Hakutulokset

  1. C

    Vanhempi putkimies

    Lopuksi anteeksi, en tajunnut kuinka iso sensuuri täällä olikaan ja rajoitettu tekstin määrä :poop::poop::poop:
  2. C

    Vanhempi putkimies

    Se oli niin tiukka, että olin seota siitä kiimasta. Panin muutaman syvän ja voimakkaan työnnön pohjaan asti ja sylkäisin peppureiälle. Nyt saisit tyttö jotain ihan uutta, murahdin ja työnsin kalun nupin tuohon tiukkaan peppuun. Tyttö huuti nyt kovempaa, se kuului stringien läpi, mutta jatkoin...
  3. C

    Vanhempi putkimies

    Tyttö ei tehnyt mitään vastarintaa vaan kuin nöyrän panon kuului se meni sohvalle peppu pystyssä, stringit yhä suussaan katsoen minua himoiten. Menin tytön taakse. Kalu sai hieroa klittaa, kun otin sormillani pillukiimaa pillulta peppureiälle. Ennen seuraavaa panoa painoni kasvoni tytön...
  4. C

    Vanhempi putkimies

    En tehnyt pieniä esityöntöjä vaan täysin himon pauloissa työnnyin voimalla pohjaan koko mitalla. Tyttö huusi, voihki ja vääntelehti allani, mutta tunsin pillun kouristukset kaluni ympärillä ja tiesin, että tyttö tulee. Irroitin kädet, tarrasin tuohon isoon treenattuun perseeseen kiinni ja panin...
  5. C

    Vanhempi putkimies

    Riisuin väkisin tytön shortsit ja paidan, liivejä pikku panolla ei ollut ja nännit olivat kivikovat. Tyttö yritti vain muodonvuoksi rimpuilla. Tiesin, että tätä tyttö oikeasti tarvitsee, isoa kullia ja kovaa panoa. Suutelin tytön niskaa ja hieroin rintoja kovakouraisesti. Tyttö voihki ja tiputti...
  6. C

    Vanhempi putkimies

    Tyttö nousi, pyyhki suutaan ja hymyili ilkikurisesti minulle. Nosti tölkin takaani ja meni jääkaapille uudelleen. Hakemaan uutta energiajuomaa. Hän kysyi samalla, perse pystyssä, että miltä tuntui panna nuorta 18 vuotiasta suuhun? Ei kai vanha pukki traumatisoitunut? Hän naurahti omahyväisesti...
  7. C

    Vanhempi putkimies

    Kymmenen vuoden odotus eläkkeelle pääsyyn, tuumin, kun tulin suuren omakotitalon ovelle työkalulaukku kädessäni. Pyyhkäisin kengät tervetuloa -mattoon ja painoin ovikelloa. Oven avasi ikäiseni hyvin ruskettunut mies vaaleanpunaisessa pikee paidassaan. Esittäydyin putkifirman mieheksi ja tulleeni...

Yhteistyössä