Hakutulokset

1. K

Tammikuun tarrasukat 2019

Onko muilla paino käyttäytynyt vielä mitenkään? Muistan edellisistä raskauksista, että alussa tuli heti parin kilon turvotus. Nyt paino on laskenut sen kilon verran. Koko ajan mahoton jano ja kun juo, niin sitten saa ravata vessassa vähän väliä.
  2. K

Kolmannen yrittäjät ✨❤️

Hyvin on vahvistunut. Mut miten tää aika matelee. Oon muka ollu jo niin kauan raskaana
  3. K

Mä tahtoisin ar-ultran, mutta yksityiselle mentävä. Maksaa täälä päin 200€, kun kysyin. Meillä kyllä nlassa iänikuisuuden vanhat laitteet, joilla näkee summittaisesti. Jospa ekalla kerralla 31.5 kurkattais. Meillä nlatäti kuitenki niin ihmisläheinen ja mukava, et luulen sen onnistuvan. Tuolloin...
  4. K

.

Joo, kyllä mä jo uskallan plussanneisiin mennä. Koko ajan tummunu hyvin ja vähäisiä oireita on.
  5. K

Ekasta kerrottiin jouluna 2014 viikolla 13. Vain yksi kaveri tiesi ennen sitä. Tokasta kerrottiin ekan 1v-synttäreillä joskus viikolla 7-8. Muistaakseni kaksi kaveria tiesi ennen sitä. Tästä on ihan jo avoimesti puhuttu mun töissä, kun tulevien suunnitelmien takia on oleellisessa asemassa. Ja...
  6. K

Moikka. Mä oon jo pitkään (ööh muutaman päivän) oottanu, josko tällainen ketju ilmaantuisi ja nyt tänään sen oisin jo ite luonut, jos ei vielä olis ollut. Ketjun puuttuessa oon innokkaasti lueskellut joulukuisten ketjua. Edelliset menkat alkoi 30.3, mutta ovis tikutettu positiiviseksi 13.4...
  7. K

.

Raskaustestissäkin näkyy jo selvemmin. Eihän tuo vielä mikään elokuvaviiva ole, mutta sellainen, ettei tartte enää tihrustella. Jospa se jatkais vahvistumista. Parina päivänä vielä testailen, pienillä välipäivillä varmaan...jos maltan . Testit tilattu, viimeinen muksu, niin miks en testais, kun...
  8. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tämänaamuinen testaus. Yllä raskaustestissäkin näkyy jo selvästi ja alla ovulaatiotesteissä vielä paremmin. Tänään vasta dpo 11.
  9. K

.

Tässä tänaamuiset testailut. Raskaustestissä yllä ei huomaa kunnolla vahvistumista, mutta ovistesteissä alla ero on jo huomattava.
  10. K

Kolmannen yrittäjät ✨❤️

Hih, meille ois nyt tulollaan se kolmas. Yllä raskaustesti ja alla ovistestejä, jotka ennenkin ekana näyttäneet vihiä. Jos kaikki menee hyvin, ois LA ennen tammikuun puoliväliä.
  11. K

.

Meille näyttäisi vihreää valoa vauva 2019 -haaveiluille. Tässä tänään dpo 9. Yllä raskaustesti ja alla ovistestejä, joilla edelliselläkin kerralla sain ekana vihiä.
  12. K

No nyt sain muokattua. Yllä raskaustesti. Alla ovulaatiotestejä. Kuvia muokattu vain siten, että oon suurentanu normaalikuvasta ja laittanu kollaasiin.
  13. K

Mä nään mun tikussa jotain ihan tosi vähän, mutta jotain, ja ovulaatiotestit vaan tummenee!! Nyt dpo 9. En vaan nyt osaa pienentää kuvaa niin, et saisin sen tähän eikä just nyt oo aikaa värkätä sen kans.
  14. K

Huomenna dpo 8, tikutin oviksen. Aikaista on, mutta on mulla testejäkin. Kuvaahan siitä tuskin saa, vaikka jotain puikkoon ilmestyisikin. Olot on vaan nyt jotenkin niin varmat ja jotenkin niin samanlaiset kuin kuopuksen odotuksen alussa. We’ll see!
  15. K

Kolmannen yrittäjät ✨❤️

Nyt täällä ovis tänään ja eilen peitto heilunut. Tämä olikin eka varsinainen yrityskierto, sillä tän vuoden puolelle ei varsinaisesti toivottu lasta. Toki, ei olisi ollut kauhea juttu, vaikka ois tullutkin. Kuinkas muilla?
  16. K

.

Moikka Täälä kahden pikkupojan äiti odottelee, josko saataisiin kolmas lapsi perheeseen. Ehkäisyä ei ole ollut 1v 2kk:een eli kuopuksen syntymän jälkeen. Menkat alkoivat vasta tammikuussa ja muutama kierto ollaan onnistuttu välttelemään sopivina päivinä toisiamme, koska tälle vuodelle ei oikein...
  17. K

Kolmannen yrittäjät ✨❤️

Kyllä, eilen alkoi vuoto ja uusi kierros.
  18. K

Kolmannen yrittäjät ✨❤️

Viimeksi ovis oli vielä tuloillaan. Se oli viime perjantaina. Jäi vaan kaikki hyödyntäminen väliin. Olin niin kireä kuopuksen 1v-synttärijärjestelyjen kanssa (hah, ihan tyhmää). Viikonloppu ja maanantai menikin synttäritouhuissa, että seuraavaan kiertoon vaan.
  19. K

Kolmannen yrittäjät ✨❤️

Linjoilla ollaan. Mulla kans pieniä nuo edelliset, mutta kyllä tässä seuraavaa vaan meinataan. Nyt oon tän kuun tikuttanu ovista (ihan mielenkiinnosta), mutta sitä ei vielä ole tullut. Imetän, joten sekoittanee kiertoa.

Yhteistyössä