Hakutulokset

  1. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Sain juuri tulokset. Terve poikavauva köllii masussa. Aivan uskomattoman ihana fiilis ♥️
  2. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kyl sie miusta saat olla nyt hyvillä mielin ☺️ Koita olla stressaamatta ja nauti raskaudesta ♥️
  3. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Soititko mihinkään ja mitä ne siellä sano? :)
  4. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Täällä toinen stressaaja ilmottautuu. Joten ymmärrän huolesi.
  5. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Mun riskiarvo on 1:130. Eilen otettiin se Nipt-näyte ja nyt odottelen ens viikon loppuun tuloksia. Jos asia mietityttää kannattaa ehdottomasti soittaa. Ainakin mulle se kätilö siellä Naistenklinikalla sano et saa soittaa ennen tulosten tuloakin jos vaan joku asia mietityttää. Parempi on kysyä...
  6. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Moikka. En tiiä osaanko vastata siun kysymykseen mut yritän kuitenkin. Mitä eilen ymmärsin siellä lääkärissä käydessä niin mulla oli tuo pappa samaa luokkaa kun sulla ja hcg-hormoni 2,67. Niskaturvotus oli 1,2. Olen 27 vuotias. Ja itelläni riskiluku muodostu nimenomaan noista verikoearvoista...
  7. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Rainbowcloud voimia suruun ♥️ En osaa oikein mitään järkevää tai lohdullista sanoa, mutta lähettelen paljon virtuaalihaleja täältä. Moons_86, ihania uutisia teillä. Varmasti oli suuri helpotus saada tuollaset tulokset. Kävin tänään aamulla siellä sikiöseulontayksikössä ja päädyttiin miehen...
  8. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kerro sit kuinka tutkimuksissa kävi ♥️
  9. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Susannas86. Ensiksikin otan osaa suruusi ♥️ Miten sä jakselet? Kiitos rohkaisevasta viestistä! Helpottaa kummasti kun saa mieltä purettua. Moons_86. Ihania uutisia sulla ♥️ Ja kiitos viestistä, epätietoisuus on kyllä pahinta ja tämä odottelu. Tuloksiakin kun joutuu sitten odottamaan. Pitää vaan...
  10. P

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Moikka. Oon koko päivän lukenu tätä viestiketjua, onneks löysin tämän. Onkohan täällä enää kukaan lukemassa näitä? Tänään tuli soitto sikiöseulan tuloksista ja pelko heräs samantien. Kävin siis ekassa ultrassa rv 12+5. Kaikki oli kunnossa, sano rakenteiden olevan kunnossa ja raajat tallessa ym...

Yhteistyössä