Hakutulokset

  1. miimu80

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei hups oli väärä vuosi eli yritys alkanut 2020 syyskuussa kiitos minttuni kun päivitit jo minut listalle
  2. miimu80

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei onnea plussasta minttuni Kävin perjantaina varhaisultrassa siellä pikkuinen köllötteli sydän löi ja oli oikeassa paikassa ja vastasi viikkoja eli tänään 7+3jospa kaikki menisi hyvin. Minttuni jaksaisitko päivittää minun puolesta 2.lapsi yritys aloitettu 9/21 2.ivf tuoresiirto la 13.1.22
  3. miimu80

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Janitainen toivotaan jos kuitenkin vielä muuttuisi plussaksi eikös virallinen testipäivä ole vasta perjantaina sinulla ja gonapeptylikin eilen pistetty?mulla näkyi haalea viiva vasta 2 päivää ennen virallista testipäivää. Eikä ollut oireita korkeintaan olin äkäinen kuin ampiainen.. Katti75 voi...
  4. miimu80

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea piinailuun jeppis83 voi kun nyt tosiaan menisi hyvin ja vahva plussa tulisi ja pysyisi kyydissä kaveri! Janitainen pääsitkö siirtoon ? Eikös teillä ole muutama alkio vielä pakkasessa? Tänään sain digillä raskaana 2-3 viikkoa..varasin kolmen viikon päähän varhaisultran tai siis 28.5 olisi...
  5. miimu80

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Onnea siirtoon Janitainen kyllä nyt mahtaa olla jännät paikat ja vielä 200km hoitopaikkaan matkaa!! Piinailimme kerran yhdessä kaksplussan 2017 inseminaatiokeskustelupalstalla jos muistat. Nyt on.. tein äsken digillä testin tänään virallinen testipäivä raskaana 1-2 näin oli pari kuukautta...
  6. miimu80

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei tässä tulee pikainen on. päivitys. Pääsimme maanantaina siirtoon luojan kiitos. Nelipäiväinen kakkosluokan morula on nyt kyydissä ja siirto meni helposti vähän katetri nipisteli, mutta se on pientä jos nyt onnistuisi. Ensi viikon perjantaina on testipäivä ja tukilääkkeinä terolut ja luget...
  7. miimu80

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei lallastiina olen tosi pahoillani, kun et päässyt siirtoon asti tosi kohtuutonta. Toivottavasti jaksat vielä jatkaa hoitoja? Minkä ikäinen olitkaan itse 41, mutta silti vahva toisen lapsen toive. Minttuni onnea pitkään kaavaan jospa se toisi paljon soluja. Kiitos domi tykkäyksestä! Itsellä...
  8. miimu80

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei voisin liittyä mukaan keskusteluun. Täällä kirjoittaa 41 vuotias nainen, joka on aloittanut toisen ivf-hoitokierrokse n. Siis yksityisellä ja mieheni kanssa päätimme tämän olevan viimeinen hoito meille. Kirjoitin 3 vuotta takaperin inseminaatio 2017 palstalla mm. nimimerkin Janitaisen...
  9. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Tulin kertomaan varhaisultrakuulumiset! Se oli uskomaton tunne, kun näin kohdussa pienen sydämen sykkivän tänään:love:Vastasi viikkoja 6+4 ja lääkäri laski,että olisi 6+5. Mitat 7,2mm!! Lapsivettä oli normaalimäärä, eikä kohdussa näkynyt verta eikä sitä tullut ultrasauvaankaan onneksi! Koska...
  10. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Lämpimät kiitokset Janitainen, kun jaksat tsempata minua. Toivottavasti sinun inssi kuitenkin toteutuu tähän kiertoon. Ja kerkiät saamaan sen sen menopurin?Tänään aamulla tein cb:llä taas kontrollitestin näytti raskaana 3+:)Tänään siis menossa 5+4. Vielä kuusi pitkää päivää varhaisultraan...
  11. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Aulimari tämä oli toinen inssi, mutta lapsettomuutta on takana yli 10 vuotta! Lapsettomuuden syy miehen azoozpermia ja minulla endometrioosia. Toivottavasti neljännellä inssillä tulisi plussa sinullekin! Janitainen: Onnea seuraavalle kierrokselle, jospa se on kuitenkin pienestä kiinni, että...
  12. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Voi harmi Janitainen:(Joko menkat alkoivat, jos ei niin voisiko vielä olla pientä toivoa, jos hcg ei ollu noussu tarpeeksi.. Tein taas raskaustestin tänään toisen digitestin ja näytti edelleen raskaana 2-3. Mutta kyllä on epävarma olo, kun selkää juimii ja säteilee toiseen jalkaan ja välillä...
  13. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Eilen kävin verikokeissa ja tänään sain tiedon positiivisesta tuloksesta:love:Tänä aamuna tein vielä kokeeksi testin digin ovulaatiotikuilla toinen näytti kirjan:LOL:ja toinen:)(hymynaaman)Kun tulin töistä lämmöt oli 37,1 ja töissä oli vähän öklö olo!Mutta silti välillä ikäviä menkkatuntemuksia...
  14. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Yöllä heräsin oloon, että kohta menkat alkaa. Mutta eivät ainakaan vielä alkaneet. Tein äsken digin raskaustestin ja siinä lukee raskaana 2-3 viikkoa!!!Mutta voiko olla mahdollista, kun noi viikot näyttää noin paljon tasan kaksviikkoa sitten oli inseminaatio?:barefoot::love::love::love: Kiitos...
  15. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Tänään 12 päivää inssistä ja tein predictor earlyllä testin. Minuutin päästä tuli jo toinen viiva testiin! Putosin polvilleni:love:Sitten tein vielä apteekin herkällä samasta pissasta niin viiden minuutin kuluessa haalea viiva,mutta lukee ettei saa tulkita 3 minuutin jälkeen! Kohta lähen...
  16. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Tänään 8 päivää inssistä. Lauantaina meinaan tehdä ekan testin herkällä testillä. Toisaalta on aika pessimistinen olo. Menkkajuilintoja on jo ollut, mutta ei verta. Pikkasen rinnat kosketusarat, mutta ehkä mä oon niitä vaan liikaa tutkinut:cautious:Miten Janitainen menee? aiotko testata?
  17. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Janitainen kiva kun voidaan piinailla yhdessä:) tänään siis päivä yksi ja normi olo. Eilen illalla vatsaa turvotti vähän. Tuntui lieviä ovulaatiokipuja. Saitko Janitainen irrotuspiikin? Mulle määrättiin ovitrelle. Mies pisti sen kotona mulle. Kyllä jännitti, mieskään ei ole ennen pistänyt, mutta...
  18. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Toinen inssi oli tänään. Jännitti, mutta pikkaista kirpasua lukuunottamatta hyvin meni. Kahden viikon päästä sitten testiä, jos malttais olla testaamatta sitä ennen:whistle:Mites janitainen joko oli inssi sinulla? Muistelen ,että näin olisi ollut?
  19. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Kissanmallas! Miehelleni tehtiin Turussa mikrotese leikkaus alle vuosi sitten. Meille annettiin 40 prosentin todennäköisyys siittiöiden löytymiselle. Onko teillä löydetty mitään mahdollista syytä azoozpermiaan? Lääkäri sanoi, jos syynä laskeutumattomat kivekset pelkästään niin siittiöitä löytyy...
  20. miimu80

    Inseminaatio 2017

    Kiitos, kun pääsin mukaan. Janitainen: Turhauttaa varmasti, kun syytä ei löydy. Minullakin on perjantaina tsekkaus. Viime kierrossa löytyi väliultrassa 4 follikkelia, mutta inseminaatiopäivänä oli enää yksi, muut olivat jääneet kasvusta jälkeen. Lääkärihän ei olisi voinut tehdä inseminaatiota...

Yhteistyössä