Hakutulokset

  1. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyllä Mäki nään ihan selkeät pinkit haamut (y)
  2. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kp 26,27,28 oli negat tai olin näkevinäni haamut pc liuskoissa testi ajan ulkopuolella ja ultra oli kyl ihan kirkas nega ja nyt tänään olis pitäny kuukautiset alkaa. Ja ihan hirveen iso kiitos onnittelijoille :love:
  3. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tytöt!! Näinkin voi käydä!! Pc oli nega ja pe oli apteekin herkkä testikin nega. Tein kumminkin tänään vielä pc liuskan johon haamu ja 3h pidätyksellä tulossa tämä!!! Ei saa menettää toivoa, sitä näköjään on :love::love::love::love:
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No ei niille mitään voi. Mietein omalla kohdallani kemiallista kun kerran noi hailakat tuli alkuviikosta ja nyt ei sit enää mitään (testasin aamulla nyt kun lähdettiin reissuun ni sillä ultralla enkä nähnyt edes tuollaista samanlaista ku viimeksi siinä) loppuviikosta. Noo.. Nyt odotellaan...
  5. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No joo. Oon tässä nyt silti viel tänäänkin 4h pidätyksellä tehnyt toisen pc:n testin ja sen 5min jälkeen olin näkevinäni ihan haaleen viivan joka nyt myöhemmin kadonnut mut ajattelin vielä koittaa sitä ultraa varmuuden vuoksi huomenna aamulla. Nyt kp 28/27-30. En tiedä taitaa olla aika...
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huomenta tulin heti päivittämään :D pc oli kyllä nega. 10min jälkeen eli testiajan jälkeen olin näkevinäni jotain mut ei siitä kyllä kuvaakaan olis saanut tai olla kuviteltu. :D nyt ei auta ku odottaa kuukautisia. Pääsiäisenä reissu tiedossa ni varmaan sitä ennen vielä testaan varmuuden vuoksi...
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Juu sellainenhan se. Joo teen huomenna aamulla sen pc liuskan.
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Taitaa olla jo liian myöhäistä kun on niin monta tuntia vanha toi puikko (n)
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Oi voisko se olla :love: toki mulla on vasta kp 26 ja jos ovulaatio oletettuna päivänä ollu ni dpo 10 tänään. Hittolainen en mä sit ihan harittaen sitä katsonutkaan :oops: kun nyt vahvistus. Aamulla taas uudelleen :ROFLMAO:
  10. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Noni menipä hankalaksi. Laitan vielä toisen mistä me kaverin kanssa "nähtiin" se viiva Nyt musta tuntuu etten nää itekkään sitä enää enkä saa ees leikkaamalla sitä kuvaa mahtumaan. Yritän vielä toista kautta
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Te ootte niin ihania :D koitan kattoo sellasen mistä ite selkeiten sen nään. Nyt tää sanoo et tiedostot on liian isoja
  12. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo testasin ja näin samankaltaisen haamun testissä jonka näki myös mun ystävä mut oli kyl tositositosi haalee et jos lisään siitä kuvan tänne ni te pidätte mua hulluna :D kävin hakemassa PC liuskoja ku kävin kaupassa koitin yhtä mut sain sen epäonnistumaan ku pidin sitä liian vähän aikaa siinä...
  13. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä niin toivon myös. Toivotaan sulle samaa :)
  14. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nonni.. No tulipahan ostettua :D täytyy siis sit miettiä josko hakee sit vielä yhden ihan normi testin jos edes tarvii. :D Ainiin ja plussanneille hirmu paljon onnea ja meille muille plussa tuulia :)
  15. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä kävin hakemassa apteekista nyt niitä 10ml/u tarkkuudella olevia testejä kaksi. Ajattelin huomenna koittaa aamupissasta ja mieteinkin että eiköhän tuo viiva ole sit jo selkeämpi tos herkemmässä ku tossa tän päiväisessä jos oikeesti oon raskaana. Taas on niin vahvasti fiilis että metsään...
  16. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No siis joo kolmehan niitä tavallaan on mut jotenkin noi kaks haaleeta lukisin siksi kuuluisaksi "viivanpaikaksi"? kiertopäivä nyt 25/27-30
  17. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No testaamisesta puheen ollen. Tällaisen sain rfsu surullisen kuuluisalla testillä tänään noin tunnin pidätetystä pissasta aikaiseksi. Oon aina saanu tällä selkeät negatiiviset. Toki en tiedä näkeekö tässä kukaan muu mitään :D sain tällä samalla testillä joskus reipas 7v sitten tietää esikoisen...
  18. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kysynpäs täältä.. tää on tää surullisen kuuluisa rfsu testi. Oon tehnyt näillä monta negaa ja tuollaista en oo vielä koskaan onnistunut saamaan. En näe väriä mut paikan. Justiinsa aamulla kirjottelin tuonne himotestailijoiden ketjuun. Tän tein siis tunnin pidätetystä pissasta. Näkeekö joku jtn...
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa kaikille. Tälllä yksi piinailija. Taustana siis vuosi ilman hormonaalista ehkäisyä ja terolut kuurin jälkeen tasoittuneet kuukautiset. Terolut kuurin aloitin viime vuoden lokakuussa jo ja sen jälkeen kierto tasaisesti 30pv mutta viime kierto poikkeuksellisesti 27pv. Tässä siis arpomista...

Yhteistyössä