Hakutulokset

1. Z

Lievä raskausdiabetes: syntymäpainoista ja paastosokerista

Minulla esikoista odottaessa oli juuri tuo paastoarvo koholla 0,1 yli sallitun rajan. Rasitusarvot olivat hyvät. Tarkkailin syömisiäni rasituskokeen jälkeen, mutta söin myös viikottain karkkia tms. Mittasin verensokereita 2 päivänä/vko loppuraskauden ajan. Arvot pysyivät kurissa muutamaa arvoa...
  2. Z

~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

Ninni78, kehtaatko päivittää mun tietoihin eka sivulle lasketuksi ajaksi 12.03. Tänään oli toinen ultra ja laskettu aika siirtyi viidellä päivällä eteenpäin. Pikkuinen oli kovasti kasvanut kahdessa viikossa :heart: Huomenna olisi ensimmäinen lääkärineuvola, sitä odotellessa. Zippadappadui ja...
  3. Z

Heidi1985 kyselit aiemmin raskausoireista, mitä on ollut... Mulla oireena ollut ainoastaan väsymystä, tuntuu että voisin nukkua koko ajan. Niin ja pissalla saa juosta vähän väliä. Enne, me asustellaan keskustassa, joten pitkä matka ei ole sitten KYS:iin mennä kun aika on :)
  4. Z

Huomasin tuossa teidän keskustelun, että KYSissä synnytätte ja lasketut ajat lähekkäin. Täälläkin yksi KYSissä synnyttävä ja laskettuaika 07.03. Kivaa :) Tiedä vaikka nähdään...
  5. Z

Olen jo jonkin aikaa lueskellut täällä teidän juttuja, joten jospa ilmoittautuisin minäkin teidän joukkoon. Ensimmäisessä neuvolassa on jo käyty, laskettu aika 07.03. Laskettuaika varmistuu ensi viikolla ultrassa. Oireita ei juurikaan ollut, ainoastaan väsymys on vaivannut. Toista odotellaan...
  6. Z

Britax First Class - turvaistuin

Lionheart, Onko teillä kyseinen istuin käytössä? Minkä ikäisellä lapsella? Eikos Hi-Way istuin ole tarkoitettu vain selkä menosuuntaan istuimeksi? Hieman epäilyttää kuinka hyvin isompi lapsi mahtuu siinä istumaan...
  7. Z

Milloin mansikoita?

Minkä ikäiselle lapselle olette antaneet mansikoita?
  8. Z

Britax First Class - turvaistuin

Kyseisen istuimen omistavat, kertoisitteko kokemuksia? Oletteko olleet tyytyväisiä/tyytymättömiä istuimeen? Suuri kiitos jo etukäteen :flower:
  9. Z

Runoja, joilla pyytää kummiksi...?

Kummia vailla olisi nyt perheemme vastasyntynyt. Vaippaa ei ole pakko vaihtaa, mutta lapsellisuuksia et saisi kaihtaa. Ja kun muksu teininä luoksesi kurvaa, hän yhä saisi sinulta tukea ja turvaa. Anna ajatusten rauhassa karttua ja mieti, tahdotko haasteeseen tarttua.
  10. Z

Libero-kerho

Oletteko päässeet kirjautumaan Libero-kerhon omille sivuille tunnuksilla? Minä en pääse jostain syystä kirjautumaan :(
  11. Z

Mahalleen kääntymisestä...

Meillä käännyttiin 4kk 1pv vanhana. Ei syytä huoleen, kyllä se kääntyminen sieltä tulee =)
  12. Z

Milloin turvakaukalosta turvaistuimeen?

Milloin olette siirtyneet turvakaukalosta turvaistuimeen? Minkä ikäisiä lapsenne ovat silloin olleet? Mihin istuimeen päädyitte ja miksi? Kiitos vastauksista :flower:

Yhteistyössä