Hakutulokset

  1. L

    Huhtikuiset 2024

    Mullekin voi laittaa linkin 😊
  2. L

    Huhtikuiset 2024

    Munkin mielestä Fb:ssä olisi helpompaa keskustella kuin täällä!
  3. L

    Huhtikuiset 2024

    Mä aloin maanantaina syömään pahoinvointilääkettä ja kyllä selkeästi auttaa. Otan aamulla herätessä yhden ja makaan sängyssä parikyt minuuttia ehti alkaa vaikuttamaan. Yökkäilen sit selkeästi vähemmän ja aamupäivä menee normaalimmin kuin mitä ilman lääkettä. Mut nyt mulle on tullut flunssa ja...
  4. L

    Huhtikuiset 2024

    Tänä aamuna tuntui ekan kerran siltä että pahoinvointi alkaa nostamaan päätään 😕 päivä meni kyllä sitten ihan hyvin kun sain syötyä aamupalan. Päätin nyt että tässä raskaudessa syön vaikka väkisin, vaikka ei olisi yhtään ruokahalua, kun tiedän että siitä tulee parempi olo. Sain reseptin...
  5. L

    Huhtikuiset 2024

    Kävin tänään lääkärillä ja oli jännä kun kahdessa aikaisemmassa raskaudessa oon saman tien saanut lähetteet kaikkiin ultriin ja verikokeisiin ja nähnyt lääkäriä seuraavan kerran ehkä rv16-18, mut nyt hän antoi vaan lähetteen varhaisultraan ja ekaan verikokeeseen ja sanoi että haluaa nähdä...
  6. L

    Huhtikuiset 2024

    Joo musta tuntuu että nyt on yhtä iso maha kuin ekassa raskaudessa joskus rv 15 😅
  7. L

    Huhtikuiset 2024

    Varasin kans tiistaille ekan lääkärikäynnin, silloin pitäisi olla 5+1. Sieltä saa sitten lähetteet verikokeisiin ultriin yms. Mulla ei ole yhdessäkään raskaudessa olleet rinnat kipeinä, että se on sit kai raskausoire mulle 😀 alavatsa on jo turvonnut ja ”pyöreähkö”. Välillä tulee kans öklö olo...
  8. L

    Huhtikuiset 2024

    Täällä meillä päin ei ole neuvolajärjestelmää, vaan aluksi varataan aika omalle (yleis)lääkärille ja sieltä saa sitten lähetteen ultriin ym. En ole vielä varannut mitään, mut luultavasti pyydän lähetteen myös varhaisultraan. Paikallinen ”kela” korvaa siitä jonkin verran eli maksettavaksi jää...
  9. L

    Huhtikuiset 2024

    Heippa! Plussasin kans eilen ja tänään digillä varmistus 😊 la 8.4/ 37v / 3 lapsi / ulkomaat Eli asun ulkomailla, mut nää suomalaiset vauvaryhmät on kivoja, niin mielelläni oon näissä mukana. Fb ryhmä kiinnostaa myös. Vielä ei mitään suurempia oireita, mut aavistin ennen plussaa olevani...
  10. L

    Lokakuiset 2021

    Laitoin sulle @jiiis kans viestiä :)
  11. L

    Lokakuiset 2021

    Voi ei, toivotaan että olisi vain harmitonta!
  12. L

    Lokakuiset 2021

    Mulla oireena on nyt vaan ollut alavatsan turvotus. Ihan satunnaisesti on parina iltana ollut lievää etovaa oloa. Rinnoissa ei ole tuntunut mitään, mutta ei edellisessäkään raskaudessa tuntunut. Esikoinen on tosiaan toukokuinen 2019. Edellisessä raskaudessa pahoinvointi alkoi 6+0, toivottavasti...
  13. L

    Lokakuiset 2021

    Heippa vaan! Mulla on la ilmeisesti 5.10. :) Oli selviä oireita oletetun hedelmöityksen aikaan, joten osasin aavistaa että olen raskaana ennen plussaa. Viikonloppuna tein sit ekan plussatestin. Nyt on kyllä kaikki oireet taas hävinneet. Millaisia oireita teillä on?
  14. L

    Toukokuiset 2019

    Onnea plussaneille! Vaikka olen faceryhmässä, mielelläni myös tänne kirjoittelen (y) Mulla on ollut aika paljon ”outoja” oireita, joista päättelin että pakko olla raskaana. Oletetun hedelmöityksen jälkeen tuli voimakas paineen tunne vatsaan, joka kesti noin vuorokauden. Luulin jo hetken että...
  15. L

    Toukokuiset 2019

    Täällä myös plussattu :love: liittyisin mielelläni fb ryhmään mukaan. Laitan @Nunnuli89 sinulle myös kaveripyynnön, mut tunnistaa siitä että toinen sukunimi on ulkomaalainen. Asun siis ulkomailla.

Yhteistyössä