Hakutulokset

1. S

Maaliskuiset 2019❤

Heippa! Kävin torstaina nt-ultrassa ja siellä oli kaikki mallillaan, mikä helpotus! Olokin on hissuksiin helpottamassa, pahoinvointia on enää iltaisin ja silloinkin lievempänä. Töissä eka työkaveri uskaltautui kommentoimaan raskautta vaikka joitain pitkiä katseita olin kyllä jo muutamassa...
  2. S

Maaliskuiset 2019❤

Täällä lisää keskustelua doppler asiasta, jos jotakuta kiinnostaa :) https://community.babycenter.com/post/a1784715/another_home_doppler_question....?cpg=2
  3. S

Maaliskuiset 2019❤

@FridaHelmi en voi missään nimessä väittää itsekään olevani mikään ekspertti :ROFLMAO: mutta sen vähän mitä asiasta olen tässä ehtinyt lueskella niin niillä sen anturin megahertseillä (MHz) taitaa olla suurin merkitys siihen kuuluvuuteen. Omassani on 3 mhz ja luin siitä paljon hyviä kokemuksia...
  4. S

Maaliskuiset 2019❤

Heips! Pahoittelut keskenmenosta @Lasithuurussa , toivottavasti tärpää oikein kunnolla tällä kertaa ;) Ja @Ninnu118 jaksamisia sulle, päästikö lopulta sinne äippäpolille? Voi sitä onnea sitten kun asiat lopulta osuu kohdilleen näiden epäonnisten kokemusten jälkeen ❤️ Paljon onnea ja tervetuloa...
  5. S

Maaliskuiset 2019❤

Mä niin ymmärrän. Yleensä tyhjennys kuitenkin tapahtuu kotona, kun viikkoja ei ole vielä paljoa eli tuskin toista kertaa osastolle joudut vaikka käviskin niin että tyhjennykseen etenis homma. Itsellä kokemus juuri kotona tehdystä eikä siihenkään mikään maailmassa voinut valmistaa, mutta olin kai...
  6. S

Maaliskuiset 2019❤

@Ninnu118 voi ei! Voisitko olla uudelleen yhteydessä vaikka neuvolaan ja kertoa tuntemuksistasi? Jospa sieltä vastaisi joku joka ottaisi asian hoitaakseen? Joskus sitä joutuu olemaan tosi tiukkana ja vaatimalla vaatia itselleen hoitoa. Yrittäisin ainakin sitä ennen kuin sinuna menisin...
  7. S

Maaliskuiset 2019❤

Omasta tilanteesta vielä sen verran että päänsärky alkoi 4 päivää sitten. Ei ole aivan jatkuvaa, mutta nostaa päätään useampaan kertaan päivässä. Lisäksi alaselkää särkee ja pahoinvointi tuntuu hieman hellittäneen. Edellinen kkm alkoi melko samanlaisilla oireilla, tosin voimakkaampina, mutta...
  8. S

Maaliskuiset 2019❤

@donatel hurjasti jaksamista! Toivottavasti tämä oli vain harjoituskerta keholle ja seuraavalla kerralla tärppää toden teolla ❤️ tiedätkö vielä oletteko menossa tämän päätyttyä suoraan tutkimuksiin vai jatkatteko yrittämistä?
  9. S

Maaliskuiset 2019❤

Huomenta! Jaksamista sulle @Tehomamma ! Olisiko näin sitten kuitenkin tarkoitettu, vaikka varmasti tervetullut pieni olisikin ollut ❤️ @Ninnu118 omaankin korvaan kuulostaa aika korkealta arvolta, mutta ota näistä nyt selvää. Tehtiinkö ultra vatsan päältä? Vaikka onkin hienoa että Suomessa...
  10. S

Maaliskuiset 2019❤

PS. @Ninnu118 kävitkö maanantaina uudessa ultrassa? Ja miksi joudut odottelemaan vielä 3 viikkoa, kuulostaa kovin pitkältä ajalta? Hurjasti voimia ja jaksamista <3 jos nyt kävisi niin ikävästi että huonoja uutisia tulisi taas niin ainakin kysyisin lääkäriltä mahdollisuutta tutkituttaa edes...
  11. S

Maaliskuiset 2019❤

Iltaa! Täälläkin takana varhaisultra, jossa kaikki ok. Päiviä oli tuolloin 7+1 ja la siirtyi parilla päivällä, kuten aiemmin jo aavistelinkin eli uusi aika olisi 7.3. Vieläkään ei oikein uskalla huokaista helpotuksesta, mutta toivottavasti opin vielä nauttimaan ja iloitsemaan tästä raskaudesta...
  12. S

Maaliskuiset 2019❤

@eppishoo ihan mieletöntä :love: mahtavaa, että joskus käy näinkin!!!!! Hurjasti onnea <3
  13. S

Maaliskuiset 2019❤

Haha, oireista puheen ollen täällä jatkuu ihan jäätävä nälkä! Just tilattiin ruokaa kotiinkuljetuksella kun on niin hirvee nälkä ja heikotus ettei jaksa lähteä kauppaan ja laittaa sen päälle vielä sitä ruokaa :ROFLMAO: toki en tiedä mikä miehen tekosyy oli, mutta ehkä sekin tarvii välillä...
  14. S

Maaliskuiset 2019❤

@Valopallona mun on pitänyt sulle jo pari päivää vastata, jotenkin sun kirjoitus niin osui muhun. Olen itekin aina tiennyt että haluan lapsia ja se on ollut avioliittoa suurempi haave. Toki on ihanaa kun perhe-elämä sujuu ja saadaan nyt olla kaikki yhdessä, mutta esikoisen saadessa alkunsa...
  15. S

Maaliskuiset 2019❤

Kiitos @Lilja<3 :) PS. Onnea ja tervetuloa kaikille uusille
  16. S

Maaliskuiset 2019❤

Hei @Lilja<3 Haluaisin ehdottomasti liittyä teidän Maaliskuisten fb-ryhmään, mutta haluaisin samalla odotella vähän turvallisemmille viikoille. Viime kerralla koin karvaan kohtalon kun nt-ultrassa kävi ilmi ettei pieni ollutkaan jaksanut sinnitellä vaan oli nukkunut pois 9-10 viikon...
  17. S

Maaliskuiset 2019❤

Voi @eppishoo :cry: paljon voimia ja jaksamista! Hyvä kun pääsit tutkimuksiin, että asia selvisi ja toivottavasti matka jatkuu kohta uusia (plussa)tuulia <3 itsea auttoi ajatus siitä että hyvää kannattaa odottaa ja myös se että luonto hoitaa, ehkäpä sun kroppa vaan tartti tähän väliin yhden...
  18. S

Maaliskuiset 2019❤

Jäin oikein miettimään mistä olen läheisimmät äippäkaverit tavannut niin koirapuistossa, vauvauinnissa ja työpaikalla odotusaikana :D 5 + 4
  19. S

Maaliskuiset 2019❤

@Önnö niinpä ja voihan sinne liittyä ihan vaan niitä ryhmiäkin varten jos ei muuten halua olla siellä kovin isosti! Muita hyviä kohtaamispaikkoja ainakin omalla kohdalla oli kaupungin leikkipuiston vauva-aamu (kerho) ja tietysti leikkipuisto itsessään sitten lapsen vähän kasvettua. Ja mikäli...
  20. S

Maaliskuiset 2019❤

Onnea @inna-90 ja tervetuloa mukaan !!!

Yhteistyössä