nyt tarpeeksi.. Su ja tänään pc testit..Alkaa jotenkin ahdistaa :( https://aijaa.com/fyHDmB Ja tässä rsfu ja pc tänään. https://aijaa.com/vRT5L1
  16. N

    Toukokuiset 2019

    Olisi joo mut sellainen Facebookissa ainakin ettei näkyisi kavereille, en haluaisi kenenkään vielä tietävän
  17. N

    Toukokuiset 2019

    Heips! Mie sain haamun 24.8!tuli ihan puun takaa kun pcos takia kierrot ollu mitä sattuu ja harvoin edes ovuloin.(yleensä kerran vuoteen) Nyt oon huolissani kun pitäisi menkoista laskettuna olla jo n. 4+6..testi ei tuosta tummemmaksi mene.. Oon semmonen et teen testejä joka päivä.. Sunnuntaina...

Yhteistyössä