Hakutulokset

1. S

Maaliskuiset 2019❤

@mihangelie Mulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys KKM:n takia viime syksynä (kotona) ja täytyy todeta, että vaikka se aika rankka ja raju tyhjennys olikin niin omalla kohdalla se meni todella kivuttomasti ja nopeasti, ilman mitään komplikaatioita. Asiaa saattoi tosin edesauttaa se, että mulla...
  2. S

Maaliskuiset 2019❤

Lauantai-iltaa kanssa odottajat! Täällä mennään kanssa aika hyvissä tunnelmissa, oireet on aika lieviä ja mikä hauskinta niin musta on tullut ihan super toimelias ja aikaansaava :LOL: ei sillä että mikään laiskimus muutenkaan olisin, mutta välillä saatan muuten olla vähän sellaista...
  3. S

Maaliskuiset 2019❤

Tai sitten kiinnittyminen? Eikös sen jälkeen vasta ala erittyä hcg:tä runsaammin? Epäilen näin käyneen itselleni myös, koska tunsin tällaisia tuntemuksia vasta dpo 10-12 kieppeillä ja arvo nousi alkuun hitaasti, ainakin päiviin nähden. Onneksi terveyskeskuksessa oltiin ymmärtäväisiä, etenkin kun...
  4. S

Maaliskuiset 2019❤

Yhdyn myös Alian ja Lilja<3:n mielipiteeseen. Ja salainen ryhmä kuulostaa hyvältä! Itsekin haluaisin pitää asian itselläni mahdollisimman pitkään ja aiemman kokemuksen vuoksi haluaisin myös odotella tyyliin toisen kolmanneksen alkuun ennen mihinkään face ryhmiin liittymistä. Tällainen...
  5. S

Maaliskuiset 2019❤

Hyvä pointti toi lomakausi! Jospas sitä vaan sit itekin alkais varaileen neuvolaa huomenna, haluaisin kans saman terkan ko esikoisella :) Perhe-Artea olin itekin ajatellut, toinen on Kiehto. Perhe-Artesta oon kuullut ainakin hyvää ja siellä varhaisultra tehdään alakautta, mikä on siis hyvä...
  6. S

Maaliskuiset 2019❤

Eikä, kunpa täälläkin varhaisultrattais neuvolassa! En itsekään käynyt erikseen VU:ssa ekasta, mutta KKM:n jälkeen haluan saada mielenrauhan ja toivottavasti nähdä pienen sydämen sykkivän ❤️ ainakin täällä pk seudulla on pari yksityistä paikkaa joissa kätilöt ultraavat ja sitä kautta lysti on...
  7. S

Maaliskuiset 2019❤

Ihanaa, kiitos keskustelun aloituksesta! ❤️ Täällä yksi maaliskuun odottaja, joka varovasti alkaa uskoa olevansa oikeasti raskaana :D oli vähän jännät paikat, kun viivat ei meinannut millään vahvistua testeissä. Kierron mukaan tänään pitäisi olla 4+4, mutta luulen, että tuosta saa pari päivää...

Yhteistyössä