Hakutulokset

  1. K

    Helmikuiset 2019

    Ryhmässä oli äänestys ja keskustelua noista aiheista, mutta enemmistö taisi olla sitä mieltä että vielä vaikeammalta tuntuu ajatus että ryhmään liittyy vielä kauan uusia ihmisiä lisää, jolloin juurikin nuo samat asiat käyvät hankaliksi; tarkoittaen siis sitä, että jos tänään sinne jotain...
  2. K

    Helmikuiset 2019

    Kiitos muuten @Feroum @Lallastiina @lilia88 ruokarauhoittelusta. Pikagooglella mulle selvisi että noin pienistä määristä listeria on epätodennäköinen, jos immuunijärjestelmä on kunnossa. Mutta ainahan sitä pelkää pahinta... :) Miehellä loppuu muuten pian hermo mun hysteriointiin. Se ei ehkä...
  3. K

    Helmikuiset 2019

    Voimia @rust . Muista: verenvuoto voi olla ihan normaalia ja johtua monestakin eri syystä. Toi ei kuulosta edes pahalta, keskenmenoverenvuodon kyllä tunnistaa, sitä tulee paljon ja lisäksi sattuu vähintään yhtä paljon kuin menkoissa. Hormonien nousuvauhti on yksilöllistä ja digitestien tulokset...
  4. K

    Helmikuiset 2019

    Hei mä alan oikeesti itkee näitten ruokasuositusten kanssa. Tai sitten vaan oman hysteriani... Tänään join desin kotikaljaa ja söin vahingossa lounassalaatissa olleita pakastevihanneksia, siis lounasruokalassa. En tajunnut että siinä oli sellaisia. Kotikaljaa en ees osannut aatella...
  5. K

    Helmikuiset 2019

    Mä oottelen jokusen viikon että tilanne varmistuu ennen kuin liityn face-ryhmään... Taidan käydä varhaisultrassakin. Miehen kanssa muuten puhuttiin eilen siitä, kuinka hoitovastuut hoidetaan ekan vuoden aikana. Se tuntui tosi hyvältä. Tämä lapsi on kyllä niin toivottu! <3 Kunpa pysyisi matkassa...
  6. K

    Helmikuiset 2019

    @syystyttö : Paljon voimia <3 <3 <3 Mulla on @Puukiipijä sama tilanne, raskausoireet ovat vähenneet... Lohdutin itseäni googlaamalla että raskausoireiden vaihtelevuus kuuluu asiaan. Elimistö tottuu hormonimuutoksiin. Plus voihan niissä jotain psykologistakin olla. :D Mä päätin pyhästi etten...
  7. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Mulla on ollut jo pitkään. Mitähän lie... Etenkin näinä yrityskuukausina korostui, lieniköhän vaan stressin vuoksi tms. Joka kuu kuvittelin että se on kiinnitysvuotoa tai ne kuuluisat "poikkeuksellisen niukat" menkat eli valemenkat. Ennen kuin varsinainen vuoto sitten aina alkoi... Tässä kuussa...
  8. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Lueskelin muuten ketjua läpi ja kesti hetki tajuta mitä "tallettelu" tarkoittaa... Mä niin toivon ettei hetkeen tarviisi miehen kanssa "talletella" (tarkoitan yritysseksiä). Meistä ehkä vain minä tiesin että "yritetään" ja tää tärppikierto oli ainoa jossa meni vähän "tallettelun" puolelle. Sitä...
  9. K

    3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

    Hei kaikki! Mä oon täällä, tosin vasta nyt plussaamisen jälkeen. Plussasin siis n viikko sitten, la on 16.2. Toivotaan että pieni pysyy matkassa mukana :) Luomuna mennään, oon 33. Mulla ei ole aiemmin ollut semmonen elämäntilanne tai olo että olisin lapsia halunnut tähän maailmaan saattaa...
  10. K

    Helmikuiset 2019

    Voi ei @miisumaasu - yritä levätä, jos helpottaisi! Kuinka orjallisesti muuten otatte nuo ruokasuositukset? Tsekkasin just listan läpi ja tuntuu että oon varmaan rikkonut joka kohtaa... Tässä välissä olin muutaman kuukauden kokonaan ilman alkoholia kun yritin raskautua mut nyt ennen kuin...
  11. K

    Helmikuiset 2019

    <3 Toivottavasti helpottaa! Ja voi kun olisi joku ihana luotettava jolle kertoa, se auttaa niin paljon! Tässä buranan pakkausseloste: https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1817&d=3096760 Lähinnä siis että vain jos lääkäri pitää hoidon kannalta tarpeellisena. Sulla ilmeisesti pitää että sikäli...
  12. K

    Helmikuiset 2019

    @syystyttö : kiitos, ihanaa olla täällä :) Tosi kivaa saada vertaistukea. Toivotaan että täällä pysytään :D @Puukiipijä : samaa pientä etoamista täälläkin, tänään vetosin huonoihin yöuniin ja migreenin esioireisiin... onneksi meni ohi noin tunnissa. @miisumaasu : Paljon voimia nyt! Kuulostaa...
  13. K

    Helmikuiset 2019

    Ja siis, vastatakseni täällä käytyihin keskusteluihin: raskausoireita on valtavat, turvonneet ja kipeät tissit (ei ollut aiemmassa), jatkuva juilinta kohdun tienoilla (ei myöskään aiemmassa), jatkuva pieni nuha ja silmien valuminen (oli aiemmassa), tunnevuoristorata, jatkuva nälkä ja väsymys. Ja...
  14. K

    Helmikuiset 2019

    Moikka kaikille! Mä en näköjään yhtään osaa toimia ton listan kanssa, pahoittelen sekoiluani :) Plussasin eilen ja se oli kyllä ihana hetki. Joskin mulla oli semmonen olo että näin saattaisi käydä, jännää mutta mulla oli se jo kauan ennen ovulaatiota, joku etiäinen... Olen siis 33 v., ekaa...
  15. K

    Helmikuiset 2019

Yhteistyössä