Hakutulokset

  1. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Mun ylläpitämä FB-ryhmä on nyt täysi, eikä uusia oteta enää, valitettavasti. Noppanooran ryhmästä ei mitn käryä, koska hän ei siitä ole antanut mitn ”väliaikatietoja” tms.
  2. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Laitoin sulle YV:tä. Ei tullut mitn virheilmoitusta. Ei ole muutkaan ongelmasta infonneet.
  3. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Hei kanssaodottajat! Mun perustamassa FB-ryhmässä, enemmistön päätöksen mukaan, päätettiin että ryhmäkoko on max 60 hlö. 1 hlö/vrk lisäämistahdilla (joka nyt aika tarkoin on ollut) tämä tarkoittaa noin kahta viikkoa. Tässä vielä ohjeet mukaan pääsemiseksi: Facebook-ryhmään haluaville...
  4. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Facebook-ryhmään haluaville! Kopioin tämän tuolta aiemmin. ”Tervetuloa mukaan. Minä ja noppanoora ylläpidetään molemmat eri Facebook-ryhmiä. Mun ryhmässä on vielä maltillisesti väkeä koossa, eikä isoa ryhmää tehdäkään. Tarkoituksena on saada kaikki viihtymään ja olemaan aktiivisia...
  5. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    On mahdollista liittyä, ainakin mun ylläpitämään ryhmään. Laitahan yksityisviestillä tunnistettavat tiedot FB-profiilistasi, niin pyydän kaveriksi ja lisäilen mukaan. Onnea plussasta!
  6. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Se on vasta sitten, kun sikiökin tarttee enempi happea eli vähän vielä isompana. Ainakin ekat 3kk voi tehä kaikkea ihan normaalisti.
  7. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Tervetuloa mukaan. Minä ja noppanoora ylläpidetään molemmat eri Facebook-ryhmiä. Mun ryhmässä on vielä maltillisesti väkeä koossa, eikä isoa ryhmää tehdäkään. Tarkoituksena on saada kaikki viihtymään ja olemaan aktiivisia keskusteluissa. Kaikille halutaan turvallisen tuntuinen olo ryhmässä...
  8. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Odottavan aika on pitkä Mulla on onneksi tää viikko haipakkaa, etten ehi yhtään - tai noh, niin paljoa - miettiä raskautta. Oon normaalisti ollu kotona nyt jonkin aikaa ja nyt mulla onkin yhtäkkiä kolme pitkää työpäivää ja yksi lyhyempi. Vähän käyn auttelemassa, mutta töihin lähtö ei nyt enää...
  9. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Kuten varmaan aika monella muullakin täällä Mä oon ite kans tän kolmannen ja todennäköisesti viimeisen kohdalla testaillu ihan hulluna. Mitä sitä testejä kaapissa säästämään, kun tullut ostettuaki
  10. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Hyvin on tummunut ja onpa vahva viiva aikaisilla viikoilla. Onnea! Tervetuloa mukaan.
  11. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Oi, onnittelut! Vaikea ajatella, että joillakin on tosi vaikea saada lapsia, kun ite tunnun raskautuvan melki vaan sillä, että nukun miehen vieressä Ei nyt ihan, mutta siis tosi helposti kuitenkin. Onneksi kuitenkin on olemassa erilaisia hoitomuotoja lapsettomuuteen. Täältähän pääsee...
  12. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Mulla on ollu aiemmin, mutta nyt ei oo muutamaan päivään ollu. Ihmettelin itekin sitä pientä kipuilua, mutta aattelin sen olevan normaalia. Ja nimenomaan molemmin puolin. Ei välttämättä yhtä aikaa eikä kokoaikaista kipuilua muutenkaan.
  13. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Miksi pitää leikata?
  14. K

    Tammikuun vauvat 2019 salainen fb-ryhmä!

    Aa, katoppas. Tuola tammikuisten odotusryhmässä meillä olikin jo keskustelua FB-ryhmän perustamisesta ja kun kukaan ei ilmoittautunut, niin laitoin sellaisen pystyyn. Olen siis sen toisen ryhmän yp:nä ja sinne pääsee myös mukaan. Meillä tarkoitus pitää ryhmäkoko suhteellisen pienenä, ei mitään...
  15. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Joo, FB-ryhmä on salainen. Vain ryhmän jäsenet näkevät sen ja siihen liittymisen.
  16. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Joo, siis salainen ryhmä, jonka näkee vaan jäsenet. Mä nyt näkisin kans, että ensisijaisesti täytetään ryhmää täältä. Jos sitten myöhemmin avais pääsyn ”ulkopuolisille”
  17. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Mä nyt laitoin ryhmän pystyyn. Se on salainen. Laittakaahan mulle täälä viestiä, jossa kerrotte asianne, nimenne ja vaikka screen shottina profiilikuvanne (jossa muuten olisi hyvä olla oma kasvokuva). Alan aluksi yp:ksi ja voin olla pidempäänkin, mutta tarvitsen apuja siihen. Kaksi tai kolme...
  18. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Onko sielä keskusteltu ryhmän sisällöstä, tavoiteväkimäärästä tai muista pääperiaatteista? Jotenkin tuntuis luontevalta lähteä tällä porukalla perustamaan omaa ryhmää, koska täälä varmasti vähemmän porukkaa verrattuna vauva 2019 -ryhmään ja sieltä tammikuisiin pyrkiviin. Niin ja millaiselta se...
  19. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Olen miettinyt ja tahon ehottomasti mukaan, mikäli semmoinen pistetään pystyyn. Sen pitää kyllä ehottomasti olla salainen! Eikä mikään iso vaan max. 60-80hlö ja ei taustailijoita sinne.
  20. K

    Tammikuun tarrasukat 2019

    Millon me saadaan jännätä sun testiä?

Yhteistyössä