Hakutulokset

1. T

Huhtikuiset 2019

Mulla noi kohdun tuntemukset on ollu tykytystä, nippailua ja välillä viiltelyä, ei niinkän polttelua niinkuin ennen kuukautisia. Enimmäkseen tuntuu samassa kohdassa, oon aatellu että siihen on alkio kiinnittynyt :LOL: Ai niin ja janottaa kyllä enemmän kuin ennen! Oon viikolla 5, varhaisultran...
  2. T

Huhtikuiset 2019

Heips, täällä on sulateltu plussauutista nyt muutama päivä ja liitynpä nyt minäkin joukkoonne (myös faceen)! Eli LA14.4/ ikää 28v ja eka lapsi tuloillaan. Oireina nännien arkuus (vaihtelee), nippailut kohdussa, lievä palelu, lievä väsymys (samalla kuitenkin unettomuus). Jokaisesta...
  3. T

.

Kiitos kaikille mielipiteistänne:love: on vaan todella vaikea uskoa että olisi plussa, oireet on niin vähäiset!! Mutta katsotaan mihin tilanne tästä kehittyy, alkoholit saa nyt kyllä jäädä
  4. T

.

Help! voitteko auttaa tulkitsemaan pc raskaustestiä, tein tänä aamuna ensimmäisen kerran kyseisen testin (kerran aiemmin olen tehnyt apteekin oman testin) eli kokemusta testien tulkitsemisesta ei juuri ole. Yritys on meillä alkanut tammikuussa, mutta aina täti on tullut kylään niin eipä ole...

Yhteistyössä