Hakutulokset

  1. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    Tuitsu, aivan liikuttava kuva kyllä.Aatella moista että on niin pien ja kaikki raajat jo joilla menee eteenpäin.Voi juma sentään. Kyllä nuo ultra kuvat toisinaan on niin ihmeen selviä että ihan hämmästyy kun taas toisinaan ei ota oikeen mitään selkoa.Sun kuvassa kyllä täytyy sanoa että se on...
  2. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    Katjuska kiitos onnitteluista ja viestistäs kännykässä. Ja onnea vielä teille kun teilläkin oli totta tosiaan ne juhlat ja nyt sitten saatte tekin huilittua =) siis tää kuumuus jo nyt!!!! miten hemmetissä sitä kuulkaas taas jaksaa kesän.Huh huh kun ilma on niin seisovaa.Ukkosta kai se vaan...
  3. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    \ \|O kunpa.......kunpa odottaisinkin. Ja vaikka odottaisinkin niin tuskinpa jättäisin ystäviäni sen takia.Kyllä minä täällä edelleen notkuisin ja nimenomaan kuumeilupalstalla jututtamassa tovereitani ja kuten edellä niin kaikki ei meistä tosiaankaan ole raskaana.Ja jos meillä on yksi ketju...
  4. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Täällä vietellään viimeistä työviikkoa ja sitten alkaa kesäloma.Ihanaa =o) Mitään oireita ei itselläni ole raskautumisesta. Paraikaa sataa kaatamalla vettä.Eilen aurinkoinen ihanainen oli niin näkösällä koko päivän että oli oikeen ihana olla vaan ja loikoilla ja käytiinpä uimassa sitten koko...
  5. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Moikat taas Kylä on aika kivaa kun menkat ei ala eikä mitään oireitakaan ole joten pitäs ilmeisesti taas mennä apteekkiin ja ostaa testi että jos sitten kummiskin olis raskaana.Mulla on siis ollu aina niin epäsäännölliset menkat ku olla ja voi ja mitään syytä ei oo ollu kun ilmeisesti tuo...
  6. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Moikka kaikille mulla ei oo vielkään alkanu menkat ja tuo kp on jo ties mitä...HUH No olen aika tottunut jo siihen että ne tulee ja menee ihan omaa rataansa.Välillä putkia että menkat on ihan säännölliset ja väliin taas heittelee miten sattuu. Mulla on enää kuukausi töitä ja sitten alkaa...
  7. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    Niin just siisami, jos se ei näy viel.Onko viel tarpeeksi raskaushormoonia että ei just siks näy.Kannattaa tehä uudelleen kyllä.Voipi olla että vielä kuule iloksi muuttuu Haleja
  8. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    Voi kun olis ihana jos sais oikeen paljon kasaan väkeä mutta eihän meitä ees oo loppujen lopuksi tässä ketjussa mitenkään paljoa muutenkaan jotka kirjoittelee aktiivisesti saati että tulis tapaamiseen.Se on niin että lopun lopuksi ees tuskin saadaan mitään tapaamista aikaan.Aina menee niin että...
  9. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    Niin ja Jonina ja triine =o) Ihanaa olisi jos saatas mahd suuri sakki kasaan. Hantta, joo meille olen ehdottanut tapaamista ja ilmeisesti kaikille se onkin olut ihan ok juttu. Joten mukaan vaan kaikki niin saadaan pian lyödä tiskiin joku päivämäärä joka on kaikilla sitten tavoitteena tapaamista...
  10. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    Niin ja munarikas pääsiäinen on ainakin ollut, mies on osannu huolehtia ettei ole munan puutetta ollut ;) Kuulostipas taas aika rivolle mutta tosiasioille ei voi mitään ;)
  11. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    Niin eli olisi jo Minä, Siisami, Katjuska ja LaSposa ainakin jotka voitas tavata.Muita????
  12. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    katjuska, mä koleilin kans sulle 3 kertaa ;)
  13. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    katjuska, jos vaan oot kiinnostunu meille tulemaan niin olet lämpimästi myöskin tervetullut mukaan. Toivotaan vaan että kaikille sopii meille tuleminen.Mulla kun on sillain hankala lähtee minnekkään hesaan ajeleen kun on ihan vierasta ja suurta kaikki joten takuulla eksyisin ja sitten kun on toi...
  14. M

    Allergiatesti

    Meillä lapsella todettu maitoallergia mutta nyt epäilen että on myös viljoille allerginen. Miten viljat testataan? Altistamalla? Verikokein? Lapsi nyt 1v 3kk.
  15. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    hantta, onpa söpö vauvamasu sulla (= Mulla kans ihan mahotonta juilintaa oikeella munasarjan paikkeilla mikä v.itun ovis mulla on sitten!!! Koko ajan tullu limavuotoja joten tiiä sitten missä mennään (HUOH) On tää kyllä aikasta rankkaa meininkiä vaan
  16. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    hantta, onpa söpö vauvamasu sulla (= Mulla kans ihan mahotonta jilintaa oikeella munasarjan paikkeilla mikä v.itun ovis mulla on sitten!!! Koko ajan tullu limavuotoja joten tiiä sitten missä mennään (HUOH) On tää kyllä aikasta rankkaa meininkiä vaan
  17. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    pippurimama, toki sinut muistan.Mulla on jo kp 39/30 ja menkkoja ei kulu ja kaikki oireet on ku oisin raskaana. Nytkin oon töihin menossa kohtapuoliin ja oon ihan väsy.Nukuttas vaan ja olisin ihan valmis sänkyyn. Valkovuotoo vaan tulee koko ajan ja hippasen veskis aina tarkkailemas että jokos...
  18. M

    Turvaistuimista

    Toi brion zento vie kai kauheesti tilaa autosta, näin sanottiin meille liikkeessä. Meillä on britax two way elite ja ollaan oltu tyytyväisiä.
  19. M

    LaSposa ja muut *tutut*

    katjuska. Joo mä ajattelin siis niin etten ihan viel kmmiskaan testaa mut pakkohan se jossain välis on jos ei ala tätii kuulumaan =o) Mites nyt olet mieles pahoittanu? Toivotaan että kaikki järkkääntyy ja saat mieles taas nousemaan. Nyt mul on kiirus ku just tulin töistä ja tsekkasin vaan...
  20. M

    Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

    Moikka kaikille. ihana ilma ulkona kun tulee räntää tuutin täydeltä =o) Mä olin jo niin täynnä kovia pakkasia joten kiva kun kerrankin ulkona tarkenee. Vaikak ei tietenkään oo kivaa kun alkaa loska lentään. Me ollaan tänään menossa mun isän luokse kouvolan lähelle joten parin päivän...

Yhteistyössä