Hakutulokset

1. P

.

Moi, mulla poistettiin hormonikierukka toukokuussa ja ekat menkat tuli vasta heinäkuussa, 2.5kk jälkeen poistosta :eek: mulle ei myöskään tullut mitään tyhjennysvuotoa tms. .
  2. P

.

Tämä aamuna testi oli selkeä nega.. Eli varmaan oli maanantaikappale.
  3. P

.

@Wintersun Tämä oli hyvä tieto, kiitos ! Luulenpa vahvasti että osui tänne myös maanantaikappale. On kyllä merkillistä miten voi niin käydä..
  4. P

.

Minun silmään ei näy kyllä muuta kuin tuo testiviiva o_O:notworthy::unsure:
  5. P

.

Kiitos!:whistle: Jep, testailen kyllä joka päivä siihen hetkeen kun kk pitäisi alkaa / alkaa :LOL: En jotenkin jaksa uskoa tuohon, koska päiviä on takana n i i n vähän. .
  6. P

.

Se kyllä selittäisi miksi näin aikaisin näkyisi.. Nyt ei auta kuin odotella:eek:
  7. P

.

Yritän pitää pään kylmänä, koska näkyy todella aikaisin.. Kiitos kuitenkin :love: Olishan se ihan huippua jos onkin ihan totta :p
  8. P

.

No ei ole noita herkkiä :( Kävin kaupasta hakemassa Pregcheck, mutta niissä ilm 25.. On kyllä melkoisen hämmentävää! Mietin sitä, että mullahan on yhdet kaksoset....
  9. P

.

Yllä siis.vastaus..
  10. P

.

No niin munkin mielestä! Mä olen niin monta neg testiä tehnyt ja pyöritellyt niitä jokaista valoa vasten näkemättä minkäänlaista viivaa. Toi kyllä erottui selkeästi ilman valoa vasten katsomistakin o_O Tein ovistestejä ja muistaakseni su ja ma oli pos. Tarkistan vielä.. En kyllä uskalla tästä...
  11. P

.

Tässä vielä kuva.
  12. P

.

Tein tänään onestepin herkän liuskatestin. Siihen tuli mielestäni viiva, mutta oviksesta on aikaa alle viikko. Voikohan olla joku maanantaikappale?

Yhteistyössä