Hakutulokset

1. P

Tammikuiset 2025

@Päppyrä ★ LA 2.1. ★ 2. lapsi @Andune ★ LA 4.1. ★ 2. lapsi ★ HUS @Corgimama ★ LA 12.1. ★ 2. lapsi @cordola89 ★ LA 29.1. ★ 2. lapsi @Oneiron ★ LA 27.1.. ★ 2. lapsi ★ Mikkeli/Kuopio
  2. P

Tammikuiset 2025

Mulla jää kaikki numerot mieleen ja ekana aamulla kun herään on mielessä "ny on rv ...."😂😂 Kävin tänään sikiöseulontalabroissa myös. Ihan pöllämystynyt olo, että "nyt jo"😂
  3. P

Tammikuiset 2025

Mulla rv 9+ ja edelleen vaihtelee ja aaltoilee oireet. Tänään alkanut lonkkien särky😒.
  4. P

Tammikuiset 2025

Eka neuvola takana ja lähete siniöseulontoihin saatu, varasin myös nt-ultraan heti ajan ja se on just ennen juhannusta. Labraan ensi viikolla.
  5. P

Tammikuiset 2025

Meillä vaihtuu terkka 2kk iän jälkeen kun siirrytään äitiysneuvolasta lastenneuvolaan. Äitiysneuvolassakin kolme eri terkkaa meidän alueella ja yksi tekee ainakin vaan osa-aikaisena, joten saattaa olla joka kerta eri terkka. Esikoisen aikana oli kaksi eri terkkaa, paikkakunta vaihtui suht loppu...
  6. P

Tammikuiset 2025

Väsymys on hurjaa edelleen🥱. Nukun 8-10h yössä ja silti väsyttää ja tosi voimaton olo. Nyt rv 8+2 menossa🤩.
  7. P

Tammikuiset 2025

Tänään käyty varhaisultrassa ja 7+6 eli viikkoja vastaava sykkeellinen alkio näkyi ❤️.
  8. P

Tammikuiset 2025

Ylihuomenna varhaisultra ja neuvola ensi viikon maanantaina. Jännitää jo ultra😬.
  9. P

Tammikuiset 2025

Fb-ryhmään voisin liittyä jos varhaisultrassa näkyy elämää🥵
  10. P

Tammikuiset 2025

Miten täällä porukka voi? Oireita jo paljon Mulla pahimpana jäätävä väsymys ja vi*utus🥵🤯. Nyt rv 6+3. Välillä etoo ja närästää, palelen myös hulluna koko ajan ja nukun pitkät vaatteet päällä😂.
  11. P

Tammikuiset 2025

Heräsin yöllä oksettavaan oloon, se onneksi meni ohi, mutta aamulla oli seurana närästys ja sitä myöden huono olo. Hajuaisti myös terävöitynyt ihan yhtäkkiä. Tai siis jotkut hajut haistaa ihan super hyvin (kaikki ällöttävät). Vatsassa myös tasaisesti painava olo.
  12. P

Tammikuiset 2025

Täällä yllärivauvaa odotellaan rv 5+3. Varhaisultraan vielä 2,5 viikkoa, missä selviää onko raskaus edes oikeassa paikassa. Taustalla yksi kohdunulkoinen raskaus, joten vielä ei uskalla luottaa raskauteen. Ja tietenkin sitä ylitulkitsee kehoaan koko ajan ja jokaista nippailua/polttelua jne pelästyy.
  13. P

Onko tässä haamu?

Haamuks sanoisin!
  14. P

Helmikuiset 2020

En oo täällä kerennyt käydä yhtään nyt vauvan syntymän jälkeen. Vauva syntyi kuukausi sitten. Käynnistys aloitettiin rv 38+0 tableteilla suun kautta ja ne ei tehneet mitään harjoitussupistuksia kummempaa, 38+2 sain alakautta yhden cyton ja sit meni vedet ja supistelut alkoi lupaavasti koventua...
  15. P

Helmikuiset 2020

Paljon onnea vauvasta! :) Menikö käynnistely hyvin? :)
  16. P

Helmikuiset 2020

Täällä alkaa raskaus lähentyä loppuaan kun vauvan isoon koon takia annettiin käynnistyspäivä ensi viikon keskiviikolle. Apua, jännittää kyllä hulluna ja mietityttää, että kauankohan sitä häädetään ulos ja miten sitä voisi itse edesauttaa :)
  17. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Todella hyvältä näyttää kyllä :love:
  18. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla oli samanlainen ja jopa vähän haaleempi testi dpo13 ja kuukauden päästä laskettuaika :) Varhaisultrassa käytiin ja dpot olin laskenut oikein :) Testasin tuon jälkeen parina päivänä niin näin, että se vahvistuu ja sitten lopetin testaamisen ja aloin pelonsekaisin tuntein odottaa varhaisultraa:D
  19. P

Helmikuiset 2020

Mulla on maha jatkuvasti aika kova ja en ainakaan erota mitään kovettumista kun supistaa, tulee vaan epämukava olo. Ei oo tehny kipeetä ollenkaan, semmosia kiristäviä aaltoja vaan. Ja sit maha on vielä kovempi jos vauva on ihan pinnassa selkänsä kans, se kiristää kans mut vaan paikallisesti :)...
  20. P

Helmikuiset 2020

Meilläkin käynnistys edessä rv 38tienoilla aikaisintaan eli kolmen viikon päästä jopa jo. Vauva on iso ja kasvaa +1 ja +2 käyrien välissä 1-2viikkoa isompana. Lisäksi tablettihoitoinen radi. Äitiyspoli käynnit nyt parin viikon välein ja viime ma oli viimeksi jolloin synnytyslääkäri jo veikkas...

Yhteistyössä