Hakutulokset

1. S

Toukokuiset 2019

Samaa mieltä, ei liikaa ryhmäläisiä.
  2. S

Toukokuiset 2019

Minäkin laitoin kaveripyynnön!
  3. S

Toukokuiset 2019

Minusta näyttävät jo ihan tarpeeksi vahvalta viivalta, mutta ymmärrän kyllä huolesi. Voithan ostaa semmoisen digitestin ja katsoa siitä onko viikkomäärä noussut, jos kovasti huolettaa. Itse ajattelin tänään ostaa semmoisen niin pystyisi edes vähän nauttia tästä raskaudesta!
  4. S

Toukokuiset 2019

Ite oon hetken tehnyt kolmivuoroa ja totesin, ettei ole minun juttu työkaveri oli raskaana ja neuvolasta kiellettiin tekemästä yövuoroja jonkun tietyn viikon jälkeen... Oisko ollu puolivälin tienoilla?
  5. S

Toukokuiset 2019

Oispa kiva, joku fb-ryhmä tai wappiryhmä !
  6. S

Toukokuiset 2019

Varhaisulta-aika varattu kuukauden päähän! Kyllä jännittää kun ei mitään oireita vielä ole, että meneekö kaikki tällä kertaa hyvin. Tekisi mieli kertoa raskaudesta jo kaikille, mutta olemme päättäneet odottaa isänpäivään saakka :) oletteko vielä miettineet miten ja milloin kerrotte uutiset?
  7. S

Toukokuiset 2019

6.5 snibba/ 24/ toinen/oyks
  8. S

Toukokuiset 2019

Hei, tein 24.8 ensimmäisen plussan varhaistestillä; olo on aivan suunnattoman onnellinen! En kyllä uskalla vielä juhlia, sillä liuskatestit näyttävät edelleen hieman haaleaa viivaa, viikkoja nyt 4+2. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja kaveri pysyy kyydissä loppuun saakka! Todella paljon onnea...

Yhteistyössä